Ik fietste daar gister nog langs. Ik weet nog dat ik dacht: "Ah, dus dít is de van Houtenstraat." Zonder dat daar verder echt aanleiding tot was eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Lieszdraaijer het volgende:
maar natuurlijk!
http://www.funda.nl/koop/(...)34-van-houtenstraat/
Bel mij dan!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef Party_P het volgende:
Er was vandaag een ongeluk gebeurd op de laan van orden, 2 ambulances, weg deels afgesloten. Hoorde iets over scooter aangereden...wie heeft meer info?
Ik weet dat een Fokker daar op de hoek woont, waar het gebeurd is.
Gebouw van het kadaster?quote:
Ah ja, die is wel fors. Ik dacht zelf inderdaad ook belastingkantoren of het potlood.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef zomaareennaam het volgende:
http://www.klembord.nl/data/leerkes/referenties.htm
Het gebouw La Tour is het hoogste gebouw in Apeldoorn, wordt regelmatig genoemd in allerlei publicaties en wij zijn trots, onderdeel van het bouwteam te zijn geweest.
Ik ook. Ze hebben daar alle bomen gevloerd. Het was raar, mijn hele leven was het met bomen en ineens niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Da's vlakbij de Eglantier of niet? M'n ouders wonen 500 meter daar vandaan ofzo.
Ik hoop platanen en wurgvijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef Tazz het volgende:
Gelukkig komen er wel weer bomen terug, maar ondertussen kale boel daaro..
Nee, die niet..quote:
in dit geval ging het om de eglantierlaan. En die "troosteloze zooi" wordt in de komende 3 jaar flink opgeknapt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:24 schreef Blistering het volgende:
De eglantier is toch een grote troosteloze zooi, die paar bomen zullen het er niet beter op maken
Dat is dan ook hard nodigquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef Tazz het volgende:
[..]
in dit geval ging het om de eglantierlaan. En die "troosteloze zooi" wordt in de komende 3 jaar flink opgeknapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |