abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73481421
Tuurlijk heb ik gelijk.
Succes meid, met je beslissing. Ga ervoor en meer van dergelijke oppeppende superlatieven!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73481562
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk heb ik gelijk.
Succes meid, met je beslissing. Ga ervoor en meer van dergelijke oppeppende superlatieven!
Ik twijfel ook niet aan uw visie.

Heel erg bedankt! Ik zie wel waar het schip strand. Pijn kan ik toch niet ontlopen. What doesn't kill you, makes you stronger.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 11:42:18 #153
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73481669
Also... gutenmorgen mal wieder.

Weet je, het gaat eigenlijk best okay met mij... ik doe mijn ding, ik probeer zo positief mogelijk te zijn, ik spreek af met vrienden, doe leuke dingen om mezelf bezig te houden etc etc..

MAAR

Het blijft me zo fucking hard steken, dat ik sinds het uit is letterlijk NIKS van mijn ex hoor. Ik heb in 2 maanden tijd zo goed als niks (op 2 emailtjes na waarin ze puur zakelijk zei dat ze haar spullen kwam ophalen en de gezamenlijke huur/zorg toeslag had opgezegd) van haar gehoord.
Geen enkel bericht, geen enkele keer heeft ze gevraagd hoe het met me ging, of laten weten dat ze het erg vond.
Helemaal niks!!!

Ik had gewoon graag gewild dat er iets van menselijkheid van haar was afgekomen. Een briefje door mijn brievenbus... een smsje, IETS waardoor ik zie dat ik niet na 7 jaar geen ene fucking kloot voor haar beteken. Ik ben ZO diep gegaan in mijn verdriet... zo fucking diep.
Maar nee.... ik besta niet meer, ik zou net zo goed recht voor haar ogen mezelf met een shotgun kunnen afknallen en haar reactie zou zijn "goh... wie moet dit nou weer gaan opruimen dan"

Kweenie, het is niet dat ik haar terug wil... dat punt ben ik echt wel voorbij, trust me. Maar dit is gewoon wel heel bizar in mijn ogen. Ik ben 7 jaar dag in dag uit met haar samen geweest... we hebben zo fucking veel mee gemaakt. En dat is dan in 1 klap allemaal weg, betekent niks? Het is net of ik nooit bestaan heb voor haar?

Misschien moet ik binnenkort toch maar eens bij haar langsgaan en al mijn frustratie er gewoon uit gooien. Dat ze maar ziet hoe pissig ik er nog steeds over ben. Het zal haar probably niet veel doen. Sterker nog, ze zal ws zo reageren van "tja...dat is jouw mening"
Maar dan heb ik het er tenminste in haar gezicht uit gegooid.
pi_73481722
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:39 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Ik twijfel ook niet aan uw visie.

Heel erg bedankt! Ik zie wel waar het schip strand. Pijn kan ik toch niet ontlopen. What doesn't kill you, makes you stronger.
En zonder dalen geen pieken hè?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73481782
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef dick_laurent het volgende:

Weet je, het gaat eigenlijk best okay met mij... ik doe mijn ding, ik probeer zo positief mogelijk te zijn, ik spreek af met vrienden, doe leuke dingen om mezelf bezig te houden etc etc..

MAAR

Het blijft me zo fucking hard steken, dat ik sinds het uit is letterlijk NIKS van mijn ex hoor. Ik heb in 2 maanden tijd zo goed als niks (op 2 emailtjes na waarin ze puur zakelijk zei dat ze haar spullen kwam ophalen en de gezamenlijke huur/zorg toeslag had opgezegd) van haar gehoord.
Geen enkel bericht, geen enkele keer heeft ze gevraagd hoe het met me ging, of laten weten dat ze het erg vond.
Helemaal niks!!!

Ik had gewoon graag gewild dat er iets van menselijkheid van haar was afgekomen. Een briefje door mijn brievenbus... een smsje, IETS waardoor ik zie dat ik niet na 7 jaar geen ene fucking kloot voor haar beteken. Ik ben ZO diep gegaan in mijn verdriet... zo fucking diep.
Maar nee.... ik besta niet meer, ik zou net zo goed recht voor haar ogen mezelf met een shotgun kunnen afknallen en haar reactie zou zijn "goh... wie moet dit nou weer gaan opruimen dan"

Kweenie, het is niet dat ik haar terug wil... dat punt ben ik echt wel voorbij, trust me. Maar dit is gewoon wel heel bizar in mijn ogen. Ik ben 7 jaar dag in dag uit met haar samen geweest... we hebben zo fucking veel mee gemaakt. En dat is dan in 1 klap allemaal weg, betekent niks? Het is net of ik nooit bestaan heb voor haar?

Misschien moet ik binnenkort toch maar eens bij haar langsgaan en al mijn frustratie er gewoon uit gooien. Dat ze maar ziet hoe pissig ik er nog steeds over ben. Het zal haar probably niet veel doen. Sterker nog, ze zal ws zo reageren van "tja...dat is jouw mening"
Herkenbaar, en ik blijf het erg zuur voor je vinden kerel. Maar het tegen haar zeggen zal je niet veel helpen vrees ik. Ik denk dat ze inderdaad net zo oppervlakkig zal reageren als in haar mailtjes, en dat zal je dan alleen maar meer pijn doen. Gooi het er morgen in Utrecht maar eens lekker uit met een biertje!
pi_73482493
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef dick_laurent het volgende:

MAAR

Helemaal niks!!!

Hmm, ik heb het idee dat jij erg op dit punt blijft steken. Heel erg begrijpelijk en ook bijzonder frustrerend, maar ik denk dat je toch moet proberen in te zien dat het niet gaat veranderen. Zoals het op mij overkomt, lijkt het alsof jij je als persoon ondergewaardeerd voelt door haar. Je voelt je een wegwerpartikel, behandeld als grof vuil of een huisdier waar ze nooit meer naar omkijkt. Of alle drie natuurlijk.
Je zou graag behandeld willen worden als een mens en niet als een gebruiksvoorwerp. Het is volgens mij moeilijk te bevatten dat iemand die ooit warme, menselijke gevoelens voor jou had, jou ineens behandeld alsof je het nooit waard bent geweest.

Maar het enige wat je moet weten is dat je dat WEL bent. Jij bent een mens en je hebt het recht om als mens behandeld te worden. Maar zij gaat dit niet voor jou doen, des te meer reden om het los te laten! Zie in dat er geen verandering in gaat komen en dat zij het niet waard is je woede en energie in te steken.

Je lijkt nog vol te zitten met woede en frustratie, tijd om daar echt overheen te stappen, hoe moeilijk dat ook is!
pi_73482631
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:12 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Hmm, ik heb het idee dat jij erg op dit punt blijft steken. Heel erg begrijpelijk en ook bijzonder frustrerend, maar ik denk dat je toch moet proberen in te zien dat het niet gaat veranderen. Zoals het op mij overkomt, lijkt het alsof jij je als persoon ondergewaardeerd voelt door haar. Je voelt je een wegwerpartikel, behandeld als grof vuil of een huisdier waar ze nooit meer naar omkijkt. Of alle drie natuurlijk.
Je zou graag behandeld willen worden als een mens en niet als een gebruiksvoorwerp. Het is volgens mij moeilijk te bevatten dat iemand die ooit warme, menselijke gevoelens voor jou had, jou ineens behandeld alsof je het nooit waard bent geweest.

Maar het enige wat je moet weten is dat je dat WEL bent. Jij bent een mens en je hebt het recht om als mens behandeld te worden. Maar zij gaat dit niet voor jou doen, des te meer reden om het los te laten! Zie in dat er geen verandering in gaat komen en dat zij het niet waard is je woede en energie in te steken.

Je lijkt nog vol te zitten met woede en frustratie, tijd om daar echt overheen te stappen, hoe moeilijk dat ook is!
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje. Maar ik vind het wel begrijpelijk dat hij dit nog niet helemaal los kan laten hoor. En het gaat ook wel lukken, alleen heeft het wat tijd nodig.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:27:03 #158
Dick Laurent Is Dead
pi_73482850
Ja ik ga me daar ook heus wel overheen kunnen zetten, en tot op zekere hoogte heb ik dat ook al gedaan. Ik bedoel meer dat het mij gewoon nog steeds extreem verbaasd, hoe mijn vriendin die jaren lang zoveel om mij gaf...waar ik zoveel mee heb meegemaakt... opeens van het een op het andere moment mij gewoon verwijderd heeft, alsof ik nooit heb bestaan. Het klopt gewoon niet... ik heb hier wat dat betreft nog geen enkele break-up gehoord zoals die van mij. Waarin het na 7 jaar van het een op het andere moment via de fucking email wordt uitgemaakt...en daarna is er gewoon nul contact meer.... als een zeep bel die 'poef' doet.... weg..... niks meer.

Maar goed... ik kan er inderdaad niks aan veranderen, dat weet ik heus wel. Het blijft alleen soms steken, heel diep steken. En vanmorgen had weer even zo'n 'steek' moment
pi_73482936
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
Ja ik ga me daar ook heus wel overheen kunnen zetten, en tot op zekere hoogte heb ik dat ook al gedaan. Ik bedoel meer dat het mij gewoon nog steeds extreem verbaasd, hoe mijn vriendin die jaren lang zoveel om mij gaf...waar ik zoveel mee heb meegemaakt... opeens van het een op het andere moment mij gewoon verwijderd heeft, alsof ik nooit heb bestaan. Het klopt gewoon niet... ik heb hier wat dat betreft nog geen enkele break-up gehoord zoals die van mij. Waarin het na 7 jaar van het een op het andere moment via de fucking email wordt uitgemaakt...en daarna is er gewoon nul contact meer.... als een zeep bel die 'poef' doet.... weg..... niks meer.

Maar goed... ik kan er inderdaad niks aan veranderen, dat weet ik heus wel. Het blijft alleen soms steken, heel diep steken. En vanmorgen had weer even zo'n 'steek' moment
Komt goed kerel. Eerst bieren in Utrecht morgen toch?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:32:22 #160
Dick Laurent Is Dead
pi_73482986
Indeed!

Wie deed er nou allemaal mee??

Ik
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo?

en nog meer die ik vergeet?
pi_73483018
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
Indeed!

Ik
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo?

Dreamzk kwam ook begreep ik. Ik dacht dat kieswiel er ook over dacht, maar zeker weten doe ik het niet?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:35:54 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73483064
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dreamzk kwam ook begreep ik. Ik dacht dat kieswiel er ook over dacht, maar zeker weten doe ik het niet?
Doen wij ff ergens afspreken ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:40:56 #163
Dick Laurent Is Dead
pi_73483181
Ok cool

@ Kieswiel: Niet moeilijk doen, gewoon ff komen

ehhh ik zat te denken meeten op het Neude? Is vanaf centraal station Utrecht makkelijk te lopen voor degene die met de trein komen. Met de auto is het wat lastiger, daar parkeren in de Utrechtse binnenstad niet heel makkelijk is... maar goed, dat moeten jullie zelf maar uitvogelen. Ik ben om half 5 klaar met werken.
Dus kwa tijd vind ik alles na half 5 prima
pi_73483273
Ik kom misschien, maar ik kan alleen na 23.00 uur. Weet niet hoe laat jullie het gaan maken?
pi_73484688
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
Indeed!

Ik
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo?

onder voorbehoud voor mij: hangt van de plannen van m'n ouders af, en van m'n vermoeidheid.
Afgelopen nacht ook pas om 00:30 thuis en om 6:45 weer op, dus kom wat slaap tekort.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73484784
Ik heb een nummer wat ik met alle dames even wil delen. De mannen moeten er misschien maar een andere tekst op verzinnen

Ik voel me goed vandaag! Ik heb zo ontzettend veel gerelativeerd dat ik nu gewoon geestelijk oke ben!
Lichamelijk is een ander verhaal, mijn lichaam geeft aan dat het even ME-time is.
Ik ben erachter gekomen dat ik HEM niet echt mis, dat lege gevoel was meer onzekerheid over de toekomst, gemis aan intimiteit en het gevoel hebben dat je een fase teruggeworpen bent.
En als ik dat relativeer blijft er weinig over om me rot over te voelen!
Onzekerheid over de toekomst had ik al, gemis aan intimiteit was er al en ik ben geen fase teruggeworpen! Ik ben hierdoor juist weer sterker geworden, dus hoe kun je dat nou zien als een fase terug? Ik ben een fase vooruit!

Dit wilde ik even delen met jullie
pi_73494014
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef dick_laurent het volgende:

Even iets hierover (gelijk ook wat dingen die ik heb geleerd door mn break up): dat gebeurt heus niet van het ene op het andere moment, ook al lijkt dat vanuit jou wel zo. Jullie gingen misschien vlak voordat ze het op die harde (harteloze?) manier uitmaakte nog met elkaar om zoals die 7 jaar daarvoor. Maar zij had al veel eerder emotioneel afscheid genomen van jou en jullie relatie. Daarom komt het over alsof dat in 1x gebeurd. Dat is ook de reden waarom er ineens nul contact meer is.
Ik zal zeggen: hier moet je niet (teveel) over nadenken. Gedrag van mensen is soms gewoon niet te verklaren. Ik begrijp heel goed dat je toch een antwoord zoekt en het zwaar frustrerend en onredelijk is (onmenselijk misschien wel). Toch moet je dat proberen los te laten en zal contact met haar opnemen niet helpen zoals gezegd is.

"Your Ex is not responsible for your happiness!"

Hier nog een nummer voor mannen..
pi_73494528
Iedereen met die liedjes hier....
quote:
"We got married in a fever,
hotter then a pepper sprout.
We've been talkin' 'bout Jackson,
ever since the fire went out."
Maar wat ik eigenlijk wil zingen:
quote:
"Early one mornin' while makin' the rounds.
I took a shot of cocaine and I shot my woman down.
I went right home and I went to bed I stuck that lovin' 44 beneath my head."

Hmmm...toch nog iets van onverwerkte frustratie, Barbusse!
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 22:02:53 #169
Dick Laurent Is Dead
pi_73503039
Nou ik ben vandaag PISSED OFF! Ben al de hele dag kwaad, kwaad en nog eens kwaad. Maar ik laat het maar zo, fuck it... ik ga me er niet tegen verzetten.

en als ik pissig ben hou ik van harde muziek.... HEEL HARD!!!
Dus ik was net dit liedje aan het luisteren
... ja ik denk dat ik de enige ben die dit tof vindt haha, but I don't care

(skip de eerste 40 seconden maar, daarna wordt het pas leuk!)
pi_73503860
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik ben vandaag PISSED OFF! Ben al de hele dag kwaad, kwaad en nog eens kwaad. Maar ik laat het maar zo, fuck it... ik ga me er niet tegen verzetten.

en als ik pissig ben hou ik van harde muziek.... HEEL HARD!!!
Dus ik was net dit liedje aan het luisteren
... ja ik denk dat ik de enige ben die dit tof vindt haha, but I don't care

(skip de eerste 40 seconden maar, daarna wordt het pas leuk!)
Chill kerel...relaxte muziek inderdaad...
Zit je jezelf nu niet gewoon op te vreten?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 22:39:42 #171
Dick Laurent Is Dead
pi_73504756
http://16.media.tumblr.com/tumblr_kqs9fcPfn31qzr7ibo1_400.jpg

Oh well ...that's life.

Nee hoor, is gewoon uitlaatklep, af en toe snoeiharde muziek... relieves the pressure!

Inmiddels heb ik weer Britney aan staan
pi_73505131
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef dick_laurent het volgende:
http://16.media.tumblr.com/tumblr_kqs9fcPfn31qzr7ibo1_400.jpg

Oh well ...that's life.

Nee hoor, is gewoon uitlaatklep, af en toe snoeiharde muziek... relieves the pressure!

Inmiddels heb ik weer Britney aan staan
Britney?
Zet dan dit op, blije instrumentale funk:
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 22:53:48 #173
Dick Laurent Is Dead
pi_73505353
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Britney?
Zet dan dit op, blije instrumentale funk:

whahaha jij dacht serieus dat ik britney had opstaan?

Nee ik had zojuist dit op staan:

(wederom lange intro, nr begintpas echt na 40 seconden ofzo)

Die bongo muziek van jou vond ik wel lachen.... maar meer voor op de dansvloer, niet als ik hier zo chill met laptopje op de bank lig. I'm lounging
pi_73505486
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

whahaha jij dacht serieus dat ik britney had opstaan?

Nee ik had zojuist dit op staan:

(wederom lange intro, nr begintpas echt na 40 seconden ofzo)

Die bongo muziek van jou vond ik wel lachen.... maar meer voor op de dansvloer, niet als ik hier zo chill met laptopje op de bank lig. I'm lounging
Ik schrok al...en dan echt schrikken hè? De bongomuziek zit in deze geweldige trailer. Grindhouseversie van 2012, de versie die de hele film zou moeten zijn :

Burial & Four Tet is wat lang, ga ik zo even luisteren.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 23:02:26 #175
Dick Laurent Is Dead
pi_73505649
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik schrok al...en dan echt schrikken hè? De bongomuziek zit in deze geweldige trailer. Grindhouseversie van 2012, de versie die de hele film zou moeten zijn :

Burial & Four Tet is wat lang, ga ik zo even luisteren.
Woahhh die trailer is briljant!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')