abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73474026
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Uitleg?
Nou je zegt: Je vind iemand leuk of niet... zwart of wit.

Jammer genoeg is het dus niet zo. Er zijn ook van die momenten waarop je het blijkbaar niet zeker weet wat je voelt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_73474166
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou je zegt: Je vind iemand leuk of niet... zwart of wit.

Jammer genoeg is het dus niet zo. Er zijn ook van die momenten waarop je het blijkbaar niet zeker weet wat je voelt
Kan ik inkomen. Maar ik denk als je een persoon écht leuk vindt, je dat wel weet. Dat kun je voor jezelf ongeveer wel nagaan lijkt me. De frequentie van hoevaak je aan iemand denkt, aandacht aan die persoon besteed en hoe je je voelt als je bij die persoon bent. Enz.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 23:21:27 #128
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73474411
Vind het toch wel knap als jongens veel vrouwelijke vrienden hebben. De enige chicks die ik ken zijn de vriendinnen van mijn vrienden, en die kan ik dan misschien wel als 'vrouwelijke vrienden' beschouwen... maar daar zal dus nooit de mogelijkheid in zitten van eventueel iets meer dan vriendschap (en dat zou ik met hun ook niet eens willen, daar niet van).

Ik mis wel inderdaad vrouwelijk gezelschap....

haha straks ga ik nog me bij een dating bureau aan melden *kansloos mode*
pi_73474523
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het toch wel knap als jongens veel vrouwelijke vrienden hebben. De enige chicks die ik ken zijn de vriendinnen van mijn vrienden, en die kan ik dan misschien wel als 'vrouwelijke vrienden' beschouwen... maar daar zal dus nooit de mogelijkheid in zitten van eventueel iets meer dan vriendschap (en dat zou ik met hun ook niet eens willen, daar niet van).

Ik mis wel inderdaad vrouwelijk gezelschap....

haha straks ga ik nog me bij een dating bureau aan melden *kansloos mode*
Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding. Mijn ex zei vandaag nog: 'Wat is er gebeurd met de tijd waarin je elkaar gewoon ergens tegenkwam, vriendelijk tegen elkaar glimlachte en na een tijdje wat afsprak?'

Ik zo: 'Dat was ongeveer 3 jaar geleden '

Ik vind die zwarte humor best leuk.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 23:28:29 #130
Dick Laurent Is Dead
pi_73474584
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding. Mijn ex zei vandaag nog: 'Wat is er gebeurd met de tijd waarin je elkaar gewoon ergens tegenkwam, vriendelijk tegen elkaar glimlachte en na een tijdje wat afsprak?'

mja.... er zijn niet voor niets zoveel singles

iedereen heeft teveel eisen tegenwoordig.... het gras is elders altijd groener bla bla bla
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:52:30 #131
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73475029
quote:

[..]

Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding.
Dat zeker, maar ik vind 't ook maar kansloos eerlijk gezegd. Maar vriendinnen van me proberen me al heel lang te overtuigen dat dat niet zo is.. Maar als ik kijk wie er in hun vriendinnengroep allemaal op zo'n site heeft gestaan, wordt mijn beeld alleen maar bevestigd.. Toch ergens een beetje labiele typjes, leuk van de buitenkant, maar beetje fucked up inside..
Don't let my username fool you...
pi_73475183
Dick, foto's kijken terwijl je weet dat het pijn gaat doen is niet echt slim hè?
Gaat 't ondertussen weer een beetje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73475191
quote:

[..]

Die humor past mij ook wel...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 00:06:28 #134
Dick Laurent Is Dead
pi_73475261
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:01 schreef Barbusse het volgende:
Dick, foto's kijken terwijl je weet dat het pijn gaat doen is niet echt slim hè?
Gaat 't ondertussen weer een beetje?
ja shit ik dacht er niet bij na hahaha... superstom, ik zat me te vervelen en ik doe o.a. wat met fotografie en photoshop en dacht, laat ik weer eens kijken naar wat mooie plaatjes die ik in Berlin geschoten heb...

ja, dan moet je opeens even heel hard slikken
pi_73475306
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ja shit ik dacht er niet bij na hahaha... superstom, ik zat me te vervelen en ik doe o.a. wat met fotografie en photoshop en dacht, laat ik weer eens kijken naar wat mooie plaatjes die ik in Berlin geschoten heb...

ja, dan moet je opeens even heel hard slikken
Ach, er komt een tijd dat er zonder problemen naar kunt kijken hoor. En ga je, nu dat moment er nog niet is, maar gewoon lekker verheugen op je komende trip nach Berlin!
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 00:10:46 #136
Dick Laurent Is Dead
pi_73475336
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, er komt een tijd dat er zonder problemen naar kunt kijken hoor. En ga je, nu dat moment er nog niet is, maar gewoon lekker verheugen op je komende trip nach Berlin!
Hell Yeah

Can't wait!
pi_73475389
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hell Yeah

Can't wait!
Ich könnte auch nicht warten!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:14:27 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73475394
Ik heb al heel lang niet meer naar de foto's gekeken, is ook niet zo slim om dat wel te doen. Ik mijd ze ook echt als ik op m'n pc ergens naar zoek.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73475439
Ik heb vanmiddag nog foto's bekeken van vakanties ed. Puur om te zien of ik er ook van slag zou raken. Tot mijn tevredenheid geen centje pijn. En daar was ik best blij mee!
pi_73476336
Over dat friendszone; ik was vrienden met mijn ex, en hij was toen wel de láátste in wie ik interesse had toentertijd, maar na 4 jaar toch nog verliefd geworden. It happens.

Zat vandaag een beetje te tobben of ik hem moest bellen. Had besloten dat ik het niet moest doen en ben maar bij iemand anders langs gegaan voor afleiding. Uiteindelijk gelukt om niet te bellen, en nu krijg ik een smsje van 'm. Vind ik zo tof, dat we allebei aan elkaar denken maar toch niet besluiten bij elkaar langs te gaan. Geeft me een beetje hoop dat we dit wel kunnen doorstaan en een beetje dezelfde ideeën hebben over hoe we dit gaan aanpakken.
pi_73476421
Ook even inhakend op dat mannen geen vrienden kunnen zijn met vrouwen. Ik heb een vriendin die ik al kende voor dat ik mn ex kende, ik vond haar toen leuk. Toen kreeg ik dus met mn ex en mn aandacht was helemaal veranderd en zag ik haar als een vriendin. Sinds het uit is, zijn we steeds meer samen gaan doen (drinken en eten ) maar nog steeds is geen enkele keer in mij opgekomen dat ik haar wil regelen. Ik geniet er ontzettend van dat ik haar ALLES kan vertellen en zij verteld mij alles. En ok, als ze mij ineens heel graag wil sla ik de sex niet af, maar ik zal nooit de eerste move naar haar toe maken.

Dus het kan wel

En degene die opeens naast zn ex stond te fitnessen (even vergeten wie)... WTF??!! Redelijk ziek dat ze dan ook direct weet dat je daar bent. Wel goed opgelost van jou, zij heeft het verneukt en jij hebt het haar laten zien dat het niet acceptabel is. Ik vind het een strakke actie
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 8 oktober 2009 @ 03:12:28 #142
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73476670
@ Snowcold..

Ik lees nu al een tijdje hoe het gaat tussen jou en je "ex" en ik weet dat je beweert dat dit goed werkt en jullie gewoon echt goede maatjes zijn..
Sorry, maar ben ik nu echt de enige die denkt dat deze naïviteit jou uiteindelijk ontzettend veel pijn gaat doen??

Jullie spreken elkaar regelmatig, hij zegt zelfs nog, zogenaamd vriendschappelijk, dat ie van je houdt..
Je bent nog hartstikke gek van hem en dat weet je zelf ook wel. De enige reden waarom je het op deze manier vol kan houden is omdat je nog ontzettend veel hoop koestert dat er iets miraculeus gebeurt waardoor je of weer bij elkaar komt, of je ineens over hem bent.
Zo lijkt het in ieder geval..

Van alle mensen die hier bezig zijn om hun exen te vergeten en daadwerkelijk los te laten ben jij volgens mij het minst ver. Ik ben bang dat je die eenzaamheidsklap nog wel gaat krijgen.
En shoot me als ik de enige ben die er zo over denkt..
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:50:51 #143
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73477755
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 03:12 schreef Untouchables het volgende:
@ Snowcold..

Ik lees nu al een tijdje hoe het gaat tussen jou en je "ex" en ik weet dat je beweert dat dit goed werkt en jullie gewoon echt goede maatjes zijn..
Sorry, maar ben ik nu echt de enige die denkt dat deze naïviteit jou uiteindelijk ontzettend veel pijn gaat doen??

Jullie spreken elkaar regelmatig, hij zegt zelfs nog, zogenaamd vriendschappelijk, dat ie van je houdt..
Je bent nog hartstikke gek van hem en dat weet je zelf ook wel. De enige reden waarom je het op deze manier vol kan houden is omdat je nog ontzettend veel hoop koestert dat er iets miraculeus gebeurt waardoor je of weer bij elkaar komt, of je ineens over hem bent.
Zo lijkt het in ieder geval..

Van alle mensen die hier bezig zijn om hun exen te vergeten en daadwerkelijk los te laten ben jij volgens mij het minst ver. Ik ben bang dat je die eenzaamheidsklap nog wel gaat krijgen.
Ik denk dat je gelijk hebt wat Snowcold betreft. En ook wat mij betreft, ik voel me precies zo...
Ik ga zometeen m'n computer inpakken, dan al m'n spul meenemen, en naar m'n tijdelijke woonadres tot ik een plekje voor mezelf heb gevonden. M'n ex en ik houden nog heel veel van elkaar, en ondanks dat het haar keuze was, weet ik ook dat het beter is om zonder elkaar verder te gaan. Neemt niet weg dat het flink kl*te blijft voelen.
Zij wil vrienden blijven, ik wil dat eigenlijk ook, maar ik weet (uit ervaring) dat dat 2 jaar lang blijft knagen doordat ik haar dan niet echt loslaat.

Voor nu ga ik een paar internetloze weken tegemoet (Ziggo zegt 10-14 werkdagen), dus ik kom een paar topics verder wel weer bijlezen en een update geven.
censuur :O
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:11:40 #144
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73479232
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 03:12 schreef Untouchables het volgende:
...
Nee, ik ben het er wel mee eens.. Sorry Snowcold :$ Maar ik heb het gewoon zelf meegemaakt en ook weer gezien bij mijn ex toen ik haar in het begin leerde kennen, zij beweerde ook aan alle kanten dat het echt uit was met haar ex, maar na een tijdje waren ze toch weer bij elkaar (niet dat dat werkte uiteindelijk) maar heb haar toen erna ook nog wel eens gevraagd of het eigenlijk ooit ECHT uit was geweest omdat ik dacht dat dat niet zo was en toen gaf ze toe dat ik toch wel gelijk had... Maar heb het zelf ook meegemaakt, door steeds elkaar maar weer op te zoeken kom je niet van elkaar af, laat je het gevoel niet los en kijk je dus ook niet verder. Zo had ik ooit een ex, erna nog gewoon goed contact, kreeg ik ineens op koninginnedag een smsje "ik mis je een beetje" en dan ga je toch weer dingen denken, uiteindelijk toch maar volledig contact verbroken en dat heeft me echt wel geholpen om er overheen te komen. (alhoewel ik nog wel eens afvraag hoe het met haar zou gaan, was eigenlijk echt een heel leuk meisje en snap nog steeds niet waarom dat toen ooit is fout gegaan, de reden dat ze het uitmaakte is me nooit duidelijk geworden)
pi_73479284
Nou niet met z'n allen Snowcold af lopen schieten hè? Dat er een kans is dat het verkeerd uit gaat pakken is ze zich wel van bewust begreep ik. Ik vind het wel van lef getuigen dat ze dat risico durft te nemen. En wie van ons kan zeggen dat de beslissingen die we maken de beste zijn?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:18:28 #146
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73479398
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:14 schreef Barbusse het volgende:
Nou niet met z'n allen Snowcold af lopen schieten hè? Dat er een kans is dat het verkeerd uit gaat pakken is ze zich wel van bewust begreep ik. Ik vind het wel van lef getuigen dat ze dat risico durft te nemen. En wie van ons kan zeggen dat de beslissingen die we maken de beste zijn?
Nee, het is ook niet om haar af te schieten, als het zo over komt, sorry Snowcold Ik bedoelde het ook niet totaal negatief, gaf alleen even mijn ervaringen op dat gebied Natuurlijk is iedereen anders, maar in veel gevallen werkt het gewoon niet omdat er van 1 kant toch nog wel gevoelens blijven. Die onder controle houden kost ontzettend veel energie, niet onmogelijk, maar de vraag is dan of die energie die je erin stopt het waard is... Zo zie ik het in elk geval
pi_73479704
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, het is ook niet om haar af te schieten, als het zo over komt, sorry Snowcold Ik bedoelde het ook niet totaal negatief, gaf alleen even mijn ervaringen op dat gebied Natuurlijk is iedereen anders, maar in veel gevallen werkt het gewoon niet omdat er van 1 kant toch nog wel gevoelens blijven. Die onder controle houden kost ontzettend veel energie, niet onmogelijk, maar de vraag is dan of die energie die je erin stopt het waard is... Zo zie ik het in elk geval
Oh, ik ben het wat dat betreft ook wel met je eens hoor. Alleen heeft zij een beslissing gemaakt om het anders te doen. En ik kan daar, juist vanwege de risico's, wel respect voor opbrengen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:56:50 #148
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73480456
Zeker, als het haar lukt: respect! Wil haar alleen waarschuwen vanwege mijn ervaringen ermee en wat ik gezien heb in mijn omgeving, maar als ze zich dat goed realiseert, is er vooralsnog niets aan de hand.
Maar zo hebben vrienden van me ook wel eens dingen tegen me gezegd waarmee ik het niet eens was, maar achteraf gezien hadden ze zo erg gelijk...
pi_73481267
Ik voel me echt niet afgeschoten hier en ik kan de reacties ook wel begrijpen. Opzich weet ik niet hoe ver ik ben in het verwerkingsproces, ik vind het allemaal nogal snel gaan. Ik dacht eigenlijk dat ik na de eerste week nog drie weken zat te huilen, maar dat was niet zo. Voor mij gaat het sneller dan verwacht (eerste keer trouwens, dat gebroken hart gedoe) en ik voel me over het algemeen vrij goed.

Het is niet alsof ik alleen maar met hem bezig ben en alle andere dingen vergooi. Op school gaat het nu juist supergoed en heb meer motivatie dan ooit, ik voel me echt op mijn plek hier. Ik spreek ook vaker af met vrienden en vooral mijn beste vriendin.

Het is ook niet dat ik hoop dat het goed komt, die hoop heb ik laten varen. Alles is mogelijk, maar ik weet dat het niet verstandig is mijn leven daarop in te richten. Dat doe ik dan ook niet. Bovendien heeft hij enige interesse in een ander meisje en wil ik hem daar graag in steunen als hij daarvoor wil gaan. Ik hoef niet alle details te weten, maar liefde is meer dan de drang om bij iemand te zijn. Liefde is iemand gelukkig willen zien, ookal ben jij niet de oorzaak van het geluk. Het is zwaar, maar ik ben liever een ondersteunende, goede vriendin als een bezitterige, jaloerse ex.
En als hij de ware niet is, dan is iemand anders dat toch? Dat betekent dat er ergens anders nog een jongen rondloopt die wel voor mij gemaakt is. Die kom ik misschien niet meteen tegen, maar dat hoeft ook niet, ik ben tenslotte nog jong.
Soms zijn de signalen en woorden van mijn ex gewoon verwarrend. Het is niet dat ik hoop dat hij nog gevoelens heeft, ik heb gewoon het idee dat hij het allemaal niet meer weet. Zijn lichaamstaal spreekt zijn 'duidelijke' woorden tegen en uit zichzelf zeggen 'Ik hou van jou, je bent lief' is iets wat hij al heel lang niet meer gedaan heeft. Ik ken hem en weet ook niet dat hij dat zomaar zegt. Zijn logica klopt soms niet helemaal en ben gewoon benieuwd wat er in dat hoofdje van hem omgaat. Maarja, dat gaan we zien.

Verder heeft Barbusse gelijk, ik heb een beslissing genomen die MIJ het beste leek. Het is namelijk voor iedereen anders. Ik heb vertrouwen in mezelf en ik zie mezelf als een sterk persoon. Hij heeft me toendertijd dat zelfvertrouwen gegeven en daar ben ik hem erg dankbaar voor. Maar dat zelfvertrouwen is het enige wat hij NOOIT van me af zou kunnen nemen. Die verandering zal niet terugdraaien, dat heb ik in mijn (inmiddels) sociale leven wel gemerkt. Hij is mij veel waard, ook als een goede vriend. Vrienden zijn geen wegwerpartikelen en iedere vriend is uniek en met een eigen karakter. Mensen die zeggen dat er genoeg 'andere' vrienden zijn, begrijpen in mijn ogen de waarde van vriendschap niet helemaal. Het gaat om die unieke persoon waarmee ik een klik heb, waarmee ik goed kan lachen en waarmee ik veel kan delen. Hij, en ook Micky, is zo'n persoon voor mij. Hij wilde graag bevriend met mij blijven en ik wil hetzelfde.

Misschien gaat het wel sneller als je geen contact hebt, maar ik weet dat niet. Ik heb het niet ervaren. Bovendien ben ik vrij eigenwijs en ben ik ervan overtuigd dat het mij wel gaat lukken. Dus bedankt voor jullie advies, maar ik blijf bij mijn besluit. Ik ben iemand die zijn woord houdt.

And above all: Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wél hebt gedaan, dan iets wat je níet hebt gedaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Snowcold op 08-10-2009 11:37:41 ]
pi_73481417
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:59 schreef dreamzk het volgende:
En degene die opeens naast zn ex stond te fitnessen (even vergeten wie)... WTF??!! Redelijk ziek dat ze dan ook direct weet dat je daar bent. Wel goed opgelost van jou, zij heeft het verneukt en jij hebt het haar laten zien dat het niet acceptabel is. Ik vind het een strakke actie
Thx. Ben bljikbaar voorspelbaar voor me ex . Schrok echt wel even maargoed ben ook wel blij hoe ik het opgelost. Power back to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')