Nou je zegt: Je vind iemand leuk of niet... zwart of wit.quote:
Kan ik inkomen. Maar ik denk als je een persoon écht leuk vindt, je dat wel weet. Dat kun je voor jezelf ongeveer wel nagaan lijkt me. De frequentie van hoevaak je aan iemand denkt, aandacht aan die persoon besteed en hoe je je voelt als je bij die persoon bent. Enz.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou je zegt: Je vind iemand leuk of niet... zwart of wit.
Jammer genoeg is het dus niet zo. Er zijn ook van die momenten waarop je het blijkbaar niet zeker weet wat je voelt
Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding. Mijn ex zei vandaag nog: 'Wat is er gebeurd met de tijd waarin je elkaar gewoon ergens tegenkwam, vriendelijk tegen elkaar glimlachte en na een tijdje wat afsprak?'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het toch wel knap als jongens veel vrouwelijke vrienden hebben. De enige chicks die ik ken zijn de vriendinnen van mijn vrienden, en die kan ik dan misschien wel als 'vrouwelijke vrienden' beschouwen... maar daar zal dus nooit de mogelijkheid in zitten van eventueel iets meer dan vriendschap (en dat zou ik met hun ook niet eens willen, daar niet van).
Ik mis wel inderdaad vrouwelijk gezelschap....
haha straks ga ik nog me bij een dating bureau aan melden *kansloos mode*
mja.... er zijn niet voor niets zoveel singlesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding. Mijn ex zei vandaag nog: 'Wat is er gebeurd met de tijd waarin je elkaar gewoon ergens tegenkwam, vriendelijk tegen elkaar glimlachte en na een tijdje wat afsprak?'
Ik zo: 'Dat was ongeveer 3 jaar geleden'
Ik vind die zwarte humor best leuk.
Dat zeker, maar ik vind 't ook maar kansloos eerlijk gezegd. Maar vriendinnen van me proberen me al heel lang te overtuigen dat dat niet zo is.. Maar als ik kijk wie er in hun vriendinnengroep allemaal op zo'n site heeft gestaan, wordt mijn beeld alleen maar bevestigd.. Toch ergens een beetje labiele typjes, leuk van de buitenkant, maar beetje fucked up inside..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik vind datingsites enz. echt kansloos, maar ieder zijn eigen ding. Mijn ex zei vandaag nog: 'Wat is er gebeurd met de tijd waarin je elkaar gewoon ergens tegenkwam, vriendelijk tegen elkaar glimlachte en na een tijdje wat afsprak?'
Ik zo: 'Dat was ongeveer 3 jaar geleden'
Ik vind die zwarte humor best leuk.
ja shit ik dacht er niet bij na hahaha... superstom, ik zat me te vervelen en ik doe o.a. wat met fotografie en photoshop en dacht, laat ik weer eens kijken naar wat mooie plaatjes die ik in Berlin geschoten heb...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:01 schreef Barbusse het volgende:
Dick, foto's kijken terwijl je weet dat het pijn gaat doen is niet echt slim hè?![]()
Gaat 't ondertussen weer een beetje?
Ach, er komt een tijd dat er zonder problemen naar kunt kijken hoor. En ga je, nu dat moment er nog niet is, maar gewoon lekker verheugen op je komende trip nach Berlin!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja shit ik dacht er niet bij na hahaha... superstom, ik zat me te vervelen en ik doe o.a. wat met fotografie en photoshop en dacht, laat ik weer eens kijken naar wat mooie plaatjes die ik in Berlin geschoten heb...
ja, dan moet je opeens even heel hard slikken
Hell Yeahquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, er komt een tijd dat er zonder problemen naar kunt kijken hoor. En ga je, nu dat moment er nog niet is, maar gewoon lekker verheugen op je komende trip nach Berlin!
Ich könnte auch nicht warten!quote:
Ik denk dat je gelijk hebt wat Snowcold betreft. En ook wat mij betreft, ik voel me precies zo...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:12 schreef Untouchables het volgende:
@ Snowcold..
Ik lees nu al een tijdje hoe het gaat tussen jou en je "ex" en ik weet dat je beweert dat dit goed werkt en jullie gewoon echt goede maatjes zijn..
Sorry, maar ben ik nu echt de enige die denkt dat deze naïviteit jou uiteindelijk ontzettend veel pijn gaat doen??
Jullie spreken elkaar regelmatig, hij zegt zelfs nog, zogenaamd vriendschappelijk, dat ie van je houdt..
Je bent nog hartstikke gek van hem en dat weet je zelf ook wel. De enige reden waarom je het op deze manier vol kan houden is omdat je nog ontzettend veel hoop koestert dat er iets miraculeus gebeurt waardoor je of weer bij elkaar komt, of je ineens over hem bent.
Zo lijkt het in ieder geval..
Van alle mensen die hier bezig zijn om hun exen te vergeten en daadwerkelijk los te laten ben jij volgens mij het minst ver. Ik ben bang dat je die eenzaamheidsklap nog wel gaat krijgen.
En shoot me als ik de enige ben die er zo over denkt..
Nee, ik ben het er wel mee eens.. Sorry Snowcold :$ Maar ik heb het gewoon zelf meegemaakt en ook weer gezien bij mijn ex toen ik haar in het begin leerde kennen, zij beweerde ook aan alle kanten dat het echt uit was met haar ex, maar na een tijdje waren ze toch weer bij elkaar (niet dat dat werkte uiteindelijk) maar heb haar toen erna ook nog wel eens gevraagd of het eigenlijk ooit ECHT uit was geweest omdat ik dacht dat dat niet zo was en toen gaf ze toe dat ik toch wel gelijk had... Maar heb het zelf ook meegemaakt, door steeds elkaar maar weer op te zoeken kom je niet van elkaar af, laat je het gevoel niet los en kijk je dus ook niet verder. Zo had ik ooit een ex, erna nog gewoon goed contact, kreeg ik ineens op koninginnedag een smsje "ik mis je een beetje" en dan ga je toch weer dingen denken, uiteindelijk toch maar volledig contact verbroken en dat heeft me echt wel geholpen om er overheen te komen. (alhoewel ik nog wel eens afvraag hoe het met haar zou gaan, was eigenlijk echt een heel leuk meisje en snap nog steeds niet waarom dat toen ooit is fout gegaan, de reden dat ze het uitmaakte is me nooit duidelijk geworden)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:12 schreef Untouchables het volgende:
...
En shoot me als ik de enige ben die er zo over denkt..
Nee, het is ook niet om haar af te schieten, als het zo over komt, sorry Snowcoldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:14 schreef Barbusse het volgende:
Nou niet met z'n allen Snowcold af lopen schieten hè? Dat er een kans is dat het verkeerd uit gaat pakken is ze zich wel van bewust begreep ik. Ik vind het wel van lef getuigen dat ze dat risico durft te nemen. En wie van ons kan zeggen dat de beslissingen die we maken de beste zijn?
Oh, ik ben het wat dat betreft ook wel met je eens hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet om haar af te schieten, als het zo over komt, sorry Snowcold![]()
Ik bedoelde het ook niet totaal negatief, gaf alleen even mijn ervaringen op dat gebied
Natuurlijk is iedereen anders, maar in veel gevallen werkt het gewoon niet omdat er van 1 kant toch nog wel gevoelens blijven. Die onder controle houden kost ontzettend veel energie, niet onmogelijk, maar de vraag is dan of die energie die je erin stopt het waard is... Zo zie ik het in elk geval
Thx. Ben bljikbaar voorspelbaar voor me exquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:59 schreef dreamzk het volgende:
En degene die opeens naast zn ex stond te fitnessen (even vergeten wie)... WTF??!! Redelijk ziek dat ze dan ook direct weet dat je daar bent. Wel goed opgelost van jou, zij heeft het verneukt en jij hebt het haar laten zien dat het niet acceptabel is. Ik vind het een strakke actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |