Als ze oud genoeg zijn om te wippen kunnen ze ook naaienquote:
Nah, die is al oud.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:08 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Ze heeft wel iets van Emma Watson
YEAH. YOU MADE IT, YOU GOT IN BEFORE THE PEDOBEARquote:
Ja! Lekker! Lijken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Gooi haar in de kelder, wacht even een paar jaartjes en dan hopelijk
sbs6.nl - uitzending gemist.quote:
Jaquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Is er al iemand bezig Hyves af te speuren, of moet ik alles zelf doen hier?
....hoe strakker om de lul :$quote:
Neem maar niet aan dat zij al 16 is, eerder 12quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:57 schreef JimmyWooh het volgende:
Leuk ding...
Iemand haar gegevens, en leeftijd? Vanaf 16 is het legaal, dacht ik?
Ach, die paar jaartjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Neem maar niet aan dat zij al 16 is, eerder 12
Kunnen groot verschil maken. Vriendin van mijn zusje is 14, dus moet daar nog 2 jaar voor wachten. Kan het echt niet maken die nu te neukenquote:
Achtervolg jij mij soms?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:09 schreef JimmyWooh het volgende:
Achtervolg je mij soms, ShizzleDizzle?.
Pff, mietje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kunnen groot verschil maken. Vriendin van mijn zusje is 14, dus moet daar nog 2 jaar voor wachten. Kan het echt niet maken die nu te neuken
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Sanderrrr het volgende:
ik weet haar naam en waar ze (ge)woont (heeft) maar niet haar nummer, maar ik wil eerst weten waarvoor je dit wilt weten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn om te wippen kunnen ze ook naaien
Gastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef CP69 het volgende:
Man blijkt niet haar vader te zijn maar een vriendje van Hyves....
(hij had haar een mooie gsm beloofd , in ruil voor vriendschap)
Mmmmm, zo focking romantisch
![]()
If there's grass on the wicket, it's time to play cricket.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:08 schreef Salatrel het volgende:
if theres grass on the field they are old enough to play ball
ofzoiets
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Whehe, ze lijkt op een jongen bij mij in de buurt.Wie wil hem doen?
Whehe ja, "ik heb mn haar zelfs gedaan!' En die cameraman maar die dochter blijven filmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef TokTuk het volgende:
Heb me echt rotgelachen om die vent, zo blij van ik ben op tv en het enige wat je ziet is zijn dochter.
Jongen of niet, lekker is lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Jij niet? Wehehehe homoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef JEFFreal het volgende:
ik ken haar van wegmisbruikers pedo's zouden haar doen inderdaad
Als dat meisje kan je echt boeien ben je zo:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt uit Noord-Brabant.
Het is belangrijk!
domwijf -.-quote:
Indd dit topic heeft even een linkje nodigquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:44 schreef F04 het volgende:
Kan iemand die uitzending eens online gooien?
Jaloerse vrouwen in mijn topic!quote:
Nee, het was de aflevering van 4 Oktober, niet 11 Oktober:quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef H-blast het volgende:
Aflevering via sbs:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43
quote:"Ik kijk vaak naar uw programma en dan hoor ik allerlei ingewikkelde smoezen. Nou, dat heb ik gewoon niet."
"..ik had net een nieuw telefoontje gekocht.. blablablablablablablablablablabla"
die man praat veel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:08 schreef rozenijlpaard het volgende:
Kan ook
Die uitspraken van die man ook trouwens.. Wat moet die kerel een *facepalm* moment hebben gehad toen hij dit op tv terugzag
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef IkBenOzan het volgende:
marleine kriegel, 17 jaar oud en woont in akenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt uit Noord-Brabant.
Het is belangrijk!
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
marleine kriegel, 17 jaar oud en woont in aken
slotje
ze lijkt ouder dan ze is ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Deze chick is toch geen 17
cOOL , nog 1 jaartje wachte en ze is LEGAAL ....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
marleine kriegel, 17 jaar oud en woont in aken
slotje
ze is in december jarig, en ojį effe vergete: ze heeft klamidiaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef CP69 het volgende:
[..]
cOOL , nog 1 jaartje wachte en ze is LEGAAL ....
![]()
En jij nu toevallig ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ze is in december jarig, en ojį effe vergete: ze heeft klamidia chlamydia
maakt nix uit ...dat is dat lieve koppie wel waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ze is in december jarig, en ojį effe vergete: ze heeft klamidia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |