dat is al half goed, alleen nog een straatnaamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef thettes het volgende:
Lijkt bij het prinseneiland ergens, die pakhuizen die je bij je tweede foto ziet.
helemaal goed!quote:
Helemaal correct (voor mij dus nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef piotr_h het volgende:
En deze voor mij herkenbaar: Olympiaweg, Rotterdam.
Thanks, scheelt inderdaad weer een hoop, maar nog niet gevonden helaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:10 schreef piotr_h het volgende:
Even een inperking van het zoekgebied met tweederde: Het is in Noord-Holland.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef chufi het volgende:
links heet het Nieuwe Ebbingestraat en rechts is het de Bedumerweg...in Gronigen Is dat het ?
Is goed, alhoewel het volgens de kaart onder Capelle a/d IJssel valtquote:
Kloptquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef JufMariska het volgende:
Hee, da's in Stad! De nieuwe look van de Siersteenlaan als ik me niet vergis.
Juistem!quote:
Das goedquote:
dat is 'm!quote:
helemaal goed uiteraard!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:36 schreef piotr_h het volgende:
Ringdijk, Rotterdam Hillegersberg.
Loopbruggetje naar het Plaswijckpark.
Moet ik hem toch ergens over het hoofd zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:36 schreef Maizena het volgende:
Jaha...een dorpskerk in Noord-Holland
quote:
Mooi, ook weer opgehelderdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Maizena het volgende:
Echt niet! Het is het stoomgemaal Halfweg, Haarlemmermeerstraat Halfweg.
helemaal goed!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Maizena het volgende:
Echt niet! Het is het stoomgemaal Halfweg, Haarlemmermeerstraat Halfweg.
Dat kloptquote:
Daar heb ik niet opgelet, maar het is wederom goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:16 schreef Maizena het volgende:
Willem Hooftkade, Zaanstad.
Met een kantoor te huur op het water
Alweer goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef chufi het volgende:
Overschiese Kleiweg, Rotterdam, Molen de Speelman
Helemaal juistquote:
excuus voor de late reactie,quote:
Dat is em welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef redunzl het volgende:
RK Vincentius a Paulo Kerk, Kerkepad, Volendam
Sorry...was een poosje afwezig...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:44 schreef chufi het volgende:
Sophiakade Rotterdam
Met dit op de tegenoverliggende muur..
[ afbeelding ]
Geeft niet maar we waren wel erg zeker van het juiste antwoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Maizena het volgende:
[..]
Sorry...was een poosje afwezig...
het moet niet gekker wordenquote:
Dat is 'm...quote:Op woensdag 4 november 2009 04:40 schreef chufi het volgende:
Karekiet in Diemen, kijkend over het Gruttoplein
Juistquote:
dat is 'm!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:31 schreef piotr_h het volgende:
Zaandammerweg / N246
(Afvalzorg Zaanstad)
Ja dus, die in Lijnden, afslag S106, met het Holiday Inn op de achtergrondquote:
juistquote:
Het is een overblijfsel van het oude viaduct dat daar vroeger liepquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef redunzl het volgende:
heel vreemd, ik meende de omgeving te herkennen maar kom er zelden.
zie het stonehenge kusntwerk voor het eerst
Ik kom er wel soms en herkende het juist totaal nietquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef redunzl het volgende:
heel vreemd, ik meende de omgeving te herkennen maar kom er zelden.
zie het stonehenge kusntwerk voor het eerst
aha, goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een overblijfsel van het oude viaduct dat daar vroeger liep
Dat dacht ik ook, een paar boompjes op een rotonde of gestapelde stenen wordt zo wel erg moeilijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:15 schreef chufi het volgende:
Het wordt er niet makkelijker op
Laten we proberen om toch zoveel mogelijk herkenbare shots te maken .
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:06 schreef piotr_h het volgende:
Kerk van Buiksloot, gezien vanaf de Spyridon Louisweg.
Ik heb er ooit een trouwpartij bijgewoond.
En wat dacht je hiervan!!!![]()
![]()
![]()
Inwoners van onder meer Den Haag, Utrecht en Eindhoven kunnen hun huis vanaf dinsdag bekijken op Google Streetview. Het internetbedrijf breidt de dekking van de dienst fors uit.
Met Street View kunnen gebruikers op een plattegrond van Google rondkijken vanaf straatniveau. Het bedrijf heeft de afgelopen maanden vrijwel alle straten in en rond dertig steden meter voor meter gefotografeerd.
In maart lanceerde Google Street View al in Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Daar komen nu onder meer Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg en Leeuwarden bij. De Randstad is vrijwel volledig opgenomen.
De nieuwe foto's worden in de loop van de nacht online gezet, en zijn dan dinsdagochtend te zien.
Ik heb m'n auto gevonden in Utrecht, maar ik zie aan het Tsjechische tolvignet en het blad aan de boom dat de opnamen van dit voorjaar / zomer moeten zijn.quote:ik zag aan een bepaalde vuilcontainer bij ons in de straat dat de opname van mei/juni vorig jaar is
aha, interessantquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:09 schreef piotr_h het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto gevonden in Utrecht, maar ik zie aan het Tsjechische tolvignet en het blad aan de boom dat de opnamen van dit voorjaar / zomer moeten zijn.
De auto wordt 'als puzzel aangeboden' op GEC vanavond.![]()
Wauw, wat veel...ik hoorde het in de auto op weg naar huis vanmiddag. Maar zoveel realiseerde ik me niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:15 schreef chufi het volgende:
Het wordt er niet makkelijker op
Laten we proberen om toch zoveel mogelijk herkenbare shots te maken .
[ afbeelding ]
dat is goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:31 schreef piotr_h het volgende:
Dan wordt het de Kapitein G.A. Meijerweg te Naarden.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:44 schreef redunzl het volgende:
De kaartentoren, Euvelgunnerweg (langs de A7), Groningen
een hint idd!quote:Op zondag 15 november 2009 09:53 schreef JDude het volgende:
Is dat van die 140 euro een hint? Zo ja, dan snap ik hem niet.
Monopoly...dudequote:Op zondag 15 november 2009 09:53 schreef JDude het volgende:
Is dat van die 140 euro een hint? Zo ja, dan snap ik hem niet.
ga door naar start en ontvang etc ...quote:Op zondag 15 november 2009 16:26 schreef piotr_h het volgende:
OK, ik dan maar.
Doorkijkje Barteljorisstraat vanaf kruispunt Kruisstraat, Smedestraat, Krocht.
Bedankt voor de hintquote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef thettes het volgende:
Ja een flink ei
nog geen idee verder.
Op mijn Monopolybord vroeger koste de Barteljorisstraat ƒ 14.000,-quote:
Ik reken m goed, tis eigenlijk vanaf de andere kant en daar heet het Bantsweiquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Maizena het volgende:
Atlas gebouw, Droevendaalsesteeg Campus Wageningen
Denk ergens in Frieslandquote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef thettes het volgende:
Ik moet meteen aan Alkmaar denken, maar heb eigenlijk nog geen idee verder.
quote:
Helemaal goedquote:
helemaal goed!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef thettes het volgende:
de kinkenpolder naast de efteling (loon op zand volgens maps)
Juistquote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef piotr_h het volgende:
Elburgerweg Brug over Veluwemeer bij Elburg.
ik had ook alles op jupiler ingezetquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef chufi het volgende:
Klokkenstraat / Oosteinde, Baarle-Nassau, North Brabant
Dankzij Jupiler
Juistquote:
Ja dat had ik ook wel doorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:23 schreef redunzl het volgende:
er is een verband tussen de schedel en het gebouw op de achtergrond
Maar hier nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
Nationaal Natuurhistorisch Museum Naturalis aan de Darwinweg in Leiden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
Nationaal Natuurhistorisch Museum Naturalis aan de Darwinweg in Leiden.
Op naar de nieuwe dan maar ...quote:Op zondag 6 december 2009 00:48 schreef redunzl het volgende:
ik probeerde van alles met ´ophaalbrug´ maar uiteindelijk vond ik ´m met ´sluis brug´
ahum verderop loopt nog meer spoorquote:Op zondag 6 december 2009 15:23 schreef JDude het volgende:
Een splitsing van twee dubbelsporige geëlectrificeerde spoorlijnen met een dubbele overweg... hoe moeilijk kan het zijn? Valt toch tegen.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef thettes het volgende:
Voordorpsedijk kijk je op uit vanaf de bastionweg, bij Utrecht. Maar je laatste foto toont een half plaatsnaambordje, anders had ik het nooit geraden.
WTF dr is daar toch streetviewquote:
Tsja zo heet die straat waar de camera staat, het lukt mij trouwens niet om die hoek van de foto die hier staat na te bootsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF dr is daar toch streetview.. Maar dan moet je wel de goede straat noemen.. Tis toch de Wagenaarstraat? Nee ook niet, volgens mij is het de Zeedijk die niet genoemd wordt op de kaart
Daar is het ook niet , volgens mij heet het Wierdijk.. Maar anyway jij mag het punt hebben van mij, maar dat is aan Thettes (denk niet dat ie moeilijk doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef bork het volgende:
Dat is typisch, ik krijg alleen maar dat stukje van de Van Linschotenstraat te zien als blauw omlijnd.
Verhip nu zie ik ook meer en lukt het wel
De fotograaf staat in de Wagenaarstraat 11 volgens Google, bij het witte pijltje in jouw plaatje.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:26 schreef JDude het volgende:
Kruising Burgemeester Kerstenslaan / Huisdreef in Breda. Aan de overzijde zien we Grand Café Heeren van Oranje.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef redunzl het volgende:
1 Kanonsdijk, De Bilt, UT, Nederland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Ruigenhoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |