quote:
Helemaal goedquote:
helemaal goed!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef thettes het volgende:
de kinkenpolder naast de efteling (loon op zand volgens maps)
Juistquote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef piotr_h het volgende:
Elburgerweg Brug over Veluwemeer bij Elburg.
ik had ook alles op jupiler ingezetquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef chufi het volgende:
Klokkenstraat / Oosteinde, Baarle-Nassau, North Brabant
Dankzij Jupiler
Juistquote:
Ja dat had ik ook wel doorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:23 schreef redunzl het volgende:
er is een verband tussen de schedel en het gebouw op de achtergrond
Maar hier nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
Nationaal Natuurhistorisch Museum Naturalis aan de Darwinweg in Leiden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
Nationaal Natuurhistorisch Museum Naturalis aan de Darwinweg in Leiden.
Op naar de nieuwe dan maar ...quote:Op zondag 6 december 2009 00:48 schreef redunzl het volgende:
ik probeerde van alles met ´ophaalbrug´ maar uiteindelijk vond ik ´m met ´sluis brug´
ahum verderop loopt nog meer spoorquote:Op zondag 6 december 2009 15:23 schreef JDude het volgende:
Een splitsing van twee dubbelsporige geëlectrificeerde spoorlijnen met een dubbele overweg... hoe moeilijk kan het zijn? Valt toch tegen.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef thettes het volgende:
Voordorpsedijk kijk je op uit vanaf de bastionweg, bij Utrecht. Maar je laatste foto toont een half plaatsnaambordje, anders had ik het nooit geraden.
WTF dr is daar toch streetviewquote:
Tsja zo heet die straat waar de camera staat, het lukt mij trouwens niet om die hoek van de foto die hier staat na te bootsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF dr is daar toch streetview.. Maar dan moet je wel de goede straat noemen.. Tis toch de Wagenaarstraat? Nee ook niet, volgens mij is het de Zeedijk die niet genoemd wordt op de kaart
Daar is het ook niet , volgens mij heet het Wierdijk.. Maar anyway jij mag het punt hebben van mij, maar dat is aan Thettes (denk niet dat ie moeilijk doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef bork het volgende:
Dat is typisch, ik krijg alleen maar dat stukje van de Van Linschotenstraat te zien als blauw omlijnd.
Verhip nu zie ik ook meer en lukt het wel
De fotograaf staat in de Wagenaarstraat 11 volgens Google, bij het witte pijltje in jouw plaatje.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:26 schreef JDude het volgende:
Kruising Burgemeester Kerstenslaan / Huisdreef in Breda. Aan de overzijde zien we Grand Café Heeren van Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |