Ik kan niet vaak genoeg benadrukken wat voor dom mannetje dat is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Met minder kots poppetjes begrijpen we je punt ook wel hoor
Maar je hebt je wel op hem afgetrokken he !!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande meneer had een Apple Cinema Display in zijn opnamestudio staan net in een item van RTL Boulevard, maar draaide Windows XP.
Neem dan ook Mac
ehm, je weet dat hotcorners ook heel makkelijk in te stellen zijn met windows?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:07 schreef DaveGrohl het volgende:
Macs zijn voor bazen.
Windows is ook prima, maar iets minder uiteraard.
"WIndows gebruikers die achteruit schrikken wanneer ze even op je macje met de muispijl in een hotcorner komen"
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:09 schreef Buschetta het volgende:
Het is pas echt zorgwekkend als je mensen ziet met OSX op een PC
Hackintosh krijg ik niet aan de praatquote:
VMwarequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hackintosh krijg ik niet aan de praat
Ik heb gewoon een iMac hoor, maar wou het ff proberen op mn pc
liegenaarquote:
postquote:
Ik heb het ook weleens geprobeerd, gewoon om het uit te checken voordat ik een Macbook zou kopen. Was toen een hele avond kwijt om het te installeren omdat niet al m'n hardware goed ondersteund werd, en een software update heb ik maar nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:09 schreef Buschetta het volgende:
Het is pas echt zorgwekkend als je mensen ziet met OSX op een PC
Nou ik heb mijn OSX als vmware image gedownload in 10 minuten op schoolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens geprobeerd, gewoon om het uit te checken voordat ik een Macbook zou kopen. Was toen een hele avond kwijt om het te installeren omdat niet al m'n hardware goed ondersteund werd, en een software update heb ik maar nooit geprobeerdAls tijd iets waard wordt, kan je beter gewoon een Mac kopen als je OS X wilt.
Teletubbie OS?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
als ie dat nou toevallig een mooi scherm vindt, maar geen zin heeft in een Teletubbie OS
Doe ik helemaal moeite, krijg ik dit terugquote:
Een plek in mn hart natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Doe ik helemaal moeite, krijg ik dit terug![]()
Ik heb helemaal OSX opgestart ja
Wil ik wel een plek in je hart?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
19 jaar geleden al jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
Doe ik al die moeite
ik heb zelfs m`n hart opgestart
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
als ie dat nou toevallig een mooi scherm vindt, maar geen zin heeft in een Teletubbie OS
Dat weet ik, maar wat ik niet snap is waarom het gros van de windows userts ze niet gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehm, je weet dat hotcorners ook heel makkelijk in te stellen zijn met windows?
dat had ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:07 schreef DaveGrohl het volgende:
Macs zijn voor bazen.
Windows is ook prima, maar iets minder uiteraard.
"WIndows gebruikers die achteruit schrikken wanneer ze even op je macje met de muispijl in een hotcorner komen"
Misschien omdat alleen een dwaas functies toekent aan z'n desktop adv z'n muispositiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat ik niet snap is waarom het gros van de windows userts ze niet gebruiken.
Meestal krijg je dan zo'n soort reactie idd:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:07 schreef DaveGrohl het volgende:
vind het niet zo fijn, ik weet alle sneltoetsen die ik gebruik wel uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat ik niet snap is waarom het gros van de windows userts ze niet gebruiken.
Weet je hoeveel malen meer een mac user met z'n muis loopt te slepen en klikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vind het niet zo fijn, ik weet alle sneltoetsen die ik gebruik wel uit mijn hoofd.
en die hotcorners zijn wel eens irritant als ik zit te gamen in windowed mode.
wat is nou je punt precies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Weet je hoeveel malen meer een mac user met z'n muis loopt te slepen en klikken.
Vele duizenden kilometers![]()
Who needs more buttons ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |