Jouw vrouw kan dat niet bedoel je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En vrouwen daar weten tenminste nog hoe een schaal zo te plaatsen dat hij niet valt. Zelfs op hun hoofd. Vrouwen hier kunnen niet eens een schaal op de koelkast zetten zonder dat hij kapot valt!
Krijgen die vrouwen 11 dochters en een zoon?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef SingleCoil het volgende:
iedere vrouw heeft 12 kinderen en iedere man 12 vrouwen...
Urenlange knuffelseks enzulksquote:
quote:Message from server ROTAPP03:
Received Friday, October 09, 2009 9:08:51 AM (2 of these messages received):
WARNING! Server ROTAPP03 has experienced a critical error. It is going down in 2 minutes. Save your files and logout.
Hey, servers vallen niet onder mijn beheer, dat moeten ze in 020 oplossen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef SingleCoil het volgende:
Huilie, doe je werk dan ook gewoon goed!
Richting Zuid gaat het wel in de tunnel. Ik weet niet waar je vandaan komt? Je komt wel in de drukte als je de 's Gravendijkwal naar het zuiden rijdt, bij Dijkzigt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Fugie het volgende:
Ik moet volgende week om 9 uur in de waalhaven zijn, iemand ervaring met de maastunnel/zuid rond half 9 's ochtends?
Ah, het is hullie ze schuld!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, servers vallen niet onder mijn beheer, dat moeten ze in 020 oplossen!
Volk dat nog geen tunnel kan graven, geen joden kan verbergen in de oorlog, denk je dat die wel een serverpark kunnen onderhouden?quote:
Ik kom vanaf de 's gravendijksewal jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Richting Zuid gaat het wel in de tunnel. Ik weet niet waar je vandaan komt? Je komt wel in de drukte als je de 's Gravendijkwal naar het zuiden rijdt, bij Dijkzigt.
Geen ervaring, maar n.a.v. wat ik van collega's hoor lijkt het me te doen, zolang er op de ring geen ernstige dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Fugie het volgende:
Ik moet volgende week om 9 uur in de waalhaven zijn, iemand ervaring met de maastunnel/zuid rond half 9 's ochtends?
Dat is in alle grote steden wel een beetje zo. De binnenstad zelf is vaak prima bereikbaar met OV, maar in de Waalhaven is dat inderdaad een stuk minder goed geregeld, al stoppen er geloof ik wel bussen (quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef Fugie het volgende:
Best irritant, een opdracht in mijn eigen stad en dan nog zo'n drama qua vervoer
Een brommertje of scootertje is volgens mij wel een beetje het ideale vervoer in de stad.quote:Misschien maar een brommertje kopen ofzo
Mja, ik woon zelf niet echt handig voor tram/metroquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is in alle grote steden wel een beetje zo. De binnenstad zelf is vaak prima bereikbaar met OV, maar in de Waalhaven is dat inderdaad een stuk minder goed geregeld, al stoppen er geloof ik wel bussen ().
[..]
Een brommertje of scootertje is volgens mij wel een beetje het ideale vervoer in de stad.
Fietsenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of een fiets..
Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulke afstanden op de fiets gedaan, was ik nu dus ook niet van plan. Daarnaast is mijn fiets niet geschikt voor dagelijks gebruikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of een fiets..
Dit is rond die tijd geen probleem, dit is de route voor mijn huis langs en het is hier niet echt druk rond die tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:47 schreef Alicey het volgende:
Een andere optie is over de Coolsingel, Erasmusbrug en dan bij de Maashaven afslaan. Ik zou echter niet durven zeggen hoe dat er om 8.30 bij ligt..
Ja, dat laatste is wel jammer.. In Nederland weet je nooit wat voor weer het wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja, ik woon zelf niet echt handig voor tram/metro![]()
Volgens 9292 doe ik er minstens 50 minuten over met ov, dan kan ik net zo goed in de file gaan staan
Brommer/scooter is wel ok, maar die regen en kou !
Het is wel goed voor je gezondheid om zulke afstanden (over wat voor afstanden hebben we het trouwens, 10 km ofzo?) met de fiets te doen. Dat je het nooit hebt gedaan zegt natuurlijk weinig, want eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulke afstanden op de fiets gedaan, was ik nu dus ook niet van plan. Daarnaast is mijn fiets niet geschikt voor dagelijks gebruik
Als ik me goed voel, het goed weer is en ik verder geen aparte dingen heb de fiets. Scheelt misschien weer wat kilo's en je wordt er ook lekker wakker van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet ook maar 10 km maar pak ook de auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |