als ik iets graag bekijk, is het wel filmpjes met daarop de kwaliteiten van vrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:05 schreef appelsjap het volgende:
Mevrouw antwoordde dat kwaliteit van vrouwen niet gezien wordt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als ik iets graag bekijk, is het wel filmpjes met daarop de kwaliteiten van vrouwen
Dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als ik iets graag bekijk, is het wel filmpjes met daarop de kwaliteiten van vrouwen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:05 schreef appelsjap het volgende:
Ik vond het dan ook leuk toen een student vroeg: Waarom moeten er vrouwen in de top als mannen beter zijn?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:15 schreef Ereinion het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen dat hoe feministischer een vrouw is, hoe minder feminien ze is?
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Geforceerd meer vrouwen in de top brengenAls er niet genoeg vrouwen zijn die er de kwaliteiten voor hebben moeten ze dat maar accepteren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
NL heeft van de Westerse landen een van de laagste percentages vrouwen aan het werk. Logisch dat feministes hier bozer zijn. Bovendien zijn vrouwen hier minder stijlvol dan in landen om ons heen (pittig korte kapsels etc).
Ik denk dat als vrouwen meer gewaardeerd worden ze er ook stijlvoller uit gaan zien. Nu heeft NL een achterlijke cultuurtje wat dat betreft, dus ik ben wel voor die feministes op een bepaalde manier.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
NL heeft van de Westerse landen een van de laagste percentages vrouwen aan het werk. Logisch dat feministes hier bozer zijn. Bovendien zijn vrouwen hier minder stijlvol dan in landen om ons heen (pittig korte kapsels etc).
Ik denk dat als vrouwen meer gewaardeerd worden ze er ook stijlvoller uit gaan zien. Nu heeft NL een achterlijke cultuurtje wat dat betreft, dus ik ben wel voor die feministes op een bepaalde manier.
Ze krijgen juist die functies niet doordat ze altijd met die pittige, korte kapsels lopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Stijlvoller kleding wordt beïnvloedt door hogere posities?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
NL heeft van de Westerse landen een van de laagste percentages vrouwen aan het werk.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:38 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Stijlvoller kleding wordt beïnvloedt door hogere posities?Daarnaast je wil dus vrouwen hogere plaatsen in organisaties zetten zodat ze er beter uit gaan zien?
En dan nog kwaliteit van werk doet er niet toe als de vrouwen maar beter gekleed door het leven gaan
Gelukkig maar dat Bill Gates er zo goed gekleed uitziet anders was die nooit zo rijk geworden, o wacht
Lekker pittig kapselquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bijv iemand die 700 miljoen per jaar krijgt
Nah, bijvoorbeeld Zweden. DIe zijn een stuk vooruitstrevenderquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het precies andersom.
Zeer sterke FiPoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*edit*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Okeuj het volgende:
Nederland heeft wel een van de hoogste percentages met vrouwen die minder dan 3,5 dag per week werken; dat is wel de voornaamste reden dat er zo weinig vrouwen op een topfunctie zitten! Ze zijn gewoon niet bereid er meer voor te gaan werken met die heerlijke parttime mentaliteit van ze. Stond tijdje terug in de Elsevier een mooi artikel over (heeft ook op dumpert gestaan geloof ik). Daarnaast zijn ze ook vaker en langer ziek, sneller overspannen en dat soort geintjes. 46% van de WAO-ers is vrouw, terwijl ze bij lange na geen 46% van de totale arbeidsmarkt uitmaakten!
Dat denken nederlanders inderdaad graag, maar het is niet zo, Nederland zit zelfs onder bijv. Turkije en Iran als het gaat om in top-posities in bedrijven.*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het precies andersom.
Waar zie je ons in discussie gaan?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef TwyLight het volgende:
Waarom? Al sinds het begin van de mensheid doen mannen het zware werk, en zijn de vrouwen er om voor nageslacht te zorgen en voor het plezier van de man.
Prima als een vrouw een topfunctie heeft, maar meer vrouwen aan de top omdat het vrouwen zijn slaat echt nergens op.
Wie de functie verdient die krijg hem, of dat nou een vrouw, een man, Mohammed of Jan is.
Nee ondersteunendquote:
Ze liet een tabel zien iets van 70% van medische wereldje is vrouw. Ze liep te zeuren over te weinig vrouwen in de bouw en industriequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef teknomist het volgende:
Er zitten genoeg vrouwen in de top. Kijk eens naar de medische wereld. Hoeveel vrouwelijke artsen zijn er niet?
En alles is in dit land veel ordelijker en beter voor elkaar dan in andere landen. TOEVAL?!?! IK DENK HET NIETquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat denken nederlanders inderdaad graag, maar het is niet zo, Nederland zit zelfs onder bijv. Turkije en Iran als het gaat om in top-posities in bedrijven.*
*Tenminste, dat was nog zo toen ik erover studeerde
Ik lees nooit posts, maar ik zag jullie elkaar quoten dus ik ging ervan uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar zie je ons in discussie gaan?
Misschien is dat dan ook niks voor vrouwen? Misschien hebben ze daar minder affectie mee dan mannen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ze liet een tabel zien iets van 70% van medische wereldje is vrouw. Ze liep te zeuren over te weinig vrouwen in de bouw en industrie
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En alles is in dit land veel ordelijker en beter voor elkaar dan in andere landen. TOEVAL?!?! IK DENK HET NIET
Dan vind ik dat er een quota moet komen op mannen in de medische wereld, geen quota voor mannen, dan ook geen quota voor vrouwen!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ze liet een tabel zien iets van 70% van medische wereldje is vrouw. Ze liep te zeuren over te weinig vrouwen in de bouw en industrie
Mwah, dat is toch logisch? Vrouwen worden veel eerder verpleegster dan een man. Wel zijn er weer meer mannelijke artsen dan vrouwelijke.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef appeltjap het volgende:
[..]
\Lijkt me eigenlijk niet. In mijn Natuur & Gezondheid klas zaten 6 jongens ofzo en 15 meiden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch logisch? Vrouwen worden veel eerder verpleegster dan een man. Wel zijn er weer meer mannelijke artsen dan vrouwelijke.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook niks voor vrouwen? Misschien hebben ze daar minder affectie mee dan mannen?
Er wordt toch ook niet geklaagd dat te weinig mannen peuterspeelzaalleider zijn?
Erken de verschillen tussen mannen en vrouwen. En laat doen waar ze het beste in zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |