abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73493188
Dan doen wij ongeveer op 't zelfde moment examen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:05:43 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73500455
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Bhuddy het volgende:
Ik ben enigskind en woon alleen met mijn vader (moeder is 15 jaar terug overleden aan leukemie). En nee ik heb geen grote mond, nooit gehad ook en ben altijd vrolijk irl Ik ben geen dom persoon, geen vmbo-macho maar een gymnasium-nerd. Ach wat mij betreft blijf je maar uit m'n buurt, ik red me wel Overigens rijd ik altijd met m'n vader naast me, mocht dat nog niet duidelijk zijn. Rijd nooit alleen. Ik mag zelfs niet inparkeren van m'n vader omdat hij bang is dat ik een andere auto raak, hoe vreemd 't ook klinkt.
Toch vind ik het extreem onverantwoord. Autorijden gaat niet om het kunnen beheersen van je koppeling, rem en gaspedaal, dat kan iedereen wel na 10 lessen. Het gaat erom dat je veilig kunt deelnemen aan het verkeer. Dat kan jij niet, en toch doe je het. Ik vind het gekkenwerk.
2000 light years from home
pi_73502172
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Toch vind ik het extreem onverantwoord. Autorijden gaat niet om het kunnen beheersen van je koppeling, rem en gaspedaal, dat kan iedereen wel na 10 lessen. Het gaat erom dat je veilig kunt deelnemen aan het verkeer. Dat kan jij niet, en toch doe je het. Ik vind het gekkenwerk.
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_73502261
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eens, na 15 lessen kon ik ook prima rijden. Toch zag ik nog lang niet alles, zag niet wat er achter me gebeurde, zag niet alles wat van rechts kwam, miste soms een fietser. Daar heb je ook nog wel een paar lessen voor nodig.. Verkeersinzicht is misschien wel het belangrijkste wat je leert tijdens rijles. Daarom zijn ze bij het CBR ook zo streng bij het kijken(bij het BNOR niet )
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:52:28 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73502578
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eens, na 15 lessen kon ik ook prima rijden. Toch zag ik nog lang niet alles, zag niet wat er achter me gebeurde, zag niet alles wat van rechts kwam, miste soms een fietser. Daar heb je ook nog wel een paar lessen voor nodig.. Verkeersinzicht is misschien wel het belangrijkste wat je leert tijdens rijles. Daarom zijn ze bij het CBR ook zo streng bij het kijken(bij het BNOR niet )
Bij het BNOR zijn ze even streng hoor. En ik spreek uit ervaring .
pi_73505726
quote:
Het gaat erom dat je veilig kunt deelnemen aan het verkeer.
Sorry, maar sommige mensen mét rijbewijs kunnen ook niet veilig deelnemen aan het verkeer. M'n vader meldt gelukkig bijtijds waar ik naar moet kijken (vanaf jongs af aan al meldt ie dat altijd aan mij, heb er altijd hele discussies over), waar ik op moet letten, waar ik langzamer moet gaan rijden enzovoort. Dat heb ik ondertussen ook al aardig onder de knie zonder de hulp van m'n vader. Dat betekent niet dat ik niet veilig kan deelnemen aan het verkeer (mits je daar 't rijden zonder rijbewijs opzich niet onder rekent). Maar goed, het is al met al alsnog onverantwoord om andere redenen (levenslang schulden enz) en dat is, nogmaals, een groot risico wat ik neem. En nou kap ik echt met mezelf verdedigen, ik hoef nog maar een maand te wachten Veel zal ik in die tijd niet meer rijden
pi_73505950
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bij het BNOR zijn ze even streng hoor. En ik spreek uit ervaring .
Ja ik kan dus niet echt objectief daar over oordelen. Maar een maat van me had bijna een fietser aangereden en iemand van rechts gemist bij het BNOR, maar toch geslaagd Daarom oordeelde ik zo, maar als dat foutief is excuus daarvoor
pi_73506010
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Sorry, maar sommige mensen mét rijbewijs kunnen ook niet veilig deelnemen aan het verkeer. M'n vader meldt gelukkig bijtijds waar ik naar moet kijken (vanaf jongs af aan al meldt ie dat altijd aan mij, heb er altijd hele discussies over), waar ik op moet letten, waar ik langzamer moet gaan rijden enzovoort. Dat heb ik ondertussen ook al aardig onder de knie zonder de hulp van m'n vader. Dat betekent niet dat ik niet veilig kan deelnemen aan het verkeer (mits je daar 't rijden zonder rijbewijs opzich niet onder rekent). Maar goed, het is al met al alsnog onverantwoord om andere redenen (levenslang schulden enz) en dat is, nogmaals, een groot risico wat ik neem. En nou kap ik echt met mezelf verdedigen, ik hoef nog maar een maand te wachten Veel zal ik in die tijd niet meer rijden
Gewoon lekker wachten, dat maakt de eerste rijles veel mooier. Die is nu eenmaal de beste omdat je dan nog alles lekker fout mag doen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:15:52 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73506118
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ja ik kan dus niet echt objectief daar over oordelen. Maar een maat van me had bijna een fietser aangereden en iemand van rechts gemist bij het BNOR, maar toch geslaagd Daarom oordeelde ik zo, maar als dat foutief is excuus daarvoor
Zulke situaties heb je bij het CBR ook wel . Een vriend van mij is met een ingreep de eerste keer bij het CBR geslaagd, ik ben meerdere malen zonder ingreep gezakt.

Mijn ervaring is dat een BNOR-examen niks anders is dan een CBR-examen, behalve dat je wat meer op je gemak gesteld wordt en je afspreekt in een restaurant in plaats van bij het kille CBR. En als je extreme faalangst hebt krijg je de mogelijkheid de auto even stil te zetten. Voor de rest is het gewoon identiek.
pi_73506594
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef larry91 het volgende:

[..]

Gewoon lekker wachten, dat maakt de eerste rijles veel mooier. Die is nu eenmaal de beste omdat je dan nog alles lekker fout mag doen
Haha ik moet zo goed mogelijk proberen te rijden meteen, twee weken later heb ik m'n praktijkexamen al Doe geen spoedcursus, gewoon 3 x 2 uur per week rijden (schatting van m'n instructeur)
pi_73510445
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:31 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Haha ik moet zo goed mogelijk proberen te rijden meteen, twee weken later heb ik m'n praktijkexamen al Doe geen spoedcursus, gewoon 3 x 2 uur per week rijden (schatting van m'n instructeur)
heb jij al een examen datum dan ? Theorie moet je nog halen toch en lessen en afrijden...
Ben benieuwd hoe jij daardoor komt, zou in een deuk liggen als je gelijk "afgestrafd" wordt op je eigenwijsheid.
Ken er genoeg die er gezakt zijn alleen al om het feit dat ze nog maar net een maandje in bezit waren van theorie en die examinator zoiets had van je mag eerst wel wat langer lessen.

Je hebt jezelf ws veel dingen aangeleerd die je straks weer moet afleren.,Ok de basis voertuigbeheersing zal je wel onder de knie hebben maar er komt zoveel meer bij kijken.
Theorie valt velen ook nog tegen, toen ik heen ging zaten er zelfs jongens voor de 10e keer. Een foutje is snel gemaakt.

Ben benieuwd, blijf het topic dus ook volgen.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73511388
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:31 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Na 12 uur al praktijkexamen; dat is wel heel erg snel. Dus je hebt al een soort van intake gehad? Ik vind het best wel snel, maar goed, iedere persoon is anders.

Ik heb nu 23 uur les gehad, ik rij alleen soms als een soort oud mannetje. Moet gewoon wat meer durven, das mijn handicap soms: te voorzichtig rijden. Hopelijk leer ik al doende
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:34:12 #63
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73513155
ik was 18 augustus geslaagd en kheb sinds gisteren mn eerste auto voor de deur staan net een stuk wezen rijden, maar tis toch best eng nog
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:44:14 #64
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73513405
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef pinquit het volgende:
ik was 18 augustus geslaagd en kheb sinds gisteren mn eerste auto voor de deur staan net een stuk wezen rijden, maar tis toch best eng nog
Welke heb je gekocht ?
Ben van plan een volvo 440 of een renault clio aan te schaffen. Van 15-16 jaar oud natuurlijk, we gaan niet gek doen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:45:16 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73513432
een lelijke FordKa! uit 2006, 19500 op de teller
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:47:01 #66
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73513473
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef pinquit het volgende:
Als eerste auto pak jij het ook groots aan Mijn budget is niet meer dan 700 euro, exclusief eventuele onderhoudskosten
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:49:01 #67
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73513513
ah nee dan kom je niet echt ver. ik heb gespaard
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:47:49 #68
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73515247
Maar omdat het mijn eerste auto is en waarschijnlijk weleens tegen een paaltje aan zal zitten wil ik ook niet duur beginnen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:48:40 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73515272
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef pinquit het volgende:
ah nee dan kom je niet echt ver. ik heb gespaard
Wat was je budget dan?

Mijn instructeur gaat de ttt voor me aanvragen . Over een aantal weekjes pas, dat wel
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73518042
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zulke situaties heb je bij het CBR ook wel . Een vriend van mij is met een ingreep de eerste keer bij het CBR geslaagd, ik ben meerdere malen zonder ingreep gezakt.

Mijn ervaring is dat een BNOR-examen niks anders is dan een CBR-examen, behalve dat je wat meer op je gemak gesteld wordt en je afspreekt in een restaurant in plaats van bij het kille CBR. En als je extreme faalangst hebt krijg je de mogelijkheid de auto even stil te zetten. Voor de rest is het gewoon identiek.
Het duurt ook langer dan bij het CBR zodat je wat meer tijd hebt jezelf onder cobtrole te krijgen
pi_73518604
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 07:22 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

heb jij al een examen datum dan ? Theorie moet je nog halen toch en lessen en afrijden...
Ben benieuwd hoe jij daardoor komt, zou in een deuk liggen als je gelijk "afgestrafd" wordt op je eigenwijsheid.
Ken er genoeg die er gezakt zijn alleen al om het feit dat ze nog maar net een maandje in bezit waren van theorie en die examinator zoiets had van je mag eerst wel wat langer lessen.

Je hebt jezelf ws veel dingen aangeleerd die je straks weer moet afleren.,Ok de basis voertuigbeheersing zal je wel onder de knie hebben maar er komt zoveel meer bij kijken.
Theorie valt velen ook nog tegen, toen ik heen ging zaten er zelfs jongens voor de 10e keer. Een foutje is snel gemaakt.

Ben benieuwd, blijf het topic dus ook volgen.
Examendatum heb ik, 30 november, heb ik bevestiging van (rijschool gemachtigd, bevestiging terug met tafelnummer en EV). Theorie heb ik 16 november (3 dagen na m'n verjaardag). M'n instructeur heeft blijkbaar genoeg vertrouwen in me dat ik 't haal, niet halen zou immers funest zijn voor zijn slagingspercentage (het is een net nieuwe rijschool). Bizarre is zelfs dat ik nog niet voor 't examen heb moeten betalen maar dat 'ie t OK vond om het de eerste rijles te betalen!
Dus alles is al gepland, theorie ben ik al een half jaar lang aan 't leren (80 euro aan boeken uitgegeven), dus ik ga er vanuit dat ik die ook in 1x haal, m'n instructeur dus ook. Afgestraft op mijn eigenwijsheid? Ehm, moi, eerder afgestraft op het vertrouwen van m'n instructeur

Dingen afleren? Eerlijk gezegd heb ik niet echt gekke dingen ertussen zitten. Sturen, gewoon doorgeefmethode of overpakken, kijken heb ik mezelf geprobeerd aan te leren om de 10-20 sec in alle spiegels kijken, nacontrole na een bocht naar rechts, controle voor een bocht naar rechts (over schouder kijken), invoegen ook spiegel schouder, remmen en pas bij bijna stilstand koppeling intrappen, verder geen gekke dingen volgens mij. Maar goed, ik heb nog wel een paar lessen he dus die krijg ik dan allemaal wel te horen
pi_73529268
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef pinquit het volgende:
Die staat bij mij ook al voor de deur te wachten, over een maand mag ik pas afrijden
Heb jij wel stuurbekrachtiging erin? In de mijne zit het niet, dus ik ben heel benieuwd hoe anders dat straks rijdt.
pi_73529303
Hoe zit het trouwens met die doorgeef- en overpakmethodes? Van mijn eerste rijinstructeur heb ik geleerd dat ik moest doorgeven, maar de instructeur die ik nu heb zegt dat ik moet overpakken. Ik wil het wel goed doen tijdens mijn examen straks...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:00:54 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73529820
Ik heb nooit iets aangeleerd gekregen over een bepaalde stuurmethode ? Weet eigenlijk niet eens hoe ik het doe, zou ik even op moeten letten als ik in een auto zit . Maar heb er in ieder geval nog nooit wat over gehoord, ook niet op een examen. Sowieso kom je nooit echt in de knoei als je lesauto stuurbekrachtiging heeft (wat ze allemaal wel hebben neem ik aan).
pi_73530110
Mijn instructrice zei dat ik moest overpakken, maar niet omdat ik doorgaf maar omdat ik hem altijd in een grote bocht (rotonde b.v.) aan de binnenkant pakte met één hand. En dat mag niet.
pi_73532582
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:44 schreef DesieQ het volgende:
Hoe zit het trouwens met die doorgeef- en overpakmethodes? Van mijn eerste rijinstructeur heb ik geleerd dat ik moest doorgeven, maar de instructeur die ik nu heb zegt dat ik moet overpakken. Ik wil het wel goed doen tijdens mijn examen straks...
Je hebt inderdaad twee methodes die je mag gebruiken, overpakken vinden de meeste mensen het fijnste(waaronder ik, doorgeven moet zo snel). Bij het CBR worden beide geaccepteerd, maar ik raad aan gewoon te overpakken. Dan heb je naar mijn mening het meeste macht over het stuur. Maar als je liever doorgeeft, prima het mag allemaal
pi_73532923
Nee, ik vind overpakken ook veel fijner, zeker als ik straks zonder stuurbekrachtiging moet rijden lijkt het me wat makkelijker Maar van mijn eerste instructeur mocht ik niet overpakken, dus ik vroeg me wel af waarom ik het nu wel mag. Overpakken it is, dus!
pi_73532927
Net voor het eerst zelfstandig gereden, damn wat is dat wennen zeg
pi_73532999
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef Yannick567 het volgende:
In het donker nog wel! Jij durft
pi_73533358
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef Yannick567 het volgende:
Maar het is toch wel een prachtig gevoel, dat wegrijden en rondrijden zonder zo een vent/vrouw naast je? Tenminste dat vond ik wel.
pi_73535701
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef DesieQ het volgende:
Nee, ik vind overpakken ook veel fijner, zeker als ik straks zonder stuurbekrachtiging moet rijden lijkt het me wat makkelijker Maar van mijn eerste instructeur mocht ik niet overpakken, dus ik vroeg me wel af waarom ik het nu wel mag. Overpakken it is, dus!
Hmm, mijn instructeur twijfelde geeneens over doorgeven, alleen overpakken mocht. Denk ook dat je daar het meest save bij zit.

Ben al flink eind op weg met m'n rijlessen, binnenkort tussentijdse toets. Deze week een keer in het donker gereden, vond ik eigenlijk niet veel aan. Nou ja, het is donker, maar goed, daar ben je na 5 min. wel aan gewend..
Ik heb trouwens enorme zin in zelf rijden, gewoon zelf ergens naartoe gaan met de auto, zelf bepalen hoe en waar je rijdt. Lijkt me gewoon een mooi gevoel. Hebben jullie dat ook?

En verder ben ik eigenlijk van plan na het behalen van mijn rijbewijs direct een wat meer serieuzer autootje te nemen (golf 4?), hoe zien jullie daar tegen aan? Ik denk namelijk dat ik aardig wat ga rijden, kan een auto goed gebruiken, dus heb niet heel veel zin in een auto van 500 euro. Of loop ik dan te hard van stapel?
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_73535921
Hoewel ik sowieso geen Golf 4 zou kopen denk ik dat je beter een beestje van 1500-2000 euro kan kopen en daar écht zelfstandig leert rijden. Ook geen ramp als daar een keer een deukje in komt of wat dan ook.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:24:52 #83
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73538229
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:11 schreef 16meter het volgende:
Hoewel ik sowieso geen Golf 4 zou kopen denk ik dat je beter een beestje van 1500-2000 euro kan kopen en daar écht zelfstandig leert rijden. Ook geen ramp als daar een keer een deukje in komt of wat dan ook.
Ik vind 1500 zelfs nog teveel voor een eerste auto, genoeg goede auto's te koop onder de 1000. Als je budget 2000 was, hou je nog mooi 1000 euro over voor eventuele reparaties en ander meuk. Nieuwe wielen ed.
Het is wel leuk een mooie bolide als eerste auto maar in feite blijf je de eerste paar duizend kilometers toch een onervaren iemand. En als je dan tegen een paaltje aanzit is de deuk in een peugeot 106 minder erg dan in een ford ka uit 2006
pi_73541230
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:51 schreef larry91 het volgende:

[..]

Maar het is toch wel een prachtig gevoel, dat wegrijden en rondrijden zonder zo een vent/vrouw naast je? Tenminste dat vond ik wel.
zeker.
Ik was wel die lesauto gewend, dus ja, ik laat die koppeling oplopen maar het was een 10 jaar oud barreltje dus dat ging niet zo soepeltjes, ook zonder stuurbekrachtiging was fftjes wennen maar daarna ging 't goed
pi_73542458
Goeiemoggel
Over 20 minuutjes rijles!
pi_73542494
Een goede morgen!

Ik mag over 30min
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:32:26 #87
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73553461
Op je koppeling wegrijden
Zal straks wennen worden in een benzine auto
pi_73569584
Goedemorgeeeeen!

Kan in iemand mij in de lijst zetten? Heb nu 13 lessen achter de rug en ik ga zo weer richting Emmeloord. 3 uurtjes achter elkaar rijden.
pi_73572157
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef Biefstuk het volgende:
Op je koppeling wegrijden
Zal straks wennen worden in een benzine auto
Zeker weten, eerste keer proefritje in mn toekomstige auto viel hij gelijk uit

Ik ga btw zo'n scheurijzer kopen:
http://www.speurders.nl/o(...)j-1999-50760140.html
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:21:44 #90
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73572253
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zeker weten, eerste keer proefritje in mn toekomstige auto viel hij gelijk uit

Ik ga btw zo'n scheurijzer kopen:
http://www.speurders.nl/o(...)j-1999-50760140.html
Ja ik zat ook al te kijken naar een aantal auto's.

Renault clio
Peugeot 106
Volvo 440

Dit zijn auto's die ik best nog wel een beetje normaal van binnen eruit zien
pi_73572395
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ja ik zat ook al te kijken naar een aantal auto's.

Renault clio
Peugeot 106
Volvo 440

Dit zijn auto's die ik best nog wel een beetje normaal van binnen eruit zien
Lang leve de luxe van de lesauto
Nouja, ik vind het een leuk autootje
Proefritje gemaakt en gekocht
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:30:30 #92
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73572536
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Lang leve de luxe van de lesauto
Nouja, ik vind het een leuk autootje
Proefritje gemaakt en gekocht
Ik wil een goedkope auto maar ik ben bang dat ik na aankoop ineens bepaalde reparaties moet uitvoeren waardoor de kosten wel heeel erg op kunnen lopen

Liefst een volvo 440, chique bakken
pi_73572709
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ik wil een goedkope auto maar ik ben bang dat ik na aankoop ineens bepaalde reparaties moet uitvoeren waardoor de kosten wel heeel erg op kunnen lopen

Liefst een volvo 440, chique bakken
Collegaatje van mij heeft dat gehad, ze had een volvo 440 van dr moeder gehad, maarja, onderdeel naar onderdeel ging stuk dus het werd toch nog een duur grapje, die verkoper (particulier) vond dat wel lullig dus heeft meebetaald eraan. Maarja dat is het nadeel als je particulier koopt he, geen zekerheid dat het 100% is. Koop die 106 bij mn oom dus ik weet wel dat 't goed zit
pi_73580484
Fúck! Net even met pa wezen rijden op het industrieterrein. Best eng zo de eerste keer.

(Opel Astra Caravan, G)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73583059
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:43 schreef Nero22 het volgende:
Fúck! Net even met pa wezen rijden op het industrieterrein. Best eng zo de eerste keer.

(Opel Astra Caravan, G)
Dat is wel vet he .Heb ik ook een keertje gedaan toen ik een lesje of 5 erop had zitten... Man wat ging dat slecht, heb de auto van mijn pa(volvo v70) wel 10 keer laten afslaan op zo een klein industrieweggetje . Maar was wel een hele beleving
pi_73583347
Dinsdag TTT.
Grootste moeite met borden Amsterdam? Oh daar rijden we net langs bijvoorbeeld.

TIPS?
Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73584174
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dat is wel vet he .Heb ik ook een keertje gedaan toen ik een lesje of 5 erop had zitten... Man wat ging dat slecht, heb de auto van mijn pa(volvo v70) wel 10 keer laten afslaan op zo een klein industrieweggetje . Maar was wel een hele beleving
Ik heb de auto ook minstens 10 keer af laten slaan hoor, maar ik heb dan ook nog geen enkele les gehad.

Ik heb 30 km/u voor- en achteruit gereden.

Maandag 23 november hoop ik mijn eerste les te kunnen krijgen. (Of ergens die week, de 22e word ik 18)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73598602
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Knuks het volgende:
Dinsdag TTT.
Grootste moeite met borden Amsterdam? Oh daar rijden we net langs bijvoorbeeld.

TIPS?
Met borden heb ik ook een tijd problemen gehad. Wat ik geleerd heb is om verder vooruit te kijken. Dus ipv alleen op de auto voor je te letten ook op bv op de rotonde die daarna komt. Dan vallen ook vaak de borden op die eraan zitten te komen i.p.v. dat je ze te laat ziet. In ieder geval veel succes!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:22:57 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73598957
Met ANWB-borden heb ik ook altijd grote moeite, ik vergeet altijd waar we naartoe moeten of ik vergeet gewoon op te letten of ik een nuttig bord zie .
pi_73601296
Vandaag even mijn verbruik uitgerekend. Komt neer op 1 op 18.23 km . Suzuki swift 1.0 haha. De meting is erg nauwkeurig en over 4000 km.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')