abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:05:57 #26
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73432720
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heb je al gehad dan?

Heeel af en toe, wil mijn instructeur nog wel eens bijsturen maar voor de rest eigenlijk niet.
Heb volgende week m'n 6e rijles (zijn lessen van 60 min) en jij?
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_73435639
quote:
Kortom, als jij slim bent en echt denkt dat je een goede automobilist bent dan stop je gewoon nu met rijden en wacht je tot je 18 bent!
Dit. Misschien kun je heel goed rijden en vind je jezelf een verantwoordelijke en goede automobilist, je mag nog niet rijden. Verantwoordelijkheid is niet alleen je aan de verkeersregels houden, maar je aan alle regels houden. Dat ouders dit toestaan vind ik echt heel stom. Wacht dat maandje even af en leer dan rijden zoals het hoort.
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:37:43 #28
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73438561
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:05 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Heb volgende week m'n 6e rijles (zijn lessen van 60 min) en jij?
Ik zit nu op de 12 . Naja hij stuurt meestal iets verder door als ik niet door heb dat ik iets te weinig doorstuur, meer niet .
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73441522
@ vrouwmensch met 2 poete op dn Wereld: je bent geslaagd.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Bhuddy het volgende:
Op deze manier gooi je je eigen ruiten in.
Zou zeggen zet ook nog je e-mail, telefoonnummer en adres erbij
Hele website en shit

Kom op man waar maak je je druk om, laat dat zaagwijf toch zeiken. die is zeker altijd verantwoord geweest in haar leven.

Ik houd er persoonlijk wel van, eens lekker onverantwoord wezen

En
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef GuitarJJ het volgende:
TVP morgen weer les!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrijdag nog een les, en begin volgende week TTT
Hoelang zit meestal tussen de TTT en het echte examen?

Ooooooh hoop dat ik er in 1 keer klaaar mee ben!!!!,
dan hoef ik nooit meer maar dan ook nooit meer in dit stomme topic te kijken.
Dan zet ik hier:

GESLAAGD!

En dan hang ik de vlag buiten, en bedrijf ik de liefde met 'T Kaasboerinnetje.
Puur zonder Vuur in de Natuur.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:54:37 #30
145146 Andyy
pi_73441590
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Dennis121 het volgende:
Woensdag 4 november 10:45 is mijn datum
Succes alvast dan, balen dat je zo lang nog moet wachten?
pi_73443087
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Knuks het volgende:
(wel op een kuttijd maar dat nemen we maar voor lief.)
Haha. Ik heb ook wat kut tijden. Paar keer om 8.00 's ochtends. Of zaterdag ochtend om 11 uur. Niet laat maar heb nachtdienst tot 5 uur 's ochtends dus kan niet zo veel slapen!
Maarja dat waren de enige plekken die nog vrij waren
pi_73443211
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Haha. Ik heb ook wat kut tijden. Paar keer om 8.00 's ochtends. Of zaterdag ochtend om 11 uur. Niet laat maar heb nachtdienst tot 5 uur 's ochtends dus kan niet zo veel slapen!
Maarja dat waren de enige plekken die nog vrij waren
Bij mij juist andersom.
Alles midden in de middag om 15:10 bijvoorbeeld.
Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73443299
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Knuks het volgende:
@ vrouwmensch met 2 poete op dn Wereld: je bent geslaagd.
[..]

Op deze manier gooi je je eigen ruiten in.
Zou zeggen zet ook nog je e-mail, telefoonnummer en adres erbij
Hele website en shit
Euhm, e-mail, telefoonnummer en adres zijn juist de dingen die ik niet geef. De rest mag heel de wereld weten hoor, alles staat ook op mijn Hyves? Niet overdrijven he, die website daar staat amper wat op..

Ik heb mijn praktijkexamen trouwens om 13.05, volgens mij best een relaxte tijd.
pi_73443460
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Andyy het volgende:

[..]

Succes alvast dan, balen dat je zo lang nog moet wachten?
Nee valt wel mee... de tijd vliegt voorbij vind ik....
Maar nu dus mooi nog een paar lesjes om de ' puntjes op de i te zetten ' en dan maar hopen op het in 1x halen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:57:11 #35
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73443972
Trouwens ik heb niet eens een TTT aangevraagd. Voor dat geld doe ik liever een 2e examen
Vind het gek dat je instructeur niet even de examinator kan spelen. Hij zit 9 van de 10 keer achter je tijdens een examen.
Krijg je weliswaar geen vrijstelling maar als je achteruit in kan parkeren op de TTT kan dat ook tijdens je examen.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73459598
Ik ga ook maar eens reageren in dit topic. Ik heb op 11 september dit jaar mijn rijbewijs ook gehaald. Was de tweede keer, de eerste keer klapte ik dicht van de zenuwen en toen allemaal stomme fouten gemaakt. Tweede keer alles goed gedaan en mijn rijbewijs gehaald binnen een maand(begonnen op 14 augustus).
pi_73459840
Net weer les gehad, was wel chill alleen ik was in slaap gevallen op de bank en toen belde ze aan dus de eerste 10 minuten zat ik echt in een waas achter het sturen van "huhhhhh"
pi_73461558
Ook weer les gehad, nu gaat hij meer aandacht besteden aan spiegels en kijken.
Morgen komt hij me ophalen van school (saxion deventer) omdat ik anders telaat hier was voor les ofzo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:28:56 #39
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479659
Straks weer rijles, heb er zin in
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73481778
Zat vandaag bij een andere instructeur, godsamme wat ging dat kut (hele andere auto) .
Al wel met tomtom gereden
x
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:48:16 #41
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73481871
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef richbitch het volgende:
Zat vandaag bij een andere instructeur, godsamme wat ging dat kut .
Al wel met tomtom gereden
Is dat wat met een tomtom rijden? Mijn rijschool doet dat niet omdat ze het onpersoonlijk vinden.
pi_73481945
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Is dat wat met een tomtom rijden? Mijn rijschool doet dat niet omdat ze het onpersoonlijk vinden.
Nou ik vind het eigenlijk wel handiger, weet ik tenminste waar ik heen moet
x
pi_73483534
auto is gemaakt, met een nieuwe tank eronder en weer vol met benzine kon ik hem zo weer ophalen. Service van de zaak ! |Toch netjes aangezien ik niet de nieuwste auto heb gekocht.
Gisteren dus voor het eerst alleen op pad geweest. Wel wennen hoor aan benzine auto.
Achteruit, gas bijgeven anders slaat motor af..pff dat was niet nodig met diesel, gewoon koppeling op laten komen en dan ging je keurig achteruit.
Voor de rest is het me meegevallen.

Straks kids naar school en dan ga ik knullige dingen doen, oud papier wegbrengen, kratje hertog jan van aanbieding in dorp verder ophalen als verjaardagskado voor iemand (weet echt niet wat te geven en dat vindt hij altijd lekker) en na school gaan we stuk verder onze inkopen doen bij wat discounters. Dan mogen mijn meiden mee.

Morgen ga ik verder, dan gaan we voor het weekend 140 km verderop naar een feest.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73484806
He mensen,

Ik ben al een tijdje aan het lessen. Nu vroeg ik me af: je staat ergens stil (motor draait nog) met de koppeling in zn 1. Als je wil wegrijden moet je gasindrukken en daarna de koppeling op laten komen. Maar als je hem iets wil laten 'rollen' is dan alleen koppeling voldoende? Of moet je wel eerst gas geven? En hoe hoger je de koppeling op laat komen, hoe harder hij wegtrekt toch? Dus als je hem weer indrukt gaat hij weer langzamer.

x
pi_73485534
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef evelien89 het volgende:
He mensen,

Ik ben al een tijdje aan het lessen. Nu vroeg ik me af: je staat ergens stil (motor draait nog) met de koppeling in zn 1. Als je wil wegrijden moet je gasindrukken en daarna de koppeling op laten komen. Maar als je hem iets wil laten 'rollen' is dan alleen koppeling voldoende? Of moet je wel eerst gas geven? En hoe hoger je de koppeling op laat komen, hoe harder hij wegtrekt toch? Dus als je hem weer indrukt gaat hij weer langzamer.

x
Als ik een klein stukje naar voren moet mag ik niet eens gas bijgeven Had het laatst ook gevraagd toen ik 1 of 2 meter voorruit moest. Zorg dat je de koppeling niet te snel+ver omhoog laat komen, dan slaat hij af
pi_73487407
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef evelien89 het volgende:
He mensen,

x
Nee, je hoeft geen gas te geven, laat pas.
Als je echt hard wil optrekken moet je wél gas geven tot ongeveer 3-3.5k toeren, en dan met gevoel dan de koppeling los laten en nog meer gas bij geven. Dan ga je met slippende banden weg.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73487762
Ik slipte gisteren als een malle weg ! Ikstond op een helling maar dat was de eerste keer dus ik ha de handrem in en drukte het gas om wg te rijden maar was een beetje te hard dus toen ik de handrem er af haalde slipte ik echt als een josti weg ook leuk voor een keer
pi_73488421
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik slipte gisteren als een malle weg ! Ikstond op een helling maar dat was de eerste keer dus ik ha de handrem in en drukte het gas om wg te rijden maar was een beetje te hard dus toen ik de handrem er af haalde slipte ik echt als een josti weg ook leuk voor een keer
Dat heb ik ook eens gehad. De eerste keer voor een stoplicht ook licht hellend, met piepende banden reed ik weg Ach ja dat gebeurd iedereen denk ik weleens tijdens rijles.
pi_73489532
Toch nog maar een TVP'tje. Heb mijn rijbewijs nu 2 maanden ongeveer.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:25:20 #50
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73492505
Vandaag gaat hij het examen aanvragen, ongeveer 6 weken zou het duren zei hij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')