Heb volgende week m'n 6e rijles (zijn lessen van 60 min)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?![]()
Heeel af en toe, wil mijn instructeur nog wel eens bijsturen maar voor de rest eigenlijk niet.
quote:Kortom, als jij slim bent en echt denkt dat je een goede automobilist bent dan stop je gewoon nu met rijden en wacht je tot je 18 bent!
Ik zit nu op de 12quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:05 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heb volgende week m'n 6e rijles (zijn lessen van 60 min)en jij?
Op deze manier gooi je je eigen ruiten in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Bhuddy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrijdag nog een les, en begin volgende week TTT![]()
Hoelang zit meestal tussen de TTT en het echte examen?
Ooooooh hoop dat ik er in 1 keer klaaar mee ben!!!!,
dan hoef ik nooit meer maar dan ook nooit meer in dit stomme topic te kijken.![]()
Dan zet ik hier:
GESLAAGD!
En dan hang ik de vlag buiten, en bedrijf ik de liefde met 'T Kaasboerinnetje.Puur zonder Vuur in de Natuur.
Succes alvast dan, balen dat je zo lang nog moet wachten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Dennis121 het volgende:
Woensdag 4 november 10:45 is mijn datum
Haha. Ik heb ook wat kut tijden. Paar keer om 8.00 's ochtends. Of zaterdag ochtend om 11 uur. Niet laat maar heb nachtdienst tot 5 uur 's ochtends dus kan niet zo veel slapen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Knuks het volgende:
(wel op een kuttijd maar dat nemen we maar voor lief.)
Bij mij juist andersom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook wat kut tijden. Paar keer om 8.00 's ochtends. Of zaterdag ochtend om 11 uur. Niet laat maar heb nachtdienst tot 5 uur 's ochtends dus kan niet zo veel slapen!
Maarja dat waren de enige plekken die nog vrij waren
Euhm, e-mail, telefoonnummer en adres zijn juist de dingen die ik niet geef. De rest mag heel de wereld weten hoor, alles staat ook op mijn Hyves? Niet overdrijven he, die website daar staat amper wat op..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Knuks het volgende:
@ vrouwmensch met 2 poete op dn Wereld:je bent geslaagd.
[..]
Op deze manier gooi je je eigen ruiten in.![]()
Zou zeggen zet ook nog je e-mail, telefoonnummer en adres erbij
Hele website en shit
Nee valt wel mee... de tijd vliegt voorbij vind ik....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Succes alvast dan, balen dat je zo lang nog moet wachten?
Is dat wat met een tomtom rijden? Mijn rijschool doet dat niet omdat ze het onpersoonlijk vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef richbitch het volgende:
Zat vandaag bij een andere instructeur, godsamme wat ging dat kut.
Al wel met tomtom gereden
Nou ik vind het eigenlijk wel handiger, weet ik tenminste waar ik heen moetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Is dat wat met een tomtom rijden? Mijn rijschool doet dat niet omdat ze het onpersoonlijk vinden.
Als ik een klein stukje naar voren moet mag ik niet eens gas bijgevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef evelien89 het volgende:
He mensen,
Ik ben al een tijdje aan het lessen. Nu vroeg ik me af: je staat ergens stil (motor draait nog) met de koppeling in zn 1. Als je wil wegrijden moet je gasindrukken en daarna de koppeling op laten komen. Maar als je hem iets wil laten 'rollen' is dan alleen koppeling voldoende? Of moet je wel eerst gas geven? En hoe hoger je de koppeling op laat komen, hoe harder hij wegtrekt toch? Dus als je hem weer indrukt gaat hij weer langzamer.
x
Nee, je hoeft geen gas te geven, laat pas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef evelien89 het volgende:
He mensen,
Ik ben al een tijdje aan het lessen. Nu vroeg ik me af: je staat ergens stil (motor draait nog) met de koppeling in zn 1. Als je wil wegrijden moet je gasindrukken en daarna de koppeling op laten komen. Maar als je hem iets wil laten 'rollen' is dan alleen koppeling voldoende? Of moet je wel eerst gas geven? En hoe hoger je de koppeling op laat komen, hoe harder hij wegtrekt toch? Dus als je hem weer indrukt gaat hij weer langzamer.
x
Dat heb ik ook eens gehad. De eerste keer voor een stoplicht ook licht hellend, met piepende banden reed ik wegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik slipte gisteren als een malle weg! Ikstond op een helling maar dat was de eerste keer dus ik ha de handrem in en drukte het gas om wg te rijden maar was een beetje te hard dus toen ik de handrem er af haalde slipte ik echt als een josti weg
ook leuk voor een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |