Eigenlijk waren het 3 vervolg vraagjes.. heel ver gezochtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Correct, inclusief!
Vervolgvraagje, want ze spelen beide in Scrubs.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef qonmann het volgende:
huh zijn ze op ?
quote:Karel Doorman ?
Kao krijgt de helft van de prijs. De andere helft van de prijs wordt gedeeld door twee Amerikanen van de beroemde Bell Laboratories in New Jersey, voor de uitvindingen van de CCD-sensor: de lichtgevoelige chip die het hart vormt van de honderden miljoenen elektronische cameras die nu op de wereld gebruikt worden. Dit heeft de Zweedse academie van wetenschappen vanmorgen bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
Camera's?
Lees ik jou gedachten of jij die van mijquote:
Ik die van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Lees ik jou gedachten of jij die van mij
De andere zijn; jonkheer, burggraaf en markies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef nightcowboy het volgende:
graaf, hertog prins ridder baron
Nietus, waar denk ik nu aan dan?quote:
quote:
Eerlijk gezegd dacht ik aan het feit dat ik nog duits moet makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tanjaa ga je schamen!!!!
![]()
Dat had ik niet van jou verwacht.![]()
Alhoewel, je zegt zelf dat je ziel al verdorven is.
Duits. Oh, dan valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik aan het feit dat ik nog duits moet makenSaai kind dat ik ben. En ja mijn ziel is bedorven door de viezigheid, vunzigheid en wreedheid in de wereld en die vieze behaarde vent
![]()
Check het SC topic maarquote:
Die was ook erg viesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duits. Oh, dan valt het nog wel mee.
Dat wijf met die absurd grote tieten heeft het voor mij verpest.![]()
Dan ben jij dus (samen met PS) onze steun en toeverlaat bij het vrolijk blijven!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Die was ook erg vies
Maar mijn zieltje is nog wel springlevend hoor![]()
Veel te vrolijk om bedorven te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |