hihi, jaquote:
correct +1quote:
Dit was best een moeilijke vraag, niet veel mensen weten ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
hihi, ja![]()
Ben te lui om moeilijkere te verzinnen
quote:
Absoluut, zebaz +1quote:
Natuurlijkquote:
waarom antwoord je dan? Of stel je na het bevestigen van het goede antwoord snel een vraag?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef skittelman het volgende:
wilde er een in gooien maar over 6uur gaat de wekker...
als iemand anders iets erin wil gooien graag!!
sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
waarom antwoord je dan? Of stel je na het bevestigen van het goede antwoord snel een vraag?
Je had al kunnen liggen slapen dan
van uranusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef erkel het volgende:
Urbanus
Ik bevestigde na een paar minuten al min of meer dat het goed was en je wist zelf ook wel dat het goed was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
sorryhet duurde ff voor het antwoord bevestigd werd, toen ik voor de derde keer kijk was het al 00.15 dus er zat een half uur tussen mijn antwoord en het moment dat ij wist dat ik een vraag moest verzinnen
Precies. Koko Flanel.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef lubje25 het volgende:
Ik ken welgeteld 1 film waar urbanus in speelt![]()
vraag komt er aan.
Het is laatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat heeft Urbanus met deze film van doen?
hint, hint...
wist alleen Zwartboek en Minoes, rest niet gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
Dat 'ie in Zwartboek zat wist ik niet... Dunya & Desie wist ik ook wel, rest niet gezien...
Hij heeft een column in Elsevier. Kan me wel vaak vinden in zijn opvattingen, zodoende heb ik ook een boek van hem aangeschaft 'Het grote goed nieuws boek'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, ik krijg om de week de Elsevier maar hij komt me niet bekend voor...
Nee.quote:
quote:
Stand AKQ # 1754:quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:28 schreef iggyinthehouse het volgende:
De Sousa?
helaas niet gezien...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
Was gisteren te zien bij De Wereld Draait Door...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:48 schreef tomtomaat het volgende:
film?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:05 schreef conleche het volgende:
President van Iran, maar zijn naam weet ik niet. Iets met een A.
niets aan toe te voegen.quote:
Zekerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef banaantjeEE het volgende:
De' Medici
Neenee, ik bedoelde inderdaad de berg héquote:
Inderdaad. Achtergebleven zooitje daar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef skittelman het volgende:
buma stemra
volgt ook geen nieuws? was vandaag zowel bij nos headlines als het journaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef steekbal het volgende:
te oud, lees ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |