Leuk!quote:
Dat zijn wel steekhoudende argumenten ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
OV
Ten eerste is het te duur, ten tweede duurt het te lang, ten derde heb ik een hekel aan het OV, zeker in de spits.
Lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 06:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb ook geboekt! We gaan in februari naar de Dominicaanse Republiek.![]()
O.a. op bezoek bij mijn pappie, die woont daar.
2 weken. Heb er zin in, met name om de winter hier wat in te korten. Als ik terug kom is het al bijna voorjaar!quote:
yep, in december, van 11-12 t/m 14-12 ernaartoequote:
quote:Ik heb ook geboekt! We gaan in februari naar de Dominicaanse Republiek.![]()
O.a. op bezoek bij mijn pappie, die woont daar.
Oh jee, maak ik een overspannen indruk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker die vakantie Phluphy! Was je waarschijnlijk ook wel aan toe
Welneequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh jee, maak ik een overspannen indruk?
Ach, voor nog geen 300 euro kan je al in Tunesië zitten obv logies/ontbijt. Zoveel geld is 't dan nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben al jaren niet in het buitenland geweest. Zuinige piet. Shame on me!
gister toevallig bij de mexicaan gegeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge* WyriHaximus voelt zich niet lekker
Nope zelf gemaakt etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gister toevallig bij de mexicaan gegeten?
welke site was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond gratis eten bestellen hè! Niet vergeten
sorry, lukt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef amvrosios het volgende:
oops,verkeerde knopje --delete deze ff--
Check je andere account even.quote:
Schiet op met modereren danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb het knopje wel gevonden, maar kan 't en mag 't niet gebruiken
Succes met bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |