Weinig aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Joss Stone.
Gaaf! Hebben ze geen XML of iets om te abonneren in iTunes? Kan alleen White Noise en Ekstra Weekend vinden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ow, en wat bookmarken we dan? Nou: http://download.omroep.nl/podcast/radio3/
laten we die gewoon opnemen in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ow, en wat bookmarken we dan? Nou: http://download.omroep.nl/podcast/radio3/
GMTAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef on_air het volgende:
Hoe heerlijk ik het nummer ook vind, nu ik langer dan anderhalf uur achtereen 3FM kan luisteren, hoor ik 'em toch wel veel voorbij komen...
En draai het origineel maar gewoon! Eva is tof.
uw ogen werken nog correct, mevrouw.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef on_air het volgende:
Lees ik nou. bij Gavin de Gay en Cascade??
Het doet me pijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
uw ogen werken nog correct, mevrouw.
En #298. Wat een slechte muziekdag op 3FMquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4471
Bijna 300 keer gedraaid. Tijd om die plaat es uit Dalet te gooien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Middag
Aanbieding voor de mensen hier: Green Day staat volgende week in het Sportpaleis in Antwerpen. Heb ik daar gisteren nog een kaartje voor weten te krijgen (), blijkt vandaag dat ik misschien ook nog een kaart voor Ahoy kan krijgen
Das veul beter voor mij
![]()
Geïnteresseerden hier?
Tot zover mijn spam
Boriszquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef borisz het volgende:
Mogge
Colleges ook weer overleefd. Tijdens managment accounting hadden we een gastcollege van een paar gasten van KPMG
. Was wel lollig
.
La Chouffre hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
Die RUST!![]()
*themauster luistert ook wat anders bij het eten onder het genot van een herfstbock*
Proost!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
Die RUST!![]()
*themauster luistert ook wat anders bij het eten onder het genot van een herfstbock*
Dan maar liever Anouk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Valt meteen op hoe treurig het met Britney gesteld is...
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Dat maakt idd wel het nodige goed en de plaat van Waylon vind ik zelf ook best wel tof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Sluit mij graag aan bij het laatste, maar K3 vind ik echt heul slechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
Sommige Britney-nummers zijn nog wel leuk idd, maar enkele andere zijn gewoon zoooooo extreem fout.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
If U Seek Amy vind ik op het randje van briljant zitten. Maar echt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Make it Mine. Ook al zo'n fijne zomerplaat
ja hoorquote:
Meen je niet?! daarom liggen al die bladeren dus al op straat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Make it Mine. Ook al zo'n fijne zomerplaat
Je had iig wel een hele fijne requestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist niet of ik nou op de radio was of niet, beetje naar.
Maar nu wel fijne plaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??De keuze is weer reuze bij 3FM
.
Ik voorspel nog minimaal 1 draaibeurt voor vandaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??De keuze is weer reuze bij 3FM
.
nee hoor, dat houdt het spontaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist niet of ik nou op de radio was of niet, beetje naar.
Ja klopt, maar ik zat wel de hele tijd te denken of het nou wel of niet was, want de andere keren dat ik op 3fm kwam was ik gebeld met het bericht 'Je komt zo op de radio als dit nummer af is etc' en dan hoorde ik ook wat er op de radio was, maar nu hoorde ik ook niets dus ik snapte het niet.quote:
Ja, het is nu helemaal duidelijk welke deun je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nu hebben we de nieuwe van K3 gehoord en dr zit een bekende deun in...help ons...hi gaat zo: laaalalalalaa lalal lalala lalalalaaaaaaaaaaaaalalala laaaLALALALA LALALA
O, die met "la".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nu hebben we de nieuwe van K3 gehoord en dr zit een bekende deun in...help ons...hi gaat zo: laaalalalalaa lalal lalala lalalalaaaaaaaaaaaaalalala laaaLALALALA LALALA
dank je welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, die met "la".![]()
Maar ik hoor er behoorlijk The Riddle van Nik Kershaw (of Gigi d'Agostino) in.
quote:
Mwah, de mute-knop is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
De nieuwe clip van Shakira mag er wezen! Oja, het liedje is ook wel aardig (niet geheel onbelangrijk).
Nu je het zegt hoor ik het ook jaquote:
Hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, de mute-knop is er niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |