Dan maar liever Anouk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Valt meteen op hoe treurig het met Britney gesteld is...
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Dat maakt idd wel het nodige goed en de plaat van Waylon vind ik zelf ook best wel tof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Sluit mij graag aan bij het laatste, maar K3 vind ik echt heul slechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
Sommige Britney-nummers zijn nog wel leuk idd, maar enkele andere zijn gewoon zoooooo extreem fout.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
If U Seek Amy vind ik op het randje van briljant zitten. Maar echt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Make it Mine. Ook al zo'n fijne zomerplaat
ja hoorquote:
Meen je niet?! daarom liggen al die bladeren dus al op straat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |