Ehh..... Ik bracht je op idee?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef Stuurloos het volgende:
Hmm.. dan weet ik ook niet veel. Morgen poolen @ Saints?
draadloos heeft niks met provider te maken hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Oja, en ik zit weer op het netwerk van de buren dat het 100138 keer beter doet dan onze draadloze bagger. Moet toch eens uitzoeken van welke buren dat netwerk is en vragen bij welke provider zij zitten
.
nou ja droog... de ruitenwissers konden vanochtend aan op de intervalstand, en Tilburg is nog niet bepaald "opgedroogd" na gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos heeft niks met provider te maken he
Goede morgen tilburgs, deze droge ochtend
mja ik moest ruitenwissers zelf standje hoger zetten haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:54 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja droog... de ruitenwissers konden vanochtend aan op de intervalstand, en Tilburg is nog niet bepaald "opgedroogd" na gisteren
Ja redelijk hard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft het zo hard geregend gisteravond? Wij waren om 12 uur weer terug in Tilburg en toen was het redelijk droog. Maar in de piusstraat lag een gedeelte van het fietspad helemaal blank.
nergens meer... misschien dat je het nog ergens 2e hands kan krijgen... maar dan weet je nooit of het legaal is, en of de key nog te gebruiken is..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar kan je nog Office 2003 versies kopen (legaal)?
Dat zei ik dus ook al tegen pa, maar die beweert dat ze nog wel te koop zijn, terwijl ik idd hetzelfde als jij dacht. Hij kan echt niet met 2007 werken, dus dat wordt wel een probleem aangezien zijn 2003 het over 6 dagen niet meer doetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
nergens meer... misschien dat je het nog ergens 2e hands kan krijgen... maar dan weet je nooit of het legaal is, en of de key nog te gebruiken is..
ehm volgens mij nog wel ergens hoor ....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al tegen pa, maar die beweert dat ze nog wel te koop zijn, terwijl ik idd hetzelfde als jij dacht. Hij kan echt niet met 2007 werken, dus dat wordt wel een probleem aangezien zijn 2003 het over 6 dagen niet meer doet.
Download je gewoon taalpakketenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb Office 2003 van het internet getrokken, werkt perfect (alleen wel de Engelse versie), goedemorgen btw!
ja maar dat is dus niet legaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb Office 2003 van het internet getrokken, werkt perfect (alleen wel de Engelse versie), goedemorgen btw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |