Ja redelijk hard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft het zo hard geregend gisteravond? Wij waren om 12 uur weer terug in Tilburg en toen was het redelijk droog. Maar in de piusstraat lag een gedeelte van het fietspad helemaal blank.
nergens meer... misschien dat je het nog ergens 2e hands kan krijgen... maar dan weet je nooit of het legaal is, en of de key nog te gebruiken is..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar kan je nog Office 2003 versies kopen (legaal)?
Dat zei ik dus ook al tegen pa, maar die beweert dat ze nog wel te koop zijn, terwijl ik idd hetzelfde als jij dacht. Hij kan echt niet met 2007 werken, dus dat wordt wel een probleem aangezien zijn 2003 het over 6 dagen niet meer doetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
nergens meer... misschien dat je het nog ergens 2e hands kan krijgen... maar dan weet je nooit of het legaal is, en of de key nog te gebruiken is..
ehm volgens mij nog wel ergens hoor ....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al tegen pa, maar die beweert dat ze nog wel te koop zijn, terwijl ik idd hetzelfde als jij dacht. Hij kan echt niet met 2007 werken, dus dat wordt wel een probleem aangezien zijn 2003 het over 6 dagen niet meer doet.
Download je gewoon taalpakketenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb Office 2003 van het internet getrokken, werkt perfect (alleen wel de Engelse versie), goedemorgen btw!
ja maar dat is dus niet legaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb Office 2003 van het internet getrokken, werkt perfect (alleen wel de Engelse versie), goedemorgen btw!
dan moet ie het hier maar mee leren:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al tegen pa, maar die beweert dat ze nog wel te koop zijn, terwijl ik idd hetzelfde als jij dacht. Hij kan echt niet met 2007 werken, dus dat wordt wel een probleem aangezien zijn 2003 het over 6 dagen niet meer doet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)=ADVNLKEL00201300099
hehe, of jij zo legaal bentquote:
Ik ben kei-legaalquote:
iddquote:
LOL krijg je dat vanavond contact uitbetaald? Dan kon het nog wel eens laat wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
Volgende week tentamens, dus vanavond maar even kort de stad in. Dat gaat me echt wel lukken!
Oeh; ik krijg m'n opgespaarde vakantiegeld en uren etc etc uitbetaald.
500 euro erbij.
Hehe, nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:54 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL krijg je dat vanavond contact uitbetaald? Dan kon het nog wel eens laat worden
Ik heb er teveel, krijg ze niet op...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:17 schreef existenz het volgende:
Ik maak mijn vakantiedagen gewoon op
Ik doe niet aan vakantie! Gewoon uitbetalen die handelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:17 schreef existenz het volgende:
Ik maak mijn vakantiedagen gewoon op
Bullshit, zat hier iets van 1200 meter vande centrale af en haalde rond de 17/18 van de 20 via Orange ADSL! Ben nu toch over gestapt op Ziggo en dat bevalt goed! Haal 48 van de beloofde 50quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idddan moet je op de centrale zelf zitten haha
ook al hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:19 schreef existenz het volgende:
Join the club. Ik moet ook terugbetalen
hoiquote:
Licht overhemd, donker half lang haar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Stuurloos het volgende:
Geen idee, zet het net pas op.. hoe ziet ie eruit?
dan heb je of niet genoeg af getrokken of je moet je baas eens vertellen dat ie genoeg belasting inhoudtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb ook geen file gezien![]()
kreeg belasting brief
godver 300 euro terug betalen
Ik zit echt te lang in de IT, ik las hier dus gewoon "file" als in bestand...quote:
Ben ik iig niet de enigstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zit echt te lang in de IT, ik las hier dus gewoon "file" als in bestand...
quote:Dode bij zwaar ongeval op Zevenheuvelenweg in Tilburg
donderdag 08 oktober 2009 | 22:29 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 oktober 2009 | 22:34
Tekstgrootte
TILBURG - Op de Zevenheuvelenweg in Tilburg heeft donderdagavond omstreeks 22 uur een zwaar ongeval met een auto plaats gevonden.
Daarbij is in ieder geval 1 dode gevallen. De toestand van de andere inzittenden is nog onbekend. Ook is nog onduidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |