Hier is het net gestoptquote:
Gelukkig wel hehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
Naja, dat beslis jij zelf neem ik aan
Hier nog niet, best humor al die natte mensen die in en uit lopen en ik zit lekker droog achter mn pcquote:
Morgen mag je weerquote:
Jupquote:
Haha, evil hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Hier nog niet, best humor al die natte mensen die in en uit lopen en ik zit lekker droog achter mn pc
De bezorgservice van AH?quote:
Ooo, dat weet ik niet. Ik had iets gehoord bij Juffrouw Tok in de buurt? Maar ik weet niet of dat pooltafels zijn of bowlingbanen (en of ze dat überhaupt bedoelde)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
That's me! Waar ga je poolen auto?
Dan denk ik dat wij daarheen gaanquote:
We gaan van tevoren ook eten, dus ik weet niet of ik die ga proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:37 schreef Stuurloos het volgende:
Saints, idd leuke tent, goeie snacks daar
Dat hoorde ik inderdaad alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef existenz het volgende:
Niet bij tok eten, dat is echt smerig
Die is goed idd! Ik kom altijd 10 kilo zwaarder terug ^^quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Stuurloos het volgende:
Inderdaad, niet aan te raden. Ga dan bij die Griek (Minos Pallas), die zit er naast.![]()
Dus op zaterdag kan ik aan de knoflookgeur ruiken wie jij bent?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:47 schreef VoreG het volgende:
Bij Tok eten is een aanrader als je daarna nog op stap gaat!
Je krijgt daar zoveel knoflook dat je 3 maanden daarna nog naar de knoflook ruikt.
Ik ga er 30 oktober weer heen, Griekse avond met muziek, dus lekker borden gooienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Die is goed idd! Ik kom altijd 10 kilo zwaarder terug ^^
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
hehe wat een regen was dat.
was even naar de karwei, straten half onder water, putten waar het water gewoon uitspuit haha
die put zag ik omdat een politie auto die voor me reed in 1 keer schuin over stak en de auto schuin op de weg liet staan. Ter hogote van politiebureau reeshofquote:
lucky youquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die put zag ik omdat een politie auto die voor me reed in 1 keer schuin over stak en de auto schuin op de weg liet staan. Ter hogote van politiebureau reeshof
LOL misschien loopt die grote zaal in W weer onderquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef aardappel het volgende:
Het regent idd fucking hard, heel de campus van de UvT staat blank :/
Yup, hele goeie tent....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Stuurloos het volgende:
Inderdaad, niet aan te raden. Ga dan bij die Griek (Minos Pallas), die zit er naast.![]()
Ik had een klein katertje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef PierreTT het volgende:
VoreG, leef jij uberhaupt nog na gisteren?
ask de rest hahaquote:
Ehh..... Ik bracht je op idee?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef Stuurloos het volgende:
Hmm.. dan weet ik ook niet veel. Morgen poolen @ Saints?
draadloos heeft niks met provider te maken hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Oja, en ik zit weer op het netwerk van de buren dat het 100138 keer beter doet dan onze draadloze bagger. Moet toch eens uitzoeken van welke buren dat netwerk is en vragen bij welke provider zij zitten
.
nou ja droog... de ruitenwissers konden vanochtend aan op de intervalstand, en Tilburg is nog niet bepaald "opgedroogd" na gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos heeft niks met provider te maken he
Goede morgen tilburgs, deze droge ochtend
mja ik moest ruitenwissers zelf standje hoger zetten haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:54 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja droog... de ruitenwissers konden vanochtend aan op de intervalstand, en Tilburg is nog niet bepaald "opgedroogd" na gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |