Hehe dan is het wel gezondquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:24 schreef Ynske het volgende:
mêhn ik heb zin in frietjes van de Friterie uit Voerendaal
tis alleen zover fietsen (200 km)
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ghihihihi!
[..]
Whut?Zat er niets leuks voor je tussen? Hing er in die SPS een andere collectie dan, zag je niets van de website?
Uhuh, en nu zonder te lachen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over het diner![]()
Zelfs met een serieuze tronie geloof ik je niet!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over het diner
Ah, zo ff kijken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
alle leuke foto's van mijn poesjes ff in een album gegooid
Baaf!quote:
Mipsel! Deze twee vind ik het leukst!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Stond incontinentie ook bij de verzakkingsklachten?quote:
Raam open laten staan en ingeregend?quote:
raam staat al weken openquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Raam open laten staan en ingeregend?Nou, gelukkig heb je nog een aantal uren om het te laten drogen en kwam je er niet pas achter toen je naar bed ging
Lief! Ik moet altijd zwaar selecteren als ik de camera leegtrek. Alle foto's zijn leuk! Behalve de wazige of die waar je alleen nog maar een staart ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
How come?quote:
Het is misschien egoïstisch maar aangezien ik niet van plan ben de komende 10 jaar te verhuizen heb ik lekker eigenwijs besloten om mijn beestjes in de tuin te begraven. Jammer voor de nieuwe bewoners maar op dat moment had ik geen zin daar rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:17 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)uin-moet-kunnen.html
Op zich ben ik het daar wel mee eens, echter, als je gaat verhuizen en de nieuwe bewoners komen een halfvergane surprise tegen lijkt me dat ook niet echt fijn, niet voor hun én niet voor de nagedachtenis van je beestje.
Zelf doe ik het wel, afgelopen februari met een houweel een gat in de bevroren grond staan hakken. Later een mooie hortensia erop geplant.
Same here, wij vinden het prettig om ze bij huis te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is misschien egoïstisch maar aangezien ik niet van plan ben de komende 10 jaar te verhuizen heb ik lekker eigenwijs besloten om mijn beestjes in de tuin te begraven. Jammer voor de nieuwe bewoners maar op dat moment had ik geen zin daar rekening mee te houden.
raam open - regenbuiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief! Ik moet altijd zwaar selecteren als ik de camera leegtrek. Alle foto's zijn leuk! Behalve de wazige of die waar je alleen nog maar een staart ziet.![]()
[..]
How come?![]()
[..]
k heb Eavan gewoon onder de struiken in t gemeenteplantsoen begraven hierquote:Het is misschien egoïstisch maar aangezien ik niet van plan ben de komende 10 jaar te verhuizen heb ik lekker eigenwijs besloten om mijn beestjes in de tuin te begraven. Jammer voor de nieuwe bewoners maar op dat moment had ik geen zin daar rekening mee te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitleg!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjoooo...weer thuis, gegeten en vaatwasser ingepakt![]()
Waaaar is de verzakking?
Het komt er kort door de bocht op neer dat bijv. de blaas en de darmen tegen de vagina-wand aan gaan "leunen" en daardoor krijg je daarrrr dus rare bobbels enzo.quote:
Poekie ligt hier ook in de tuinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief! Ik moet altijd zwaar selecteren als ik de camera leegtrek. Alle foto's zijn leuk! Behalve de wazige of die waar je alleen nog maar een staart ziet.![]()
[..]
How come?![]()
[..]
Het is misschien egoïstisch maar aangezien ik niet van plan ben de komende 10 jaar te verhuizen heb ik lekker eigenwijs besloten om mijn beestjes in de tuin te begraven. Jammer voor de nieuwe bewoners maar op dat moment had ik geen zin daar rekening mee te houden.
Qquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
OEH OEH OEH.
Ik moet nog 2 opdrachten en dan ben ik klaar met school en moek enkel stage lopen
Ik hoop morgen de laatste dag te hebben
Het grote nadeel is dat een dierenarts de dieren vervolgens aanbiedt voor destructie. Hierbij wordt het huisdier verwerkt tot............................................................juist, dierenvoer.quote:De huidige regelgeving zorgt ervoor dat huisdieren vaak het leven laten bij een dierenarts en daar vervolgens ook moeten blijven.
Ik heb net in het bewuste topic onder een spoiler twee foto's gezien die er voor gaan zorgen dat ik vannacht niet kan slapen denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het komt er kort door de bocht op neer dat bijv. de blaas en de darmen tegen de vagina-wand aan gaan "leunen" en daardoor krijg je daarrrr dus rare bobbels enzo.
Tis echt niet dat je op het moment supreme met een darm in je hand staat...dat gaat niet passen door de wand heen.![]()
Meestal zie je de baarmoederverzakking....die kan er dus wel half uit hangen
Thanks for the heads up.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net in het bewuste topic onder een spoiler twee foto's gezien die er voor gaan zorgen dat ik vannacht niet kan slapen denk ik
Daar geloof ik dan weer geen flikker vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het grote nadeel is dat een dierenarts de dieren vervolgens aanbiedt voor destructie. Hierbij wordt het huisdier verwerkt tot............................................................juist, dierenvoer.
PMquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net in het bewuste topic onder een spoiler twee foto's gezien die er voor gaan zorgen dat ik vannacht niet kan slapen denk ik
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer geen flikker van
Bij dat smileys en spoiler tags hier om de een of andere vage reden niet werken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, van vaginale verzakking: Vaginale verzakking...WTF???![]()
Ja, pagina 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, van vaginale verzakking: Vaginale verzakking...WTF???![]()
Dus jij ziet alles gewoon wat er in spoilers staat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij dat smileys en spoiler tags hier om de een of andere vage reden niet werken.
Thanx!
Ik ook hoor. Die foto zie je gelijk in de spoilerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij ziet alles gewoon wat er in spoilers staat?
Dan zou ik niet op dat topic klikken. Of te laat?
Ligt dat niet aan welke layout je gebruikt?
Als je mijn linkje volgt, kom je als het goed is op een post terecht?quote:
Maar dan moet je de spoiler eerst nog open klikken toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Die foto zie je gelijk in de spoiler
Nee, ik kan spoilers niet openen, en smileys alleen door de code in te typen ipv simpelweg op de siley in kwestie te klikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij ziet alles gewoon wat er in spoilers staat?
Dan zou ik niet op dat topic klikken. Of te laat?
Ligt dat niet aan welke layout je gebruikt?
http://i35.tinypic.com/2znn406.jpg klikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan moet je de spoiler eerst nog open klikken toch?
Of zitten jullie in een layout met een bug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |