Hoe oud ben jij eigenlijk danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
tsss die ging snel dicht
*afklopt* ooit alleen een ongeluk/ontsporing meegemaakt met een stoomtrein, waar ik conductrice was.
en dr zat een engeltje op mn schouder
heb daar als vrijwilliger gewerkt vanaf mn 15e tot mn 26e ongeveerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan![]()
Als je conductrice op een stoomtrein bent geweest
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in de trein, en bij mij heeft nog nooit iemand de behoefte gehad om ervoor te stappen. Gelukkig..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein naar Amsterdam ging (naar Conleche, samen met Maes) sprong er eentje van de Schipholtunnel voor/op onze trein. Stonden we alsnog drie uur vast
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met zwarte letters, zonder glitters en deathmetal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat het weer dusdanig ok met je dat ik met de OP mag kutten?
Ik gok dat dat nog een jaar of 7,5 gaat duren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat het weer dusdanig ok met je dat ik met de OP mag kutten?
quote:
geen idee nooit geprobeerd haha!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boh das lekker, soep met van die eireepjes
Vertel, wat brengt je hier!quote:
Ben jij gewoon een echte authentieke boerin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Eisoep het volgende:
om het toch nog maar ff over F&F te hebben....
mijn varken moest gisteren voor het eerst gekapt worden!!! een ramp
Nee, Greys, het waren niet je glittersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, wat brengt je hier!
Of was het gewoon de enorme gezelligheid die er altijd van ons af straalt?
ja jullie zijn zoooo gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
ja, maar hey, ik zie er dan wel lekker jong uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niks negatief tegenover jou hoor.![]()
Vond het gewoon een prachtig scherpe opmerking van Ll85
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar hey, ik zie er dan wel lekker jong uitdat heeft ie zelf gezien
Jap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar hey, ik zie er dan wel lekker jong uitdat heeft ie zelf gezien
nee ben geen boerinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij gewoon een echte authentieke boerin?
Ik denk dat die zéker wel meegespeeld hebben in de beslissing van Eisoep om hier te komen posten!quote:
EN we hebben glitterletters in de OPquote:
Wat ben je dan wel, wie ben je? wat doe je zoal? wat voor beesten heb je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nee ben geen boerinwas het maar zo dan had ik ruimte voor og meer beesten!!
ik ben eisoep ik doe ict op school en ik heb 2 ratten 5 zijdehoenders 1 hond een varken en een vlaamse reusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel, wie ben je? wat doe je zoal? wat voor beesten heb je?
Oversekste puberquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar vertel, als je wilt, Eisoepje! Hoe oud, waar vandaan, burgerlijke staat, banksaldo, lievelingseten, sexuele voorkeur? Graag wat meer info
Excuse me???quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef JJH het volgende:
Zeg eens Eisoep, het waren niet Greys z'n glitters toch?
Lekker divers!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ben eisoep ik doe ict op school en ik heb 2 ratten 5 zijdehoenders 1 hond een varken en een vlaamse reus
ojah en ik ben 16quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar vertel, als je wilt, Eisoepje! Hoe oud, waar vandaan, burgerlijke staat, banksaldo, lievelingseten, sexuele voorkeur? Graag wat meer info
Slip of the keyboard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Oh, Loveless was het kruisverhoor al begonnen
[..]
Excuse me???
Ja, hoor voor elkaar. Ze is er alweer vandoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:06 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ojah en ik ben 16
heb nu pauzee latuurss haha
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Satsu vindt een Paal van 3 verdiepingen niet genoeg.![]()
[ afbeelding ]
Geer zette zichzelf net ook aardig voor schut. Mevrouw ligt graag in schone droge was, ik heb het liever niet maar ze doet het wel. Dat is namelijk lekker zacht aan het buikje. Net zette ik een wasmand neer op het logeerbed, en Geer zag haar kans schoon. Allen was de was nat. En koud.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Satsu vindt een Paal van 3 verdiepingen niet genoeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer zette zichzelf net ook aardig voor schut. Mevrouw ligt graag in schone droge was, ik heb het liever niet maar ze doet het wel. Dat is namelijk lekker zacht aan het buikje. Net zette ik een wasmand neer op het logeerbed, en Geer zag haar kans schoon. Allen was de was nat. En koud.
Katten kunnen vliegen én zelf opstijgen.
[..]
Vast wel ergens op de wereld. Maar niet hierrrrrrrr......quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou toch 20 graden worden vandaag?
't Is hier 21 graden, binnen. De PC staat recht onder de thermostaat, lekker handig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou toch 20 graden worden vandaag?
Ik denk het equivalent van paardenhoeven bekappen, of een pedicurebehandeling voor mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:52 schreef nokwanda het volgende:
Dat gekapte varken van eisoep: ik zag gister een marsepein varken bij de bakker. Zou hij/zij dat bedoelen?
Zo liet ze het wel overkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het was uiteraard allemaal jouw schuld.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is hier 21 graden, binnen. De PC staat recht onder de thermostaat, lekker handig.
Straks de komkommers en tomaten oogsten, de planten rooien en de kas winterklaar maken.
Dan kunnen de vorstgevoelige planten vorstvrij opgeborgen worden.
Ik ga hem geeneens meer aanslingeren. Ben met tien minuten de deur. uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd het ook nog stoer vol zonder de verwarming aan. Maar begin langzaam te bezwijken.
Over het marsepein issue: lekker, maar met mate.
Whihihi.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Pagan het volgende:
Klant: Mag ik een heel volkoren?
Winkelmeisje: Ik heb alleen nog twee harde puntjes.
Klant: Dan moet je de verwarming hoger zetten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Pagan het volgende:
Olly is leuk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:56 schreef Eisoep het volgende:
Haaiii ben er weer haha gezellig tijdens office beetje fok!ken en zie hier olly.. heb hem al vaker gepost[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Eisoep het volgende:
ja maar als je aan zijn hoefjes kom dan niet!!!
hij ging gillen niet te best de hele buurt kwam kijken wat er was
gelukkig is hij deze traumatische ervaring alweer vergeten na een bak slobber
Joah, ik had 'm al gelezen... helaas. Moest meteen aan die zondagavond RTL5 show denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
WHUT???????!?!?!?!?!!
Vaginale verzakking...WTF???
Vaak genoeg gezien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
WHUT???????!?!?!?!?!!
Vaginale verzakking...WTF???
Ja ik zag dat het voorbij was gekomen in die Genante Aandoeningen show.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, ik had 'm al gelezen... helaas. Moest meteen aan die zondagavond RTL5 show denken
Ik snap het ook niet helemaal. Je halve ingewanden hangen dan dus via je muts eruit ofzo? Na een zwangerschap ofzo? En wtf heeft dat te maken met je bekkenbodemspieren, die houden toch niet hele zooitje nu binnen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag dat het voorbij was gekomen in die Genante Aandoeningen show.
Heb het (gelukkig!) niet gezien
(En ik heb vast niet goed opgelet bij biologie vroeger, want ik kan me dus echt NIETS voorstellen bij het feit dat 'je rectum dan via je vagina naar buiten komt'. Wát? Wát???????![]()
)
Ik snap er ook geen ruk van. Je uiteinde van je darm zit toch vást aan je kont, om het even lullig te zeggen? Hoe kan dat dan ineens via een andere uitgang naar buiten komen? Is heel je kont dan weg verder?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Je halve ingewanden hangen dan dus via je muts eruit ofzo? Na een zwangerschap ofzo? En wtf heeft dat te maken met je bekkenbodemspieren, die houden toch niet hele zooitje nu binnen?
Ik éigenlijk ook niet, maar het intrigeert me dan toch weer. Verdommequote:Nouja, eigenlijk wil ik het ook niet weten ook
Ja nou het lijkt mij dat niet het uiteinde maar gewoon een gedeelte van je darmen eruit hangt. Maar voor zover ik weet komt je vagina uit in je baarmoederquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen ruk van. Je uiteinde van je darm zit toch vást aan je kont, om het even lullig te zeggen? Hoe kan dat dan ineens via een andere uitgang naar buiten komen? Is heel je kont dan weg verder?
[..]
Ik éigenlijk ook niet, maar het intrigeert me dan toch weer. Verdomme
Wel echt het uiteinde dusquote:Bij een verzakking kan de blaas, het rectum (het uiteinde van de dikke darm) of de baarmoeder via de schede naar buiten zakken
Nou het ligt vast aan mij en dat ik wanneer het kon bio heb laten vallen. En eigenlijk normaal gesproken op een niet-medische manier naar dat deel van de vrouw kijk (quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het ligt vast aan mij en dat ik wanneer het kon bio heb laten vallen. En eigenlijk normaal gesproken op een niet-medische manier naar dat deel van de vrouw kijk () Maar ik snap er geen flikker van hoe dat uiteinde uit je vagina kan zakken. Baarmoeder en blaas kan ik nog snappen, dat staat tenslotte er direct mee in verbinding...
Nee ja joh, lekker laten zitten!quote:en bij een enkele vrouw komt het laatste stuk van de dikke darm (rectum) naar buiten. Niet alle verzakkingen geven klachten. Als er geen klachten zijn, is behandeling niet nodig.
Nou ok niet direct wellicht, maar ik als man kan nog snappen dat een blaas en baarmoeder een logischere verbinding heeft met een vagina dan darmen. Tenminste, ik dacht dat dat logisch was, maar schijnbaar niet dusquote:
ja hey! Het is logischer dan darmen die eruit komen iigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schreef al dat ie bio had laten vallen
Ja oke, daar kan ik me nog IETS bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja hey! Het is logischer dan darmen die eruit komen iig
Jij krijgt gewoon een baby van 15 centimeter die je er in één zucht uitperst en zichzelf vervolgens uitzet tot een normale babygrootte. Dit uiteraard comfortabel liggend in je hemelbed met perfecte make-up en geen haartje verkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef Morretje het volgende:
Olly...![]()
En hou eens op over verzakkingen.. Dat schijnt vaak voor te komen na een zwangerschap, ivm je bekkenbodemspieren idd..
Oh da's niet handig iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef Ynske het volgende:
echt ik ben ook een übermuts
eerst t wachtwoord van mn zakelijke rekening vergeten. 11 werkdagen moeten wachten. nieuwe ontvangen (als in vrijdag opgehaald)
en nu ben ik de pincode van die pas kwijt
Echt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een baby van 15 centimeter die je er in één zucht uitperst en zichzelf vervolgens uitzet tot een normale babygrootte. Dit uiteraard comfortabel liggend in je hemelbed met perfecte make-up en geen haartje verkeerd.![]()
Mocht dit scenario nu niet helemaal uitkomen: Je hebt hulpstukjes die je kunt inbrengen om je verzakking op zijn plek te houden.
Normaal hebben we altijd hoogstaande discussies of gezellig gekeuvel hoorquote:
Als er al 9 maanden een baby op al die spieren loopt te drukken en die baby er daarna ook nog eens uit moet, dan kan je wellicht begrijpen dat de boel een optater krijgt en je weer wat oefeningen moet doen om de boel weer wat strak en in vorm te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
En die bekkenbodemspieren hoor je toch aan te spannen en te ontspannen als je goeie orgasmes wil enzo, dan flikkert toch ook niet hele zooitje eruitZou een mooie boel zijn voor ons mannen
'Nee ontspan maar schatje, ik zal je eens laten genieten'
WHOPPA paar darmen in je hand
Als ik me niet vergis is het een soort van ring. Je wil niet weten welke gapende lellen sommige oude vrouwtjes hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Waarom hebben dan nog steeds 1 op de 4 het?
Oh wacht, die hulpstukjes zijn voor als je het al hébt? Een soort schotjes ofzo?
Op Greys na zijn we allemaal heel eerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd hoogstaande discussies of gezellig gekeuvel hoor
Héél, héél soms hebben we het over vreemde onderwerpen. Maar bijna nooit!
Strak en in vorm, oke...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als er al 9 maanden een baby op al die spieren loopt te drukken en die baby er daarna ook nog eens uit moet, dan kan je wellicht begrijpen dat de boel een optater krijgt en je weer wat oefeningen moet doen om de boel weer wat strak en in vorm te krijgen.
maakt mijn niet uit hoor ik lul lekker mee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd hoogstaande discussies of gezellig gekeuvel hoor
Héél, héél soms hebben we het over vreemde onderwerpen. Maar bijna nooit!
jah idd dat had ik gezien leek net of er een tumor uitgeperst werd fucked up smerigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, ik had 'm al gelezen... helaas. Moest meteen aan die zondagavond RTL5 show denken
Woensdagavond op nederland 2 om 22:50 in het uur van de wolf een docu over Erwin Olaf, misschien ook voor jou wel interessant om te zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef Ynske het volgende:
echt ik ben ook een übermuts
eerst t wachtwoord van mn zakelijke rekening vergeten. 11 werkdagen moeten wachten. nieuwe ontvangen (als in vrijdag opgehaald)
en nu ben ik de pincode van die pas kwijt
die ken ik alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Woensdagavond op nederland 2 om 22:50 in het uur van de wolf een docu over Erwin Olaf, misschien ook voor jou wel interessant om te zien.
In dit kader:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Pagan het volgende:
daar hebben ze zoveel huis-tuin-en-keukenoplossingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:00 schreef Eisoep het volgende:
wow w8 ff... het gaat van vaginal verzakkingen naar spulletjes kopen bij de action?!'
waar is het deel dat mist
* Ynske moet meteen weer denken aan t kreunen/gillen met handen voor de ogen van Cat denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Dat verzakkingsverhaal! *tralalalalalaaa* * Phaidra doet dansje met vingers in de oren
bedoel je daarmee buikintrekken? das nl een heel andere spier dan je bekkenbodemspierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:
tvp!!!
Marsepein is vies, hier is het de hele dag 20 graden (maar nu regent het wel) en volgens dr Oz helpt de "ik wurm me in mijn te strakke spijkerbroek" oefening bij het versterken van je vajayjay.
Nee, je bekken omhoog wurmen zeg maar, zoals wanneer je staand je spijkerbroek over je benen probeert te hijsen. Van die "hop hop" bewegingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je daarmee buikintrekken? das nl een heel andere spier dan je bekkenbodemspier
aaaahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, je bekken omhoog wurmen zeg maar, zoals wanneer je staand je spijkerbroek over je benen probeert te hijsen. Van die "hop hop" bewegingen
En dat is goed nieuws omdat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ah er is ook goed nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_geheugen__.html
heeft hij een excuus om zichzelf te helpen en te slikkenquote:
Nee het is alleen gezond voor vrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft hij een excuus om zichzelf te helpen en te slikken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:33 schreef nokwanda het volgende:
Dames, ik ben HET voorbeeld van het feit dat zwangerschap en geborte helemaal niets hoeven te doen met je bekkenbodemspieren. Ik kan me nog steeds zo strak trekken als een 12-jarige maagd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:33 schreef nokwanda het volgende:
Dames, ik ben HET voorbeeld van het feit dat zwangerschap en geborte helemaal niets hoeven te doen met je bekkenbodemspieren. Ik kan me nog steeds zo strak trekken als een 12-jarige maagd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Oh Peggy, ik was nog bij SPS geweest (en heb en passant het alarm laten afgaan met mijn implantaat) maar ze hadden niks leuks voor mij. Voor de rest vond ik het kledingaanbod een beetje bedroevend in de stad
Nooit. Dat mag ik niet, dan raakt mijn implantaat ontregeld. Dus ik word altijd gefouilleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]Moet je ook weleens door de detectiepoortjes op een vliegveld?
zolang t lekkere mannen zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nooit. Dat mag ik niet, dan raakt mijn implantaat ontregeld. Dus ik word altijd gefouilleerd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nooit. Dat mag ik niet, dan raakt mijn implantaat ontregeld. Dus ik word altijd gefouilleerd
Ja lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
en jij zeggen: wil je mijn bolletjes controleren?
Oh? Zeker weten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is alleen gezond voor vrouwen
Ghihihihiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In dit kader:
Klant: Heeft u een droog sneetje?
Winkelmeisje: Nee, m'n schoenen kraken!
Whut?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Oh Peggy, ik was nog bij SPS geweest (en heb en passant het alarm laten afgaan met mijn implantaat) maar ze hadden niks leuks voor mij. Voor de rest vond ik het kledingaanbod een beetje bedroevend in de stad
He fuck, ik lust geen grapefruit en/of sojabonenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ah er is ook goed nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_geheugen__.html
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
He fuck, ik lust geen grapefruit en/of sojabonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |