Het eten is duurder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:21 schreef stFz het volgende:
Ben nu twee maanden onderweg, heb zon 1500eruo per maand uitgegevenHeb dan wel een aantal tours gedaan en niet op elk dubbeltje gelet. Het eten en drinken(vooral drank) is hier duurder dan je gewend bent.
Over een maandje Nieuwe Zeelandmaar eerst nog de whitsundays en duiken in cairns
eten is goedkoper,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:21 schreef stFz het volgende:
Ben nu twee maanden onderweg, heb zon 1500eruo per maand uitgegevenHeb dan wel een aantal tours gedaan en niet op elk dubbeltje gelet. Het eten en drinken(vooral drank) is hier duurder dan je gewend bent.
Over een maandje Nieuwe Zeelandmaar eerst nog de whitsundays en duiken in cairns
Fraser Island valt idd onder Queensland/Brisbane. ongeveer 350 km van de stad vandaan. Dus volle dag in de auto. Er zijn ook rondvaart tours naar Frasier. Huur daar een grote 4X4 en maak een tour met begeleiding over het witte strand. Prachtig.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef lost95 het volgende:
Maar om op je andere vraag terug te komen:
[..]
Moet kunnen, maar hangt er ook een beetje vanaf wat je wilt doen. "In Brisbane beginnen" valt daar bijvoorbeeld Fraser Island ook onder? En het hangt er maar net vanaf wat je onderweg allemaal wilt doen. In ieder geval, hoe minder tijd je hebt hoe meer je moet plannen!
Goonquote:lang leven de 4 a 5 liter pakken wijn
Ochja goon...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:50 schreef announcement het volgende:
[..]
Goon![]()
Spul is vaak nog prima te drinken ook. Ongeveer 12 dollar per zak.
We moeten het niet overdrijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:50 schreef announcement het volgende:
[..]
Goon![]()
Spul is vaak nog prima te drinken ook. Ongeveer 12 dollar per zak.
ach,quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef kevin85 het volgende:
[..]
We moeten het niet overdrijven
Aan de andere kant..
It's so bad that it's good!
dan zou ik nu eens gaan boekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik wil dit jaar voor een aantal maanden naar Australië gaan maar ik weet nog niet precies wanneer ivm m'n werk. Hoe lang van te voren moet je vliegtickets boeken? Waarschijnlijk ga ik ergens in april/mei.
Omdat langer van te voren boeken over het algemeen goedkoper is? Het probleem is dat ik niet precies weet wanneer m'n huidige project afloopt.quote:
ga dan stappen in airlie beach,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:29 schreef BramKVO het volgende:
Ik ga in de zomer zes weken naar Australie. Vertrek met Quantas vanuit Londen op 19 juli en kom aan in Cairns op 21 juli. Heb hiervoor 830 euro betaald.
Ik keer terug op 1 september uit Melbourne met Air Asia en betaalde hier 430 euro voor.
Dus op zes weken trek ik van Cairns naar Melbourne. Wat zijn nu de zaken die ik zeker MOET zien/doen? Duiken op het Great Barrief Reef lijkt me bvb al een evidentie.
Verder ben ik ook wel van plan om toch een aantal keer te gaan stappen, ik heb gehoord dat het uitgaan er speciaal én leuk is met al die backpackers ?
Inderdaad. Je ziet veel reizigers in een soort deadlock belanden: met werken verdienen ze net genoeg om op 1 plek te blijven, zodat ze daar kunnen werken en maar niet naar huis hoeven. Leuk voor de internationale werkervaring, maar er is zoveel te zien in Australie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef PabloLopez het volgende:
Een tip voor iedereen. Werk in Nederland ipv Australie. Hier verdien je veel makkelijker geld dan daar EN meer.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef Kontiki het volgende:
Het loont de moeite om niet alleen op Schiphol te kijken, qua vluchten. Londen bijvoorbeeld is veel goedkoper.
Een goede site om vluchten te vergelijken vind ik zelf www.momondo.com
Komt ie hier in voor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Iemand enig idee wat voor slang dit is?
OMGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |