Als ik verder ga. Dan krijg ik te horen: het is vanaf nu nog acht mminuten wachtn. Opuw scherm ziet u de teller teruglopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:20 schreef Cheiron het volgende:
Waar kom jij dan in die wachtrij?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:21 schreef B-FliP het volgende:
Hoe kon je inloggen als je geen rekening hebt?
Ik heb wel een rekening bij DSB maar kan gewoon inloggen, niets geen wachtrijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik verder ga. Dan krijg ik te horen: het is vanaf nu nog acht mminuten wachtn. Opuw scherm ziet u de teller teruglopen.
Een wachtrij op internet?Het is toch geen telefooncentrale uit 1995?
Vóórdat je kunt inloggen kom je in die wachtrij. Kijk zelf maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:21 schreef B-FliP het volgende:
Hoe kon je inloggen als je geen rekening hebt?
Ik moet m'n rekeningnummer invullen, en 't is bloedsnel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:29 schreef LXIV het volgende:
Ik kom nu niet eens meer op het beveiligde SSL-deel van de site
quote:Momenteel bedraagt de wachttijd voor toegang tot het onderdeel Internetbankieren 13 minuten.
Gelukkig krijg jij het ook. Anders zouden ze nog gaan denken dat ik het allemaal uit mijn duim zoog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:34 schreef Targhor het volgende:
yup,hier ook wachtrij van 12 minuten.
Nou, ik zie het wel alleen op de specifieke wachtrij pagina. Via die link van jou kom je er denk ik gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig krijg jij het ook. Anders zouden ze nog gaan denken dat ik het allemaal uit mijn duim zoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |