lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je bent nog niet eerder ziek geweest in je leven? Dit omdat je er nu pas achter komt dat ziek zijn vervelend is.
Of ben je pas drie jaar oud? Dat zou wel een hoop verklaren ja.
was het maar kut dan had TS er nog wat aan!!:Dquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef Gupje het volgende:
Ben net van mijn griep af![]()
Maar ik weet hoe kut het is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je bent nog niet eerder ziek geweest in je leven? Dit omdat je er nu pas achter komt dat ziek zijn vervelend is.
Of ben je pas drie jaar oud? Dat zou wel een hoop verklaren ja.
fokken is toch werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
Als je kunt fokken kun je werken ook.
Geheugenproblemen zijn een duidelijk symptoom van gemuteerde mexicaanse griep. Berg je dus maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest.
Met griep is kut ook niet fijn, geloof mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het maar kut dan had TS er nog wat aan!!:D![]()
![]()
!!!! 11
Koortsdromenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Halucineren door de koorts is ook stom, vooral als je er na een paar uur achter komt dat je dekbed geen gangenstelsel is die jij moet repareren
Griep is niet fijn meneer genaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef genakt het volgende:
wat een mietje ben je ts![]()
ga gewoon werken
Griep is kut? Sinds wanneer? Bij mjin weten hoef je dan niet te werken als je ziek bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef Gupje het volgende:
Ben net van mijn griep af![]()
Maar ik weet hoe kut het is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is ook nooit goed, kan je lekker in bed blijven liggen, klaag je
Is er nergens brand of een kat in de boom meneer Gupjequote:
Of je nou ziek of niet ziek in bed ligt maakt dan ook weer niet uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik liever naar school gaan dan zo in bed blijven![]()
Niet ziek in bed blijven wint het dan weer wel van school.
Droomde je dat? Wazig man, misschien halucineer je ook wel dat je griep hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Halucineren door de koorts is ook stom, vooral als je er na een paar uur achter komt dat je dekbed geen gangenstelsel is die jij moet repareren
Ben ontslagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Is er nergens brand of een kat in de boom meneer Gupje?
En ik maar geld uitgeven aan de zooi om het zelfde effect te bereiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:
Als je echt de griep had zou je het nog niet eens in je hoofd halen om uberhaupt de pc aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik liever naar school gaan dan zo in bed blijven![]()
Niet ziek in bed blijven wint het dan weer wel van school.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef dekilo het volgende:
[..]
Als je echt de griep had zou je het nog niet eens in je hoofd halen om uberhaupt de pc aan te zetten.
Was het lekker dat ding in je reet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En waar zou 40,7 koorts anders vandaan komen
Slotje, dit keer op zijn huis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geheugenproblemen zijn een duidelijk symptoom van gemuteerde mexicaanse griep. Berg je dus maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |