Daar ben ik niet mee bekend, het Zweedse stelsel daarentegen ken ik wel en dat is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ooit van de Nederlandse ambassadeur in Kopenhagen een verhaal aan mogen horen over het sociale stelsel in Denemarken.
Daar gaat het deze keer niet omquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nou je eigen bericht te spammen?
Bezoek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon uitgekeken, bijna geen kans om carriere te maken omdat er te veel vergrijzing is. Veel te lage straffen enz, Ik heb bezoek dus ik kan niet direct antwoorden
Klopt. Voor DK geldt min of meer hetzelfdequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend, het Zweedse stelsel daarentegen ken ik wel en dat is ook niet verkeerd.
Je ziet daar ook aan dat de belastingdruk helemaal niet zo hoog hoeft te zijn als hier, maar dat de gezondheidszorg, OV, pensioenen, etc toch op een heel hoog peil staat.
Ik herken, op het Limburger na, je gevoel. Als ik een kans krijg ben ik ook weg. Ik heb hier niets om met pijn in mijn hart achter te laten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik ben een echte limburger, maar ik heb het helemaal gehad met nederland, als ik kon was ik allang geemigreerd
Moet je vandaag beslissen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
luxe probleem.
ik wordt net gevraagd voor klus op schiphol.![]()
betaald beter dan huidige maar is nog niet 100% zeker.![]()
hier een verlenging aangeboden gekregen en die is wel 100% zeker.![]()
shit, wat nu.
zonder bril issie wel leukquote:
Die "wordt" veranderen in "word" zou een aardig begin zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
luxe probleem.
ik wordt net gevraagd voor klus op schiphol.![]()
betaald beter dan huidige maar is nog niet 100% zeker.![]()
hier een verlenging aangeboden gekregen en die is wel 100% zeker.![]()
shit, wat nu.
Minuten tot uren zijn vervelend ja. Een half jaar maakt me moordlustigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:47 schreef MPG het volgende:
Als OV-freak ben je toch wel gewend aan vertragingen![]()
?
deze week.quote:
en het ging zo goed de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die "wordt" veranderen in "word" zou een aardig begin zijn.
geeft niet, bezoek gaat voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon uitgekeken, bijna geen kans om carriere te maken omdat er te veel vergrijzing is. Veel te lage straffen enz, Ik heb bezoek dus ik kan niet direct antwoorden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee ik ook niet in Ut. Nergens eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
Ik heb hier niets om met pijn in mijn hart achter te laten.
de verkrachter en moordenaar van mn vriendin die na 7 jaar weer rondloopt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
geeft niet, bezoek gaat voor
maar carriere laat je toch niet afhangen van de input van anderen (lees vergrijzing)? WIe maar hard genoeg wilt werken, heeft in Nederland altijd succes.
En op wat voor manier heb je nu echt last van te lage straffen?
En 'betaald' in 'betaalt'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
en daarna graag betaald in betaalt veranderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is inderdaad, en ik ben het met je eens dat dat in beide gevallen een te lage straf is. maar denk je dat dat in andere landen zoveel beter is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de verkrachter en moordenaar van mn vriendin die na 7 jaar weer rondloopt?
de aanvaller/berover/bijna moordenaar van mn schoonbroer die er met een veel te lichte straf vanaf komt?
genoeg voorbeelden?
edit: sorrie dat ik voor JF antwoord, maar we zijn een IRL koppel dus hebben over veel dingen de zelfde mening
He, ik zeg toch begin. De rest mag hij zelf gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
en daarna graag betaald in betaalt veranderen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
en daarna graag betaald in betaalt veranderen.
In sommige landen zal het iig beter naar onze zin zijn jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is inderdaad, en ik ben het met je eens dat dat in beide gevallen een te lage straf is. maar denk je dat dat in andere landen zoveel beter is?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In sommige landen zal het iig beter naar onze zin zijn ja
okay, tuurlijk niet overal en dan heb je weer andere nadelen (ik denk dan even aan bv ziektekosten enzo).
Het is maar wat je belangrijk vindt.
niet echt, aangezien we de middelen niet hebben om te emigrerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
hebben jullie al een land in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |