quote:
Daarom, dan maar tussen de koeien en de vlaaien (en de koeienvlaaien)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar daar ben ik het ook niet mee oneens. Al kan je er echt prima wonen hoorIk zou mijn kinderen ook liever niet willen opvoeden in de randstad..
nou voor limburgse begrippen is maastricht ook al een regelrechte ramp aan het wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zag het vanmorgen
[..]
Het feit dat mensen uit de randstad tegen mij zeggen dat ik mn kind beter in Limburg kan blijven opvoeden (had voldoende kans op een baan in bijv. amsterdam) zegt mij genoeg
Join the club.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom, dan maar tussen de koeien en de vlaaien (en de koeienvlaaien)![]()
Mijn god, ik heb weer eens een baaldagje hoor
en bedanktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar daar ben ik het ook niet mee oneens. Al kan je er echt prima wonen hoorIk zou mijn kinderen ook liever niet willen opvoeden in de randstad..
Regelrechte onzin. Ik ontken niet dat de omgeving invloed op een kind heeft, maar de grootste invloed komt van de ouders zelf. Maakt dan echt niet uit in welke provincie je woont.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zag het vanmorgen
[..]
Het feit dat mensen uit de randstad tegen mij zeggen dat ik mn kind beter in Limburg kan blijven opvoeden (had voldoende kans op een baan in bijv. amsterdam) zegt mij genoeg
Dat is alleen maar door de bontkraagjes gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou voor limburgse begrippen is maastricht ook al een regelrechte ramp aan het worden
Ik beheer de koffiequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Nijns knuffelt LLquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou voor limburgse begrippen is maastricht ook al een regelrechte ramp aan het worden
Moet ik straks langskomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Moet ik straks langskomenis je baaldag zo weg
maar dat hebben wij ook, klein dorpje met veel weiland erom heen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, zo heeft alles zijn voor- en nadelen, toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
Oh daar heb je gelijk in, maar ze zeggen het niet voor niets hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Regelrechte onzin. Ik ontken niet dat de omgeving invloed op een kind heeft, maar de grootste invloed komt van de ouders zelf. Maakt dan echt niet uit in welke provincie je woont.
ik zeg 'liever niet' hè? Al kan een kind in een randstad-dorp prima opgroeien denk ik.. Maar Amsterdam (als je geen villa hebt) of Rotterdam lijkt me echt niks.. (maar dat komt ook omdat ik er zèlf niet zou willen wonen..)quote:
het is maar hoe je het noemtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
* Nijns knuffelt LL
Die tunnels zijn ook kut geloof ik
Inderdaad, het Groene Hart ligt namelijk ingesloten in de Randstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat hebben wij ook, klein dorpje met veel weiland erom heen.
koeien, paarden, schapen zelfs lama's en nandoes![]()
mijn kinderen weten in ieder geval dat melk van een koe komt en niet uit de supermarkt.
Apaten zijn hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh daar heb je gelijk in, maar ze zeggen het niet voor niets he
dat magquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Moet ik straks langskomenis je baaldag zo weg
JF is de enige die ECHT langs komtquote:
Helemaal mee eens, in de randstad zijn meer banen enzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, zo heeft alles zijn voor- en nadelen, toch?
ik wil inderdaad ook voor geen goud in een stad wonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zeg 'liever niet' hè? Al kan een kind in een randstad-dorp prima opgroeien denk ik.. Maar Amsterdam (als je geen villa hebt) of Rotterdam lijkt me echt niks.. (maar dat komt ook omdat ik er zèlf niet zou willen wonen..)
Anders was iedereen al de pijp uit geweestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad, het Groene Hart ligt namelijk ingesloten in de Randstad
Geen last van de tunnels hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
* Nijns knuffelt LL
Die tunnels zijn ook kut geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |