We verwachten binnenkort ons eerste kindje.quote:
Ik liet 'm afslaan op m'n examenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef tralalala het volgende:
Sowieso...je auto laten afslaan na de 1e les.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Diesel slaat wel sneller af als je benzine bent gewend.
Klopt, ben er nog steeds niet aan gewend, 1 ding weet ik wel mijn eerste bak wordt een dieselquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Apart. Mijn instructrice zegt dat je bijna altijd diesel leert rijden omdat die minder snel afslaan. En het aangrijp punt ligt lager dan bij benzine.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Boeien, ik liet hem 2 keer afslaan tijdens de TTT.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik liet 'm afslaan op m'n examen![]()
Wel geslaagd trouwens
Dat schijnt inderdaad zo te zijn, maar toch heb ik meer moeite met diesel dan met benzinequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart. Mijn instructrice zegt dat je bijna altijd diesel leert rijden omdat die minder snel afslaan. En het aangrijp punt ligt lager dan bij benzine.
TTT, zulks een geldverspilling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boeien, ik liet hem 2 keer afslaan tijdens de TTT.
Denk je, als je zoveel zenuwen hebt als ik? Denk het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
TTT, zulks een geldverspilling.
Het is dan ook maar een mening.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Denk je, als je zoveel zenuwen hebt als ik? Denk het niet.
Dan moet je het op die manier formuleren en niet als een feit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |