Heb er wel aan zitten denken maar ik ben inmiddels wel een keer uitgestudeerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef Seam het volgende:
Waarom geen econometrie als nog gedaan? Erg mooie studie
Wist je dat het arbeidsperspectief sinds het verdrag van Malta erg goed is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:17 schreef MaJo het volgende:
archeologie heb ik nog over nagedacht maar niet gedaan wegens het arbeidsperspectief.
Nopequote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:44 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Wist je dat het arbeidsperspectief sinds het verdrag van Malta erg goed is?
Als dat de enige reden had dat het je weerhield. Maar nu is journalistiek natuurlijk ook een erg mooie studie; als je het goed doet zelf te combineren met je interesses en hobby's.quote:
Ik ben ook blij met deze keuze, hier ligt toch mijn hartquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:50 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Als dat de enige reden had dat het je weerhield. Maar nu is journalistiek natuurlijk ook een erg mooie studie; als je het goed doet zelf te combineren met je interesses en hobby's.
Dat valt wel mee hoor, het is maar net waar je goed in bent. Ik ben zo slecht met mijn handen en het 'echte' techniek werk, dus schaalmodellen maken, creatieve technische oplossingen bedenken etc. Econometrie is toch meer een studie waarbij dit minder tot niet hoeft. Tuurlijk moet je een beetje wiskundig inzicht hebben en met de computer om kunnen gaan, maar het is wel wat anders dan Lucht- en Ruimtevaarwetenschappen ,,quote:
Mensen zoals jij eindigen met een studie vrijetijdskunde, zonder enige toekomst. Je studeert, mag ik hopen om later te kunnen werken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:22 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die naar werkgelegenheid kijken bij het kiezen van een opleiding.
Ik bedoelde technische geneeskunde. En daarvoor had ik mijn VWO af moeten maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Technisch arts.
Gaat 'm alleen niet worden.
Iets ermee doen kan altijd. Of er ook veel vraag naar die dienst is, is een tweede. Daarnaast is het ook zo dat als je ergens totaal geen interesse in hebt, de studie zoveel moeizamer verloopt dan als je het zeer interessant vindt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Interesse en om er iets mee te kunnen doen mag ik hopen.
Zonder enige toekomst, zegt 'iequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Mensen zoals jij eindigen met een studie vrijetijdskunde, zonder enige toekomst. Je studeert, mag ik hopen om later te kunnen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |