"lulhoer"quote:
??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Zeker weer zo'n Rabo cursusje ergens in het land.
Uhhh..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:15 schreef farscapevr7 het volgende:
je schatje laat zich leker volpompen door d r collega op t moment denk ik
ik begrijp je zin niet door je zinsbouw....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:15 schreef farscapevr7 het volgende:
je schatje laat zich leker volpompen door d r collega op t moment denk ik
Meneer gaat er vanuit dat jij een man bent en je liefje een vrouw is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:19 schreef prupke het volgende:
[..]
ik begrijp je zin niet door je zinsbouw....
wie doet nou wat??
hij /zij.met hem/haar?
hij bedoelt eigenlijk :quote:
quote:
Blijf eens van de pilletjes afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:21 schreef prupke het volgende:
[..]
hij bedoelt eigenlijk :
of mijn schat pompt vol?
of mijn schat word/t leeg gepompt??
In bed met een andere meid hoop ik voor hem. Met zo een als de TS wil je niet wakker worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
Gun die man ook eens zijn plezier. Hij heeft de tijd van z'n leven zo zonder z'n 'schatje' naast zich.
Hij lijkt inderdaad meer op een klein kind dat om z'n moeder roept dan op een volwassen kerel die een relatie met een vrouw heeft. Waarschijnlijk koopt zijn vriendin ook altijd z'n sokken en onderbroeken voor hem, je hebt van die types..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In bed met een andere meid hoop ik voor hem. Met zo een als de TS wil je niet wakker worden.
"Schaaaaatje, waarom moet je nou weg?![]()
![]()
" Ik moet werken doos
" "Nouhou
"
TS is een vrouw, prutser.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad meer op een klein kind dat om z'n moeder roept dan op een volwassen kerel die een relatie met een vrouw heeft. Waarschijnlijk koopt zijn vriendin ook altijd z'n sokken en onderbroeken voor hem, je hebt van die types..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |