Slaifquote:
Is plastificeren en optie ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef maok het volgende:
Waarom ben ik zo onhandig. Ik heb mij laptop net een paar weken en nu is er al voor de 2e keer thee overheen gegaan
Nee ik heb maandag fok! ontdekt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Yesss
Serieus, ben jij matje weer ofzo? Of bradley, of wat zijn laatste naam dan ook was.
Fappiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Yesss
Serieus, ben jij matje weer ofzo? Of bradley, of wat zijn laatste naam dan ook was.
Ohja, en Fok! is voor idioten! BAH!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Bob. het volgende:
Aah hoe kon ik dat vergeten, Fappie het konijntje!
Hardlopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:18 schreef Albert86 het volgende:
Jeej, ik kan alsnog meedoen met de 4mijl komende zondag
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden
Oeh tof!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:18 schreef Albert86 het volgende:
Jeej, ik kan alsnog meedoen met de 4mijl komende zondag
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden
Huh waar dan? (Ik ook)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik heb vandaag voor het eerst ook weer hardgelopen sinds een paar weken, ging nog best goed.
Geen last van je benen meer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik heb vandaag voor het eerst ook weer hardgelopen sinds een paar weken, ging nog best goed.
Geen dank.quote:
Om die reden jagen ze ook altijd hordes aan downsyndromers bejaardentehuizen in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
eindelijk gebeurt er weer eens iets hier
Of gaan ze Bingo-enquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef Slork het volgende:
[..]
Om die reden jagen ze ook altijd hordes aan downsyndromers bejaardentehuizen in.
Frederiksberghave.quote:
Nee! En nu maar eens rustig opbouwen, kijken of ik dan niet mank word.quote:
Wijs ons de juiste weg danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef JH87 het volgende:
Ik vind dat iedereen hier een beetje van het padje is.
Niet in iedereen hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
Ben jij nou ook al teleurgesteld in ons Jopse?
Het is idd echt warmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef Albert86 het volgende:
Het is een keer niet koud buiten!Op de regen na, vind ik het best goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |