Mooi gezegdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef 2cv het volgende:
Fransozen kunnen geen auto's bouwen. Hooguit gemotoriseerde objecten die er bijzonder uit zien.
Ja dit is het korte begin hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef 2cv het volgende:
Dat is bijna niets, dat lijstje ! Maar je hebt dan ook al een berg gedaan
No problemoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Uhm, ik heb wel ergens een slot liggen ofzo. Tenminste, een stuurkolom. Foto's heb ik er niet van, dan moet ik de rotzooi uit elkaar gaan schroeven. Dat wordt op zijn vroegst dinsdagavond pas.
Ja! Dat bedacht ik me net!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
Als ik nog een slot heb mag je het van mij hebben.
Overigens, als een BX slot past, past een Xantia slot hoogstwaarschijnlijk ook. En die zijn degelijker.
Volgens mij is dat gelijk, als ik zo de foto's op het interwebs bekijkquote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef 2cv het volgende:
Sport = type 1, misschien is dat net weer wat anders ...
Hahaquote:
Zijn precies dezelfde sleutels als van onze Xantia. Die van de Renault zijn wel anders, maar de vorm van het hele ding is praktisch hetzelfde...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef 2cv het volgende:
Ik herken de sleutels ! Lijkt heel veel op mijn BX sleutel voor het contact.
Haha, leuke!quote:
:D :Dquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:59 schreef 2cv het volgende:
Foto's van alleen de sleutel ? Anders wordt het uiterlijk dinsdag. Ik heb nog wat losse contactsloten liggen. Mag je wel 1 van hebben. Sleutel lever ik er bij ;)
1 2 3 | + | |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |