quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:13 schreef 2cv het volgende:Tof project ! Ik ben alleen niet zo goed in ontwerpen maken ... Hoe dan ook, ik weet wel dat metallic lak moeilijker te spuiten is dan gewone lak. Dus als je het door een beun laat doen zou ik voor gewoon grijs kiezen.
En ik zou vanzelfsprekend die ouderwetse grille + koplampen overzetten. Ziet er een stuk beter uit. Wellicht kan je de oude in 2-en hakken, er een trekstang aan fabriceren en die als aanhanger gebruiken. Wel een nadeel dat de wielen zo ver naar achteren zitten ...
Er zit hier een bevriende spuiter om de hoek die verdomd netjes werkt. De auto's die bij m'n pa worden verkocht laten ze daar ook overspuiten (reclame en alles). Het voordeel is dat ik bij die gasten bijna alles zelf kan doen op het spuiten na (schuren, plamuren, etcetera). Scheelt toch weer in de portemonnee.
De oude grille ligt nu voor de nieuwe, en ik vind ze eigenlijk allebei wel wat hebben. Ik wissel ze gewoon af denk ik, en het logo van de oude grille maak ik weer wat netter.
En dat idee van die aanhanger vind ik eigenlijk verdomd tof

Met schamelas of iets dergelijks

Jammer dat die auto zo verschrikkelijk slecht is, het zou me een fortuin kosten om dat weer enigszins op orde te krijgen...

Oja: Powerslave Motorsports
Ik zat in eerste instantie te denken aan "Oshiro Racing", maar Oshiro is een onderdelenmerk, voor crossmotoren. Daar heb ik dus geen zin in. (m'n nickname komt bij dat merk vandaan:
![]()
Ik zat verder te denken aan "Mogas Racing" ofzo. Mogas is Motoring Gas, voor de mensen die het niet weten

. Als je het echter leest als "Mo'Gas Racing" staat er "More Gas Racing". Ook wel geinig.
Kan er ook Mogas Motorsports van maken.
[ Bericht 15% gewijzigd door oshiro op 07-10-2009 01:27:44 ]
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." -
Arnold J. Rimmer, Red Dwarf ||
Last.fm