Vanmiddag even maken, tank ligt nog achterin... in de Citroënquote:
Dat ziet er eigenlijk best wel leuk uit!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, vond ik ook, kwam hem tegen toen ik voor iemand anders aan het zoeken was naar een goed radiootje, en vond dit wel erg compleet voor dat geld
Kewl, ik wil wel eens FF live in die projektbus snuffelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Volgens mij is m'n pa naar m'n oma toe edit: hij is bij Ikea, maar ik geloof dat hij zelf het plan had opgevat om vanmiddag nog even richting Waddinxveen te gaan. Als het je leuk lijkt laat je het maar horen!
Ik ga even m'n pa bellen over hoe en wat. Aangezien ie bij de Ikea zit zal ie daar misschien mee aan de slag gaan, dus ik weet niet zeker hoe het nou allemaal gaat lopen. Ik dacht dat ie bij m'n oma wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, ik wil wel eens FF live in die projektbus snuffelenKlussen aan mijn houthok gaat hem toch niet worden vandaag als ik zo naar buiten kijk
Hoe en hoelaat fiksen we dat ??
Ik hoor het welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga even m'n pa bellen over hoe en wat. Aangezien ie bij de Ikea zit zal ie daar misschien mee aan de slag gaan, dus ik weet niet zeker hoe het nou allemaal gaat lopen. Ik dacht dat ie bij m'n oma was.
Even tussen door. Hebben ze de Hydro-stoters nog niet uitgevonden bij citroen?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef oshiro het volgende:
Zo, even totaalplaatje, hoe hij er nu bij staat. Er staat een Xantia Break naast waarvan de nokkenas eruit ligt, was vandaag kleppen en distributie onder handen aan het nemen. Morgen klepstelplaatjes halen.
Heerlijk om te zien hoe lomp dat ding wel niet is.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Als hij die speakers erin stopt dan zitten er toch geen gaten meer inquote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef 2cv het volgende:
Nice ! Maar als je op grijs kenteken wilt rijden mogen er geen gaten zitten in de scheidingswand tussen laadruimte en cabine. Ook niet voor speakers !
Ik ga ook niet op grijs kenteken rondrijden, maar op geel (sowieso is grijs kenteken voor particulieren afgeschaft).quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef 2cv het volgende:
Nice ! Maar als je op grijs kenteken wilt rijden mogen er geen gaten zitten in de scheidingswand tussen laadruimte en cabine. Ook niet voor speakers !
Nou, het is een poosje terug dat ik het gelezen heb, maar er werd toen anders over gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij die speakers erin stopt dan zitten er toch geen gaten meer in
een particulier betaalt bij grijs kenteken nog steeds geen provinciale opcentenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op grijs kenteken rondrijden, maar op geel (sowieso is grijs kenteken voor particulieren afgeschaft).
Het is een oldtimer dus boeiend is het niet.
Overigens: op het moment dat er (een) sub(s) bij komt/komen worden deze twee setjes ook versterkt. Dan komen er dus 3 amps in te zitten.
Heel veel, of veel, vergeleken met "niks"...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, het is een poosje terug dat ik het gelezen heb, maar er werd toen anders over gedacht.
[..]
een particulier betaalt bij grijs kenteken nog steeds geen provinciale opcentenScheelt toch nog een klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |