wil een mod het 'oud sc' in hoofdletters zetten?quote:Ha die beef! Hoe is het?
Ik moet ook nieuwe schoenen en laarzen én een winterjas, vooral die schoenen en een jas
Welk gesprek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef Saffier het volgende:
Hoe was je gesprek Kim?
Jarno en Yppy sterkte
met de hypotheekmeneer denk ik dat ze bedoeltquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ha, nou, vanavond niet! Want ik ben vanochtend al om 9.00 uur opgestaan. Ik sta op het punt van instorten.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
met de hypotheekmeneer denk ik dat ze bedoelt
Hoi! Alles goed hier hoor, en met jullie? Nieuw huis las ik vluchtig, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:Ha die beef! Hoe is het?
Ik moet ook nieuwe schoenen en laarzen én een winterjas, vooral die schoenen en een jas
Haha moet je filmen joh!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik lig hier nu al dubbel. Elin Kruipt als een bezetene door het huis en alles wat er in haar weg komt dat pakt ze op en smijt ze aan de kant en raast dan door
Nee hoor, maar meestal is Stout eerder, dus dat viel opquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:39 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Kim wat balen van dat gesprek zeg!
Dat is zeker balenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mja zeker. Maar het is ook bijna niet meer leuk met al die extra regels waar je aan moet voldoen. Mijn wederhelft betaalt al 10 jaar zijn hypotheek keurig netjes op tijd, heeft nog nooit een betaling te laat gedaan en samen verdienen we aardig wat geld (hij alleen ook nog trouwens) en dan kan je nóg geen huis kopen.
Ik vind Uggs zo heerlijk lopen dus ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef amaranta het volgende:
Ik ben van plan om Uggs te gaan bestellen. Word ik nu uit het topic gezet ?
Ik denk, dat zijn in ieder geval schoenen die ik straks makkelijk aan kan trekken als ik niet meer kan bukken.
bah, sterktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Meuh, m'n hechtingen zijn eruit, twee injecties erin (griep en B12) en ik ben twee keer bijna van mijn stokje gegaan
iedereen loopt op die maffe sandalen dus waarschijnlijk zijn ze wel inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind Uggs zo heerlijk lopen dus ik snap je helemaal.![]()
Hetzelfde met Birkenstocks die lopen zo lekker dan maakt het mij niet uit dat ze niet 'in' zijn!
Ik heb me weleens lekkerder gevoeld ja. Poosje bankhangen dus maar. En zo even wat drinken. qltel heeft net de houtkachel aangemaakt, en nu zet hij een bakje koffie voor mequote:
Nou, dat is het rotte ervan; het IS eigenlijk helemaal niet zo duur (voor Gooische begrippen dan he), ik zie regelmatig meer uitgewoonde prehistorische bouwvallen voor véél meer geld op Funda voorbij komen. En dan heb je nu voor veel minder een nieuw gebouwd huis met -bijna- alles erop en eraanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef trui het volgende:
k_i_m, waarom huizen ook zo duur moeten zijn he.![]()
Die heb ik nog in het metallic blauw en die mag ik niet meer aan van S.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen nieuwe schoenen, hoewel ik deze eigenlijjk ook wel weer wil hebben
[ afbeelding ]
maar goed de rode zijn nog niet overleden
Nouja, er is nog niks definitief uitgesloten, want volgende week heb ik een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Echt balen, kim, wat zonde dat het niet lukt zo
wrom mag je die niet meer aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik nog in het metallic blauw en die mag ik niet meer aan van S.. Heb je toevallig maat 40?
helpt het als ik van dr martens 1 maat groter moet hebben dan van andere schoenen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom mag je die niet meer aanhelaas hier 39
Ik heb exact die staan, zelfde kleur, in een kleine 40quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen nieuwe schoenen, hoewel ik deze eigenlijjk ook wel weer wil hebben
[ afbeelding ]
maar goed de rode zijn nog niet overleden
bahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat is het rotte ervan; het IS eigenlijk helemaal niet zo duur (voor Gooische begrippen dan he), ik zie regelmatig meer uitgewoonde prehistorische bouwvallen voor véél meer geld op Funda voorbij komen. En dan heb je nu voor veel minder een nieuw gebouwd huis met -bijna- alles erop en eraan.
dank voor de tip,BE. Ben gisteren 30 geworden en voel me ineens zo oud...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Naast zwanger worden en prostaglandingesen is het nóg ergens anders goed voor...
*slik* *klik*
Jij hebt echt zo'n leuk huisje!!! Echt ik zou er zo voor tekenen als ik maar 1 kind had!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bah![]()
ik vrees echt voor de dag dat lief en ik eindelijk eens in de richting van kopen gaan denken. Volgens mij zijn wij voor eeuwig verbonden aan een huurhuis. En dat is op zich helemaal niet erg, ware het niet dat er wachtlijsten van hier tot tokyo zijn voor achterbuurten... als je in een klein beetje kindvriendelijke buurt wilt wonen in een stadje van redelijk formaat dan is 10 jaar helemaal geen absurde wachttijd meer voor sociale huurwoningen...
en sorry TFik wil minstens nog 2 kinders dus dat gaat hier niet passen
voorlopig ben ik je nog steeds eeuwig dankbaar though!
![]()
BE![]()
vandaar dat ik altijd heel woest mn rijbewijs op tafel moet smijten bij gall&gall als ik een fles wijn haal![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef Lishe het volgende:
[..]
dank voor de tip,BE. Ben gisteren 30 geworden en voel me ineens zo oud...
Kim, succes bij sollicitatie volgende week.
Yppy en Jarno, wat verdrietig voor jullie...
ja ik vind ons huisje nu ook helemaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n leuk huisje!!! Echt ik zou er zo voor tekenen als ik maar 1 kind had!
Wij willen ook wel verhuizen, maar ik durf niet. Niet nu in ieder geval. Ik wil eerst wat emer zekerheid wat betreft onze banen, en vooral waar deze komen. Ik ga dus nu geen huis kopen in Delft terwijl M. misschien straks moet gaan werken in utrecht...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh jammer Huup, kwilde net vragen of je het niet over wilde kopen?!
Geintje
Ik snapput..er passen gewoon echt niet meer dan 2 kinderen in dat huis. Niet als je zelf ook nog een beetje ruimte over wil houden iig
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha
nee ik wil je zeecontainer kopen
Maar nee idd 2 kindjes hier is echt het max denk ik. En als het aan B. ligt krijgen we dr nog 6...![]()
Ik? of bedoel je dat huup de naam van Cil voluit schrijft? (Na ja bijna dan)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schrijf je de naam nu ineens weer voluit?
\quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik vind het ook wel belangrijk dat Cil gewoon haar tijd uitzit op deze school. En wat is nou uitzitten? Ze moet nog 4 jaar, dus dat vind ik geen straf.
Ik zou het liefste naar zoetermeer gaan, en dan weet ik ook een hele leuke en goede middelbare school. Maar het is gewoon niet leuk voor haar om hier alles achter te moeten laten.
We zien wel.
Gaat er nu elke keer op alle slakken zout gelegd worden als iemand de volledige naam gebruikt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schrijf je de naam nu ineens weer voluit?
CRTL en + doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Help ik heb ineens hele kleine lettertjes, hoe krijg ik dat ook alweer weg? Ik weet dat iemand dat probleem laatst ook had hier.
Ze zit in 2 havoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
\
Het lijkt mij vervelender om in gr8/brugkls nieuwe vrienden te maken dan nu in gr 4.
Ik zou het daar dus neit van af laten hangen.
Maar ze zit niet in groep 4 he.. ze is al grootquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
\
Het lijkt mij vervelender om in gr8/brugkls nieuwe vrienden te maken dan nu in gr 4.
Ik zou het daar dus neit van af laten hangen.
Leuk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie Uggs europe? Die verkopen dus ook Uggs en het zijn niet de echte blijkbaar, maar je ziet 0,0 verschil (en ja, ik heb gedegen onderzoek gedaan). En ze zijn veel goedkoper dan de echte
. Ik heb er voor Dean ook Uggjes besteld, die waren in de winkel 150 en bij hun 75
.
Ik las "kleine ettertjes, hahaahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Help ik heb ineens hele kleine lettertjes, hoe krijg ik dat ook alweer weg? Ik weet dat iemand dat probleem laatst ook had hier.
Nee, ik heb ze afgelopen donderdag pas besteld en er is een levertijd van plm 15 dagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk!
Geloof dat ik gebreide ga bestellen!
Zijn de schoenen voor Dean al aangekomen?
aha, oke.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze afgelopen donderdag pas besteld en er is een levertijd van plm 15 dagen.
ow die ken ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef Vivi het volgende:
Over piemeltjes gesproken, ik was Dean gisteren aan het "opeten", zijn neusje, oortjes en kinnetje etc. En toen zei ie "Deze ook mama!*wijst naar piemie* . Ik ben maar even over wat anders begonnen
![]()
.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef Vivi het volgende:
Over piemeltjes gesproken, ik was Dean gisteren aan het "opeten", zijn neusje, oortjes en kinnetje etc. En toen zei ie "Deze ook mama!*wijst naar piemie* . Ik ben maar even over wat anders begonnen
![]()
.
zeg is deze week "zeik lady-wrb collectief af week"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gaat er nu elke keer op alle slakken zout gelegd worden als iemand de volledige naam gebruikt?
Je post kwam nogal verwijtend over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg is deze week "zeik lady-wrb collectief af week"?
ik haal mijn post wel weg hoor. ik dacht alleen dat ze zich verschreven had.
jankerd
Voor jezelf of de meisjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
aha, oke.
Weet niet welke kleur ik zal kiezen.
Ja ik stond even zo van "Euhhhhquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
fijn Pinq!
Lady nee hoor ik heb me niet verschrevenik heb mn mening bijgesteld hoewel ik nog steeds twijfel, maar dat doe ik maar in stilte
discussies over dat onderwerp zijn verder niet echt aan mij besteed.
Ja, over 30 jaar. Minstens!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
bewaar die maar voor je vriendinnetjes schat![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
![]()
ik had m zelfs keurig uit de quote gehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lis zou ik deze wel willenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
aha, oke.
Weet niet welke kleur ik zal kiezen.
Kopje thee met honing, een warme douche/bad, verwarming aan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb van de week toffe geoxen op de kop getikt voor Christan, wat hoger model, voor de winter. IkeBay.
En ik heb het zó kkkkkkkoud... ben ook nog steeds wiebelig als ik opsta
Jakkesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb het zó kkkkkkkoud... ben ook nog steeds wiebelig als ik opsta
Ik zag die vorige week bij de action liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef trui het volgende:
weet iemand hier toevallig waar ze van die NicNacjes verkopen, in nederland? (van die letterkoekjes).
Ik weet inmiddels waarom. Ik heb koortsquote:
Deze kleur heb ik voor mezelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
Voor Lis zou ik deze wel willen![]()
[ afbeelding ]
Fijn tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:37 schreef Oxymoron het volgende:
Morgen komen de schoenen!![]()
Ik heb al, een nieuwe jas. En morgen nieuwe schoenen.Maar in de herfstvakantie, ga ik een weekje naar Noord-Holland met mijn ouders, en dan ga ik meer nieuwe kleren kopen.
Ik heb nu, nog maar 2 zomerbroeken die, hoewel te groot, nog een beetje passen, en dat is echt te dun van stof en te weinig, voor de winter.
Gek hé iemand (ik) die, vroeger nooit nieuwe kleren wilde, en de mode niks kon schelen; die is nu verzot op winkelen!
Schoorl.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef Stout het volgende:
Ha Oxy ! Waar gaan je heen in Noord-Holland ?
OH! Makmee?? *puppyogen*quote:
yep, met cashewsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Fannie het volgende:
Oe, jullie eten ook allemaal lekkl![]()
Kip Siam, is dat die met cashewnoten?
En de Japanner moet ik ook nog steeds een keer heen ja :insert droomsmiley:
Ik ook niet, en ik ben er zooo benieuwd naarquote:Heb nog nooit sushi gegeten
SRSLY?! Sushi is beter dan sex Vicks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep, met cashews
oehh ik wil ook ooit eens een keer naar de jap. Heb nog nooit sushi gegeten.
Voor de moeder van Danyelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef phluphy het volgende:
Als je inspiratie hebt, zou ik het wel leuk vinden een gedichtje te lezen over winkelen en/of nieuwe kleren. Eigenlijk een heel gewoon onderwerp, maar ik weet zeker dat jij er iets bijzonders van kan maken .![]()
dan moet ik binnenkort maar eens sushi gaan eten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY?! Sushi is beter dan sex Vicks!
Ik ging regelmatig met mijn mammie zaligervreselijk schransen bij het Okura
.
Maar vanaaf was het andijviestamppot.
Euh, jawel?! Niet dat het nog spartelt ofzo (hoewel, in Japan vaak wel) Maar hoe weet je of je er een aversie tegen hebt dan? Eet je ook geen biefstuk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nog nooit sushi gegeten, maar ik heb dan ook een aversie tegen rauw vlees/vis. Of merk je daar niks van?
Nee. Ik vind de smaak van biefstuk die niet helemaal zwart geblakerd is echt vies, tot kokhalzen aan toe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, jawel?! Niet dat het nog spartelt ofzo (hoewel, in Japan vaak wel) Maar hoe weet je of je er een aversie tegen hebt dan? Eet je ook geen biefstuk?
En sashimiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan moet ik binnenkort maar eens sushi gaan eten...
Oke.... Veeg me maar op. Amber ligt naast me een dvdtje te kijken, schurkt ze tegen me aan, geeft een knuffel en zegt: ik hou van je mam
Oeh.. Hoe roder hoe beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de smaak van biefstuk die niet helemaal zwart geblakerd is echt vies, tot kokhalzen aan toe.
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de smaak van biefstuk die niet helemaal zwart geblakerd is echt vies, tot kokhalzen aan toe.
Volgens mij zijn we de enige hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef _evenstar_ het volgende:
SOOOKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
wattuh??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef _evenstar_ het volgende:
ahhhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Vivi het volgende:
http://www.trubeverage.com/
Sookie Stackhouse. Jeweets.
EnBill
.
Je hebt geen idee hequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Vivi het volgende:
http://www.trubeverage.com/
Sookie Stackhouse. Jeweets.
EnBill
.
?? Hoezo het woord ]juist? En ik ken jou verder niet? Dus, als je een kloon bent, dan blijkbaar wel, maar dan onder een andere naam??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oxy!![]()
Ik vind jou trouwens júist gevoelig. Voelsprieten voor mensen heb je ook, vind ik.
Perfecte woorden, ik kon ze niet vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef bodpa09 het volgende:
Sjonge Oxy, wat een talent heb je toch! Wat je met woorden zegt en vooral ook niet zegt, maar wel oproept aan beelden en gevoelens, ik buig er diep voor.
wat leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ben geslaag voor schoenen vandaag! Niet helemaal wat ik zocht maar wel leuk! Die ik zoek komen vast nog wel! Maar ze zitten heerlijk in elk geval!
Mahre was ook zo lief in de stad, luisterde goed en we hebben heerlijk bij de Hema iets gegeten en gedronken! Zo leuk zo'n dagje met voorbeeldig kind en shoppen!
Ja, echt verslavend! Vind ik dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja![]()
*ondersteenvandaankomt...
is dat wat dan? die serie?
Als er zoiets als een Oxymoron-fanclub zou bestaan, zou ik lid worden!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Oxymoron het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja zeg...![]()
Ik ben op de hoogte van de kloon, dmv PM.Nu snap ik ineens waar ''die ene'' user gebleven is.
![]()
En ''Moeder van Danyel'': leuk dat je het fijn vindt.
Houdt je van de straatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
ik ben de mijne misgelopen vandaagmaar nu komen ze morgen. Dus yay ik kan weer bij de deur gaan zitten.
Eens!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als er zoiets als een Oxymoron-fanclub zou bestaan, zou ik lid worden!![]()
Ik schaam me diep dat ik destijds geen werk heb gemaakt van het bestellen van het boekje. Misschien wil je me de gegevens nog een keer pm'en, dan doe ik het meteen! Ik denk dat ik er een paar extra bestel om kado te geven, kunnen er nog meer mensen van genieten.
En nee, ik overdrijf niet. Ik heb geen verstand van proza of poëzie, maar jouw gedichten vind ik elke keer weer "flabbergasting"!
hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen, 2 paar. Graties!
ik hou wel van relnichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef _evenstar_ het volgende:
En huups, denk dat je er van moet houden,
Maar als je van fantasie als in vamps etc. houdt van mooie mannen als stephen moyer( Bill Compton ) en een geweldige relnicht moet je het echt eens proberen ^^
Het heerst hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen, 2 paar. Graties!
lekker!!quote:
Het was ook echt leuk! Eerder was het even heel snel en dan nog drama maar nu gewoon niet. En ze doet ook echt al dingen bekijken en zeggen wat ze mooi vind enzo! Heerlijk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk
en yay voor schoenen!![]()
ik ben de mijne misgelopen vandaagmaar nu komen ze morgen. Dus yay ik kan weer bij de deur gaan zitten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef snoopy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdildo___.html?p=6,2
de versie voor mama's.. Leuk toch!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
en wat vraagt mama aan Sinterklaas?
BEEL!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef _evenstar_ het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef Lenaatje het volgende:
Dan kan ze op sokkevoet hinkelent naar binnen zodat de vloer niet vies wordt.
We shoppen gewoon nog even verder, kan nog even uit de voeten met de 9 andere parenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Lenaatje het volgende:
Heb je een Shoe outlet in de buurt? Daar kun je ook nog wel voor een redelijke prijs wat vinden!
Dat komt door mijn Six Feet Under verslaving, ik ben Alan Ball fanquote:
uhm kloonalert?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:49 schreef phluphy het volgende:
Sjonge jonge Lenaatje en Kleurdoos, wat een misselijke reacties van jullie. Het is niet eens meer subtiel, dat afzeiken van tegenwoordig.
Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen. O.k. iemand, in dit geval Joshua, is anders, misschien wel vreemd, misschien wel minder slim of bijdehand, ik heb geen idee. Maar wie of wat geeft jullie het recht om jezelf hierboven te verheffen?
Walgelijk. Echt waar.
Gaaf!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef moussy het volgende:
ik heb ook leuk nieuws voor mezelf, grimeren en haarstukken maken bij een musicalgebeurenhet klikte, was leuk en vooral leuk om te zien en even met de mensen te kleppen
Schoolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gaaf!Deed je zoiets ook al niet eerder? Of was het je opleiding waar ik toen wel eens foto's van voorbij zag komen?
Oeh dat klinkt heftigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
bah Neefjes logeren hier om zus te ontzien , morgen is DE rechtzaak. die heeft haar energie morgen hard nodig en dus gezegd breng ze hier, maar jongste is echt helemaal overstuur, normaal bel ik zus wel en dan gaan ze terug naar huis als ze willen.
Maar vandaag kan echt echt niet.
Zouden ze ook de spanning voor morgen voelen?
Wat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Laat ik het in die zin zo cryptisch mogelijk om schrijven, dat wat Arwen niet meer heeft, die van hun heeft, dus wat ik voor Arwen ben, maar dan die van hun, op alle vlakken nietzo lief gedragen. En zeg maar dingen gedaan waarvan de fabrikanten van dat speelgoedje wat snoopy gepost heeft beschuldigd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow sorryquote:
Ja waarom denk je dat dildo's en piemels zo'n vorm hebben?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
En wat een gelul van die aquapet. Dat houdt toch gewoon makkelijk vast, die vorm?.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat dildo's en piemels zo'n vorm hebben?
omdat ze naar het licht toegroeien, net als bananenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als ik in mijn wederhelft zijn ballen knijp met mijn duimen gebeurt er toch heel wat anders heurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gaat hij dan niet eens dansen net als een aquapet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik in mijn wederhelft zijn ballen knijp met mijn duimen gebeurt er toch heel wat anders heur.
effe een beetje kattenvoer (vlees dus) bij de buren leasen en in het hok zetten, komen ze vast wel terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:11 schreef Kleurdoos het volgende:
zat snoertjesmaar ratten zijn niet zo heel erg snoertjesminded naar ik me kan herinneren
koffiepads blijkbaar
nee hoor, dat ligt erg voor de hand met zijn rotzooipraktijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:19 schreef freecell het volgende:
oi Kleurdoosontsnapratten! Wel maf dat je eerst je meneer de schuld gaf
Die pluk je straks bij je meneer uit bedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, dat ligt erg voor de hand met zijn rotzooipraktijken
maarrrr de Pinky van de 2 is gevonden. Die rende door de slaapkamersukkel
nu Brain nog(Molly)
hehehehehee, narfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maarrrr de Pinky van de 2 is gevonden. Die rende door de slaapkamersukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |