wil een mod het 'oud sc' in hoofdletters zetten?quote:Ha die beef! Hoe is het?
Ik moet ook nieuwe schoenen en laarzen én een winterjas, vooral die schoenen en een jas
Welk gesprek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef Saffier het volgende:
Hoe was je gesprek Kim?
Jarno en Yppy sterkte
met de hypotheekmeneer denk ik dat ze bedoeltquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ha, nou, vanavond niet! Want ik ben vanochtend al om 9.00 uur opgestaan. Ik sta op het punt van instorten.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
met de hypotheekmeneer denk ik dat ze bedoelt
Hoi! Alles goed hier hoor, en met jullie? Nieuw huis las ik vluchtig, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Saffier het volgende:Ha die beef! Hoe is het?
Ik moet ook nieuwe schoenen en laarzen én een winterjas, vooral die schoenen en een jas
Haha moet je filmen joh!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik lig hier nu al dubbel. Elin Kruipt als een bezetene door het huis en alles wat er in haar weg komt dat pakt ze op en smijt ze aan de kant en raast dan door
Nee hoor, maar meestal is Stout eerder, dus dat viel opquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:39 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Kim wat balen van dat gesprek zeg!
Dat is zeker balenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mja zeker. Maar het is ook bijna niet meer leuk met al die extra regels waar je aan moet voldoen. Mijn wederhelft betaalt al 10 jaar zijn hypotheek keurig netjes op tijd, heeft nog nooit een betaling te laat gedaan en samen verdienen we aardig wat geld (hij alleen ook nog trouwens) en dan kan je nóg geen huis kopen.
Ik vind Uggs zo heerlijk lopen dus ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef amaranta het volgende:
Ik ben van plan om Uggs te gaan bestellen. Word ik nu uit het topic gezet ?
Ik denk, dat zijn in ieder geval schoenen die ik straks makkelijk aan kan trekken als ik niet meer kan bukken.
bah, sterktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Meuh, m'n hechtingen zijn eruit, twee injecties erin (griep en B12) en ik ben twee keer bijna van mijn stokje gegaan
iedereen loopt op die maffe sandalen dus waarschijnlijk zijn ze wel inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind Uggs zo heerlijk lopen dus ik snap je helemaal.![]()
Hetzelfde met Birkenstocks die lopen zo lekker dan maakt het mij niet uit dat ze niet 'in' zijn!
Ik heb me weleens lekkerder gevoeld ja. Poosje bankhangen dus maar. En zo even wat drinken. qltel heeft net de houtkachel aangemaakt, en nu zet hij een bakje koffie voor mequote:
Nou, dat is het rotte ervan; het IS eigenlijk helemaal niet zo duur (voor Gooische begrippen dan he), ik zie regelmatig meer uitgewoonde prehistorische bouwvallen voor véél meer geld op Funda voorbij komen. En dan heb je nu voor veel minder een nieuw gebouwd huis met -bijna- alles erop en eraanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef trui het volgende:
k_i_m, waarom huizen ook zo duur moeten zijn he.![]()
Die heb ik nog in het metallic blauw en die mag ik niet meer aan van S.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen nieuwe schoenen, hoewel ik deze eigenlijjk ook wel weer wil hebben
[ afbeelding ]
maar goed de rode zijn nog niet overleden
Nouja, er is nog niks definitief uitgesloten, want volgende week heb ik een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Echt balen, kim, wat zonde dat het niet lukt zo
wrom mag je die niet meer aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik nog in het metallic blauw en die mag ik niet meer aan van S.. Heb je toevallig maat 40?
helpt het als ik van dr martens 1 maat groter moet hebben dan van andere schoenen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom mag je die niet meer aanhelaas hier 39
Ik heb exact die staan, zelfde kleur, in een kleine 40quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen nieuwe schoenen, hoewel ik deze eigenlijjk ook wel weer wil hebben
[ afbeelding ]
maar goed de rode zijn nog niet overleden
bahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat is het rotte ervan; het IS eigenlijk helemaal niet zo duur (voor Gooische begrippen dan he), ik zie regelmatig meer uitgewoonde prehistorische bouwvallen voor véél meer geld op Funda voorbij komen. En dan heb je nu voor veel minder een nieuw gebouwd huis met -bijna- alles erop en eraan.
dank voor de tip,BE. Ben gisteren 30 geworden en voel me ineens zo oud...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Naast zwanger worden en prostaglandingesen is het nóg ergens anders goed voor...
*slik* *klik*
Jij hebt echt zo'n leuk huisje!!! Echt ik zou er zo voor tekenen als ik maar 1 kind had!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bah![]()
ik vrees echt voor de dag dat lief en ik eindelijk eens in de richting van kopen gaan denken. Volgens mij zijn wij voor eeuwig verbonden aan een huurhuis. En dat is op zich helemaal niet erg, ware het niet dat er wachtlijsten van hier tot tokyo zijn voor achterbuurten... als je in een klein beetje kindvriendelijke buurt wilt wonen in een stadje van redelijk formaat dan is 10 jaar helemaal geen absurde wachttijd meer voor sociale huurwoningen...
en sorry TFik wil minstens nog 2 kinders dus dat gaat hier niet passen
voorlopig ben ik je nog steeds eeuwig dankbaar though!
![]()
BE![]()
vandaar dat ik altijd heel woest mn rijbewijs op tafel moet smijten bij gall&gall als ik een fles wijn haal![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef Lishe het volgende:
[..]
dank voor de tip,BE. Ben gisteren 30 geworden en voel me ineens zo oud...
Kim, succes bij sollicitatie volgende week.
Yppy en Jarno, wat verdrietig voor jullie...
ja ik vind ons huisje nu ook helemaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n leuk huisje!!! Echt ik zou er zo voor tekenen als ik maar 1 kind had!
Wij willen ook wel verhuizen, maar ik durf niet. Niet nu in ieder geval. Ik wil eerst wat emer zekerheid wat betreft onze banen, en vooral waar deze komen. Ik ga dus nu geen huis kopen in Delft terwijl M. misschien straks moet gaan werken in utrecht...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh jammer Huup, kwilde net vragen of je het niet over wilde kopen?!
Geintje
Ik snapput..er passen gewoon echt niet meer dan 2 kinderen in dat huis. Niet als je zelf ook nog een beetje ruimte over wil houden iig
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha
nee ik wil je zeecontainer kopen
Maar nee idd 2 kindjes hier is echt het max denk ik. En als het aan B. ligt krijgen we dr nog 6...![]()
Ik? of bedoel je dat huup de naam van Cil voluit schrijft? (Na ja bijna dan)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schrijf je de naam nu ineens weer voluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |