Nee, niet allemaal hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Allemaal?!?!? dat wordt dan een lange meet!
en dat "professionele commentaar" houdt in dat je de hele film voorzegt?
post eerst je selectie maar dan... kijken of ik die leuk vind...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal hoorEen selectie uiteraard
En nee, ik ga dan niet de hele film voorzeggen, ik ga er dan voor zorgen dat jij de fijne nuances die in elke film zitten niet mist
Ik heb mijn klasgenoten in groep 7 of 8 op zo'n film middag Akira voorgeschoteldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Wij mochten van school altijd de laatste vrijdag van de maand een filmmiddag houden. Video huren, eten en drinken kopen en dan voor 1 gulden pp kon je film meekijken. Toen op dertienjarige leeftijd Congo gezien. Vond ik toen echt te eng
Iedereen kijkt filmsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Hier is het ook al stil geworden...
Trivia zelf gaat dan weer wel wat sneller. 4e topic in slechts 8 dagen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch aan het handje. Het ene moment hebben we 4 topics in een week en het andere moment doe je er 2 weken over 1 topic...
En dat allemaal na de meet...
Mocht je wat dvd'tjes willen lenen, je zag er betrouwbaar uitquote:
Bij deze. 3 Films zijn voor een avond uiteraard voldoende. Aangezien ik 3 lijstjes van films heb aangeboden gaan we dus uit elke mijn favoriet pakken.quote:
Mooie avond ja. Ik ga dus niet op de linkjes klikken, want ik ken ze allemaal nog niet dus ik wil het niet van te voren al verpesten...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Bij deze. 3 Films zijn voor een avond uiteraard voldoende. Aangezien ik 3 lijstjes van films heb aangeboden gaan we dus uit elke mijn favoriet pakken.
Van de lijst Persoonlijke top 10
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Van de lijst Geen top 10, wel mustsee imho
Battle Royale
Van de lijst Ik sta open voor (bijna) alles
Happiness
Mooie filmavond zo toch?
Maak je er een filmdagje van je.. zal die best niet erg vinden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooie avond ja. Ik ga dus niet op de linkjes klikken, want ik ken ze allemaal nog niet dus ik wil het niet van te voren al verpesten...
(3 films op een avond!!!?!!! dat wordt een lange zit!)
Dankquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Goeie keus, kan een gezellig avondje worden
Your welcome. de laatste heb ik nog neit gezien, maar die zal niet veel slechter zijn dan 1 & 2. 2 Vind ik persoonlijk beter dan 1. Heerlijk aziatische "horror"quote:
Ow, als jij geen caffeïne wil, dan neem ik jouw portie wel! Lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ja lekker, maar dan wel caffeïne vrij graag!![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, als jij geen caffeïne wil, dan neem ik jouw portie wel! Lekker
Grr, op mijn werk hebben we een Senseo en gelukkig ook caffeïne vrije pads.. Moet ik die natuurlijk wel gebruikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Caffeïnevrij staat niet op het apparaat![]()
Thee of chocomel?![]()
Ik ben op mijn werk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
pffff, over onzin-slowchat gesproken...
moeten jullie niet werken ofzo?
(goedemorgen trouwens, kan wel koffie gebruiken...)
Heb vanmorgen eventjes gewerkt en mag straks weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
pffff, over onzin-slowchat gesproken...
moeten jullie niet werken ofzo?
(goedemorgen trouwens, kan wel koffie gebruiken...)
ik vroeg ook niet of je op je werk was, maar of je niet moest werken... ik had ook wel door dat jullie niet bij elkaar zaten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk!Dat Pinkapple nu lekker onderuit gezakt op onze bank zit.. sja...
![]()
Alsjeblieft!
Onderuit gezakt op de bank?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk!Dat Pinkapple nu lekker onderuit gezakt op onze bank zit.. sja...
![]()
Alsjeblieft!
Ochtend/middag humeurtje? Gezellige donderdagavond/nacht gehad?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vroeg ook niet of je op je werk was, maar of je niet moest werken... ik had ook wel door dat jullie niet bij elkaar zaten...
dank je... pffff...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank?kijk uit wat je zegt!
Ik kan mij herinneren dat we een één of ander klein wezen hier hebben rondlopen, of moet ik stuiteren zeggen![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank?kijk uit wat je zegt!
Ik kan mij herinneren dat we een één of ander klein wezen hier hebben rondlopen, of moet ik stuiteren zeggen![]()
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...quote:
nee, zat thuis... maar moest vandaag in amsterdam zijn...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ochtend/middag humeurtje? Gezellige donderdagavond/nacht gehad?
dat las ik later pas...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...
Haha, ik weet wel het e.e.a. over kinderen opvoedenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...
how cute...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel het e.e.a. over kinderen opvoedenMaar anderen bruut verwond, nee dat gaat te ver..
Geen kinderen hier in huis, we hebben een kitten van 5 maanden hier rondlopen, die behoorlijk speels is en van aandacht houdt![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
how cute...
(niet sarcastisch bedoeld...)
Je moet wel merken dat je er voor gekozen hebt natuurlijk....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef Pinkapple het volgende:
Op de krabbels, bijten en littekens na, is tie heeel cute![]()
Geen twijfel over mogelijk! En geen moment spijtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet wel merken dat je er voor gekozen hebt natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |