Voor jouw tijd was dat en het waren misschien zelfs jaren...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou dan he... ik ben er een week ofzo niet geweest... jij maanden...
ja ja ja...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Of een Ebenezer Scrooge-Award is ook wel iets voor jou...
quote:
quote:
En daar zijn we allemaal erg blij meequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oh! Je bent niet de Ghost of Slowchat present?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oh! Je bent niet de Ghost of Slowchat present?
Nah, wat moest ik anders? Ik kon je niet meer vinden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en me gewoon laten wegdrijven ala leo als ik overboord sla...
![]()
Nee!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Nah, wat moest ik anders? Ik kon je niet meer vinden....
Trouwens, vond je de muziek niet lekker dramatisch en ondersteunend waardoor het geheel wat draagelijker werd?
Niets nieuws... had wel al het een en ander gezien, maar ben er nog niet aan toe gekomen om nieuwe te kijken... sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef hornage het volgende:
Ah kijk, ik wist wel dat ik raak zat
Maar jij al wat films gezien uit onze to-see lijst?
weet ik. maar ik ben op zich wel van plan om er een aantal te bekijken hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef hornage het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenTis jouw gemis
ja, ik had m gezien op tv... wel ideaal als je miljonair kan worden van 1 zin...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef melvddonk het volgende:
haha. check dit:
http://www.rtl.nl/compone(...)en_zin.avi_plain.xml
Wat een onzin-filmpje zeg !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef melvddonk het volgende:
haha. check dit:
http://www.rtl.nl/compone(...)en_zin.avi_plain.xml
die lijkt me inderdaad een beetje ongeloofwaardig. maar dat van de truman show zou volgens mij nog wel kunnen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Wat een onzin-filmpje zeg !
Er heeft echt niemand een zinnetje verzonden over 'een horrorfilm in een pretpark met prehistorische dieren' zodat Spielberg dat idee overgenomen heeft.![]()
Essentie van het filmpje is natuurlijk wel ok, maar dan kwam gisteren de schrijver, Paul Ruven, ietwat beter uit zijn woorden over dit fenomeen in DWDD
Voorbeelden van The Truman Show, Liar Liar e.d. zijn natuurlijk wel waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die lijkt me inderdaad een beetje ongeloofwaardig. maar dat van de truman show zou volgens mij nog wel kunnen...
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...quote:
Ook niet jouw smaak?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |