Wie precies?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als jullie een week lief zijn post ik mijn tieten
Het is dat een banaanvraag niet mag, maar anders zouden murp en zg maar even moeten chillenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mag ik ze ook krijgen als ik een week lief ben?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Welke hint? Dat gebanden niet mogen posten op FOK! en dat kloons van gebanden in de prullenbak belanden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:44 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog steeds de enthousiaste persoon die 2(?) jaar modt serieus! Alleen wat minder tijd nu
[..]
die kloons zijn openlijk bekend dat die van mij zijn en dat ik die zo nu en dan gebruik.
Ik zou de hint wel snappen als er 40 accounts van mij de schredder in zouden gaan, laat FOK! toch met rust zG
[..]
Welnee. Ik postte door toen ik geband was. Boehoehoe, triest. Waarom open jij (bijna) geen baggertopics met dit account, maar wel met een kloon in je eigen subforum?quote:dat is niet te vergelijken bwhehehe
NOG BETER IK GA ZE KOPIEREN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou. Ik stuur ze naar zarGon, die stuurt ze naar MASD en daarna ben ik gedoemd.
Ik vind jou eerlijk gezegd wel een tof persoon. Dat achterbakse is er niet (of minder). Je blijft ook normaal reageren, zonder het verleden erbij te halen.quote:
Die icanhazcheeseburger troep inderdaad niet. Maar deze wel.Kaf en het koren zegmaar. De old school variant voordat de proleten van buitenaf het gingen uitmelken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kutkattenplaatjes slaan ook al tijden nergens meer op.
En hou zulke dingen graag voor jezelf, wil je. Alsof ik minder zou slapen door één of andere reactie van iemand op dit forum die laag in mijn achting staat.quote:
Waarom maak je je er zo druk over dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
En hou zulke dingen graag voor jezelf, wil je. Alsof ik minder zou slapen door één of andere reactie van iemand op dit forum die laag in mijn achting staat.
en nu iets recentquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke hint? Dat gebanden niet mogen posten op FOK! en dat kloons van gebanden in de prullenbak belanden?
[..]
Welnee. Ik postte door toen ik geband was. Boehoehoe, triest. Waarom open jij (bijna) geen baggertopics met dit account, maar wel met een kloon in je eigen subforum?
hai moppies :*,
hai moppies 2,
hellup (prachtig topic),
Slap lekker Allemaal,
murp, Gefeliciteerd!!!!!!! (je eigen felicitatietopic openen,), murp, Gefeliciteerd!!!!!!! (het jaar ervoor ook),
[GEZ]Gezocht: Een wie? :-) (mooie slotpost).
Het is inderdaad niet te vergelijken.
Er niet druk om maken , maar wel een zooi topics kant en klaar hebben staan. Wel sadness die "hellup", maar ach, bier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke hint? Dat gebanden niet mogen posten op FOK! en dat kloons van gebanden in de prullenbak belanden?
[..]
Welnee. Ik postte door toen ik geband was. Boehoehoe, triest. Waarom open jij (bijna) geen baggertopics met dit account, maar wel met een kloon in je eigen subforum?
hai moppies :*,
hai moppies 2,
hellup (prachtig topic),
Slap lekker Allemaal,
murp, Gefeliciteerd!!!!!!! (je eigen felicitatietopic openen,), murp, Gefeliciteerd!!!!!!! (het jaar ervoor ook),
[GEZ]Gezocht: Een wie? :-) (mooie slotpost).
Het is inderdaad niet te vergelijken.
Geef dan een preview, misschien helpt dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kunnen jullie nu ophouden?
Zelfs mijn verzoeningsoffer slaan jullie in de wind.
Het komt blijkbaar/waarschijnlijk zo over. Ik maak mij echt niet druk, maar als ik een bepaalde reactie terugkrijg als ik normaal reageer, gaat dat op den duur wrijvingen opleveren. Ik kan er ook gewoon overheen lezen, maar het irriteerde mij nu dat ik remlof erop aansprak. Als murp zijn zegje komt doen, kan hij weerwoord verwachten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom maak je je er zo druk over dan?
Kostte mij echt minder dan een minuut met Terminator's search. Linkjes zijn toch wel een betere onderbouwing dan alleen mijn woorden, vind ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er niet druk om maken , maar wel een zooi topics kant en klaar hebben staan. Wel sadness die "hellup", maar ach, bier.
Recentelijk ben je één en al drama. Je kunt dat alleen samenvatten als je een tijdje meeloopt. Je slotposts, de manier hoe jij bijdraagt aan topics, etc. etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |