En geef hem een rechtse!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef murp het volgende:
en MASD , ik vind je niet eens leuk om mee te discuseren praten.. Ik kom juist voor zG
Waarom begin je dan tegen mij te praten? Echt, elke post van je is belachelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef murp het volgende:
en MASD , ik vind je niet eens leuk om mee te discuseren praten.. Ik kom juist voor zG
Jou máákt alles allang niet zoveel meer uit. Heb jij je zelf wel eens geëvalueerd? Hoe jij het doet als mod? Je bent bijna 2 (?) jaar mod, vergelijk jezelf eens met 1 jaar geleden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef murp het volgende:
[..]
och, het maakt me allemaal niet zoveel meer uit, Misschien dat ik er vorig jaar nog van wakker had gelegen![]()
Jij bent dé aangewezen persoon om iemand anders aan te spreken over zijn kloongedrag. Wie opende baggertopics met zijn kloonaccount en niet met zijn modaccount, om wel in het topic te kunnen baggeren met zijn modaccount? Stak, prum en al die accounts die je gebruikt om in je eigen topic te kunnen baggeren? Je ging onder een ander account je foto posten in dit topic, met welk doel?quote:Je zou maar +40 kloons maken om toch maar op FOK! te kunnen posten, dan ben je gewoon een zielige sneue gast,
quote:daarom laat ik je gewoon je ding doen hier op FOK!
en toch kom ik er mee weg, geweldig toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom begin je dan tegen mij te praten? Echt, elke post van je is belachelijk.
Msn, telefoon etc.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef murp het volgende:
[..]
en toch kom ik er mee weg, geweldig toch?
Of bekijk het door een andere bril!quote:
quote:
Hij is spuit 11 in dit topic, door zijn gezamenlijke werk en zijn gemaakte posts voor dit topic?quote:oeu·vre [u:vre] het; o -s het gezamenlijke werk ve kunstenaar
Hij is dood, maak een nieuwe gifquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:41 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry maar ik vind hem hier toch wel erg mooi op zijn plek.
Oud zeer en geen ZUU.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom ruzieen jullie over FOK?
Omdat, Fok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nog steeds de enthousiaste persoon die 2(?) jaar modt serieus! Alleen wat minder tijd nuquote:Jou máákt alles allang niet zoveel meer uit. Heb jij je zelf wel eens geavalueerd? Hoe jij het doet als mod? Je bent bijna 2 (?) jaar mod, vergelijk jezelf eens met 1 jaar geleden.
die kloons zijn openlijk bekend dat die van mij zijn en dat ik die zo nu en dan gebruik.quote:Jij bent dé aangewezen persoon om iemand anders aan te spreken over zijn kloongedrag. Wie opende baggertopics met zijn kloonaccount en niet met zijn modaccount, om wel in het topic te kunnen baggeren met zijn modaccount? Stak, prum en al die accounts die je gebruikt om in je eigen topic te kunnen baggeren? Je ging onder een ander account je foto posten in dit topic, met welk reden?
dat is niet te vergelijken bwhehehequote:Hoe sneu is dat dan?
Heb geen idee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
kan zG weer lekker slapenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |