Ze zijn zo droog somsquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Of op vrijdag: "U wordt verzocht via het raam naar buiten te klimmen want er staat een weekend voor de deur." (2x gehoord)
Dat niet echt, de laatste jaren lag ze als een kasplantje in een verpleeghuisquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik zo stom hè. Ik denk aan mijn tas terwijl ik uitstap, maar laat m staan.![]()
Één machinist heeft mij ooit ernstig gelukkig gemaakt met: denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage en vergeet u dit vervolgens niet mee te nemen....
Hier mag je alles neer plempen.. Geen notes of ban's ofzo. Welkom in de afvoerput van Fokquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel! Dan krijg ik ook gelijk leuke verhalen over jou te horen
jammerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben niet zo enthousiast.![]()
Volgens mij moet jij met de leuke verhalen komen.
Dat is wel heel extreemquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier mag je alles neer plempen.. Geen notes of ban's ofzo. Welkom in de afvoerput van Fok
Ik zou wel voorzichtig doen met tubgirl en aanverwante zaken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jammer
Als ik iets leuks weet dan krijg je het meteen te horen
[..]
Dat is wel heel extreem
ik googeldequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou wel voorzichtig doen met tubgirl en aanverwante zaken.
Vers meat of is het vers meetquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doe je snelquote:
Nog steeds hoor, deel 4 op t moment Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 4quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn zo droog soms
Er was ooit nog eens een topic over geloof ik
En goatse mag ook niet. Maar deze mag dan weer wél.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bahah!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En goatse mag ook niet. Maar Reverse goatse mag dan weer wél.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En goatse mag ook niet. Maar Reverse goatse mag dan weer wél.![]()
[ afbeelding ]
Ach we kloppen allemaal nietquote:
Weet jij weer es meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |