Het bevalt mij hier welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef Soury het volgende:
Gut eigenlijk is het best gezellig hier weer.....
Ik spreek je nog welquote:
Tegen de tijd dat iederéén door slotjes heen kan posten, open ik de nieuwe wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zie ik nu pas dat Gert hem eigenlijk moest maken.
Ja. Hartbrekend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd triest.
En ik noem niet snel iets zielig, maar de voorlichting op school die hij gaf (waarbij de klas beter doorhad hoe slecht hij eraan toe was dan hij zelf) was ronduit uhhhhhhh triest.
Dat kan domweg niet..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die flessen lagen er natuurlijk al langer.
15 flessen jenever per dag lijkt me een beetje erg veel.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat iederéén door slotjes heen kan posten, open ik de nieuwe wel.
Das gezond !!! Twee liter wijn water per dagquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Cue_ het volgende:
sowieso zoveel drinken van welke vochtspul dan ook
Nou ja, ik dacht ook al, stel dat ze 5 dagen weg waren (de planten moesten water) dan nog is het 6 flessen per dag...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die flessen lagen er natuurlijk al langer.
15 flessen jenever per dag lijkt me een beetje erg veel.
twee liter wijn is al veel voor mij op een avondjequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Das gezond !!! Twee liter wijn water per dag
Stomme copy-pastequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat er weer CS staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Al veel".quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
twee liter wijn is al veel voor mij op een avondje
Water probeer ik tegenwoordig wel te halen
Heb je ze op marktplaats gezet?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Stomme copy-paste![]()
Weet je hoeveel druk er op mij staat als ik een nieuw topic open? He?!
Nee, het is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ik heb volgens mij 2x gepresteerd dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
"Al veel".![]()
Dat is behóórlijk veel hoor. Ik drink dat ook weleens, maar dan ga ik liever niet meer fietsen.
dat lukt mij welquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
2 liter is mij een heel enkele keer ook wel eens overkomen, maar echt terugvertellen kan ik dat niet.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Cue_ het volgende:
Fietsen kan wel, maar dan beland je vast in greppel
Zo van: Ohhhhhhhhhhh ik ben zo'n gekke meid ...........quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat lukt mij wel
Doe volgens mij raardere dingen als ik iets minder op heb
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
"Ik ben geen alcoholiste, ik heb een doseringsprobleem"
Zou misschien kunnen idd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht ook al, stel dat ze 5 dagen weg waren (de planten moesten water) dan nog is het 6 flessen per dag...Misschien als je goed oefent?
Kan me er weinig bij voorstellen. Je spieren verslappen van alcohol. Na zulke idiote hoeveelheden houdt je hart er gewoon mee op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht ook al, stel dat ze 5 dagen weg waren (de planten moesten water) dan nog is het 6 flessen per dag...Misschien als je goed oefent?
O, maar ik zei er in het vorige topic nog wat over, Korsakovina!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Neehee! Ze staan nog droog en veililg achter het tafeltje, heeft nog steeds geen haast maar dat je het niet vergeet.
Doe ' squote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar ik zei er in het vorige topic nog wat over, Korsakovina!![]()
En pas nou maar een keer op met je greppel, anders doe ik een boekje open!
"RLS CS, eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw persoonlijke eigendommen."quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat er weer CS staat.
Nietquote:
Het kan zijn dat ik misschien ietwat snel door het vorige topic ben heengescrolled ben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar ik zei er in het vorige topic nog wat over, Korsakovina!![]()
En pas nou maar een keer op met je greppel, anders doe ik een boekje open!
Of op vrijdag: "U wordt verzocht via het raam naar buiten te klimmen want er staat een weekend voor de deur." (2x gehoord)quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
"RLS CS, eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw persoonlijke eigendommen."
Ik wil verhalenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, dat herkent Gert helemaaaaaal niet!![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo van: Ohhhhhhhhhhh ik ben zo'n gekke meid ...........
Mooi einde toch.. In het harnasquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
De zus van een vriendin van mij is vorig jaar overleden aan Korsakov.
Heel triest natuurlijk, ze heeft altijd een eigen kroeg gehad in Rotterdam en zoals haar eigen zus vertelde "alle winst opgezopen".
*kraak* "en denk er niet alleen aan, neem ze ook mee"quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
"RLS CS, eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw persoonlijke eigendommen."
Heb JIJ mijn pluquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*kraak* "en denk er niet alleen aan, neem ze ook mee"
Dat vind ik zo stom hè. Ik denk aan mijn tas terwijl ik uitstap, maar laat m staan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Pietje....quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*kraak* "en denk er niet alleen aan, neem ze ook mee"
Dat doen er tegenwoordig meer!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat vind ik zo stom hè. Ik denk aan mijn tas terwijl ik uitstap, maar laat m staan.![]()
Één machinist heeft mij ooit ernstig gelukkig gemaakt met: denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage en vergeet u dit vervolgens niet mee te nemen....
Mwoah, ik ben niet zo enthousiast.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel! Dan krijg ik ook gelijk leuke verhalen over jou te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |