En wapens!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dus.
Yup, maar dat laatste vindt Nancyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gangenstelsel was de cliffhanger, maar voor drugs én voor vrouwen dus.
Moet dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yup, maar dat laatste vindt Nancynatuurlijk niet leuk, want die is nou eenmaal uit het goede hout gesneden. Dus dat is ook nog wel een verhaallijntje.
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook stomquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik het helemaal stom.![]()
![]()
Beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook de darmen zijn leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hier voelt iedereen zich kiplekker? Hehe.
Die schoenenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yup, maar dat laatste vindt Nancynatuurlijk niet leuk, want die is nou eenmaal uit het goede hout gesneden. Dus dat is ook nog wel een verhaallijntje.
[ afbeelding ]
WTF is PC?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:03 schreef Marrije het volgende:
Net even snel PC gekeken, terechte verliezer.
'Zup?quote:
Volgens mij, maar ik praat over 12 jaar terug ..iets van 400 gulden pp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat doet die dan weer über.![]()
[..]
Nee, Sweet Things. Die zit in Utrecht.
http://www.sweetthings.nl/ Kijk dan!
Wat jammer dat je geen taart lust.
Hondjes, ja gaaf zeg. Was het nou duur met de auto de boot op? Ik heb er weleens naar gekeken maar ik vond het niet goedkoop weet ik nog.Hollanders!
Oh sjit ja. Nah, vanmiddag maar ff kijken, of vanavond en dan uitzending gemist op de tvquote:
Maar goed dat er dan nog geen naam is genoemd van de verliezer. Dan is het toch een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh sjit ja. Nah, vanmiddag maar ff kijken, of vanavond en dan uitzending gemist op de tv![]()
Ik vind die schoenen zo geweldig. En dat jurkje trouwens ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat 38 qua schoenen en ook qua jurkje, mits boezemruimte voldoende. SVP natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
Ik weet waar ze dat allemaal voor haar kopen.
Wat een talent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |