ow dan...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Gizlijntje het volgende:
Ik heb het niet over het moment van richting aangeven, ik heb het over de volgorde van riching aangeven en remmen. Eerst richting aangeven, dán remmen.
Ik begrijp jouw situatie ook niet helemaal eigenlijk, kun je een tekeningetje maken ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
nee van die mensen die een half uur voordat ze naar links gaan al richting aangeven, en dan niet weten of je er nog langs kan, of ze je wel gezien hebt...
onterrechte klacht.
Maak je er ook meteen eentje voor Mercedes?quote:
quote:
Bizarre zin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
nee van die mensen die een half uur voordat ze naar links gaan al richting aangeven, en dan niet weten of je er nog langs kan, of ze je wel gezien hebt...
Ja idd, zo denk ik er ook over. Vaak komen er dan van die malloten over de doorgetrokken streep gescheurd, zo asociaal.quote:
Daarom heb ik een extra dikke hummer gekocht en ga dan lekker in het midden rijden zodat ze er niet langs kunnen, nu piepen ze wel andersquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja idd, zo denk ik er ook over. Vaak komen er dan van die malloten over de doorgetrokken streep gescheurd, zo asociaal.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |