ow dan...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Gizlijntje het volgende:
Ik heb het niet over het moment van richting aangeven, ik heb het over de volgorde van riching aangeven en remmen. Eerst richting aangeven, dán remmen.
Ik begrijp jouw situatie ook niet helemaal eigenlijk, kun je een tekeningetje maken ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
nee van die mensen die een half uur voordat ze naar links gaan al richting aangeven, en dan niet weten of je er nog langs kan, of ze je wel gezien hebt...
onterrechte klacht.
Maak je er ook meteen eentje voor Mercedes?quote:
quote:
Bizarre zin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
nee van die mensen die een half uur voordat ze naar links gaan al richting aangeven, en dan niet weten of je er nog langs kan, of ze je wel gezien hebt...
Ja idd, zo denk ik er ook over. Vaak komen er dan van die malloten over de doorgetrokken streep gescheurd, zo asociaal.quote:
Daarom heb ik een extra dikke hummer gekocht en ga dan lekker in het midden rijden zodat ze er niet langs kunnen, nu piepen ze wel andersquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja idd, zo denk ik er ook over. Vaak komen er dan van die malloten over de doorgetrokken streep gescheurd, zo asociaal.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Maak je er ook meteen eentje voor Mercedes willekeurige leasebak!?![]()
![]()
Ook op de snelweg?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:45 schreef knep het volgende:
Ik schakel altijd terug naar de 2 en geef dan netjes richting aan.
Dus jij neemt eerst snelheid terug en doet daarna de richtingwijzer nog eens een keer aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:45 schreef knep het volgende:
Ik schakel altijd terug naar de 2 en geef dan netjes richting aan.
Hoax, bij de 5 en 7 series zie je altijd het linker knipperlicht knipperen als ze aan het bumperkleven zijn.quote:
grootlicht beginneling, grootlichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoax, bij de 5 en 7 series zie je altijd het linker knipperlicht knipperen als ze aan het bumperkleven zijn.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dus jij neemt eerst snelheid terug en doet daarna de richtingwijzer nog eens een keer aan
Gefeliciteerd, dit topic gaat o.a. over jou.
Ooit van het fenomeen 'PI' gehoord?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nu ga je natuurlijk proberen je er onderuit te lullen onder het mom 'troll'
Daar ga je alquote:
Wat denk je dat de PI is, simpelequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar ga je al
En nee, ik let nooit op PI's. Als je wilt laten blijken dat iets een grap is, doe je dat maar met smileys
Aha, en waaruit leid je dat af ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef amvrosios het volgende:
TS is een tokkie die met 90 door de wijk scheurt
PostIcon, het icoon, soms afgebeeld als smiley, links boven een post. Met smileys bedoel ik dan ook de in-post varianten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de PI is, simpele?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |