abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73399830
Afgelopen vrijdag zat ik in de auto te wachten bij een kruispunt tot ik weer mocht rijden. Voor me langs komt een fietser lvoorlangs rijden, en plots komt er een auto op de baan naast me voorbij gereden. Blijkbaar hebben ze elkaar niet gezien. Resultaat: fietser wordt met minstens 50km/uur geschept en ligt zwaargewond op de grond.

In een reflex zet ik direct mn auto af, en sprint naar het slachtoffer toe. tot mn verbazing blijven andere automobilsten zitten, en fietsers blijven op een afstandje rijden. De jongen op de grond had stuiptrekkingen (shock?), stroomde bloed uit de mond, en ogen waren weg gedraaid. zag er niet best uit, dus direct 112 gebeld (inmiddels was er iemand komen helpen).

Ambulance komt aanrijden, ik geef handgebaren waar ze moeten zijn en vertel wat er is gebeurd. Als een goede burger help ik natuurlijk de ambulancebroeders op verzoek mee met wat handelingen..

Al met al vond ik het toch wel een best heftige ervaring..

Nouja en dan nu mn klacht. Na afloop meld ik me bij de politie om een getuigenverklaring op te laten maken, aangezien ik precies heb gezien wat er is gebeurd. Tot mijn verbazing werd gemeld dat ze dat niet nodig hadden. Na wat aandringen hebben ze toch mn naam en telnr opgeschreven en werd beloofd dat ik diezelfde dag zou worden terug gebeld. Natuurlijk tot op heden niet gebeurd!

Samenvatting: Luie politie wil geen getuigenverklaring opnemen
pi_73399874
Dat is inderdaad best wel vaag... Weet je hoe die jongen het nu maakt? Alleen daarvoor al zou ik mijn gegevens willen opgeven. Zeker als je ook nog bent gaan helpen.
pi_73399930
was de bestuurder doorgereden van die auto?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73399936
Pff inderdaad een hele rare manier van doen En inderdaad, alleen al om te weten hoe het met het slachtoffer gaat zou ik langs de politie gaan. Maar echt raar dat ze geeneens een getuigenverklaring op willen nemen
Yeah I talk shit, just deal with it.
pi_73399956
Ik werk nog liever niet dan dat ik bij de politie zou gaan werken. Over het algemeen nogal kansloos, voorbeeldje: ik werd in de file aangereden door een motor die er direct vandoor ging, kenteken onthouden, direct aangifte gedaan... 3 maanden later krijg ik een telefoontje "we kunnen niks meer doen omdat het zo lang geleden is".
pi_73399993
De reden dat ze geen verklaring van je opnemen is omdat de doorgereden auto een undercover auto was.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:11:30 #7
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_73400015
Hulde voor het helpen!
Ok stelletje hokboeren
pi_73400022
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef roelke87 het volgende:
Dat is inderdaad best wel vaag... Weet je hoe die jongen het nu maakt? Alleen daarvoor al zou ik mijn gegevens willen opgeven. Zeker als je ook nog bent gaan helpen.
Las vandaag op een lokale site dat hij het bewustzijn was verloren (dat klopt ook, want heb ik zelf gezien), maar dat hij later gelukkig weer is bijgekomen..
Gelukkig heb ik voor mezelf wel het idee dat ik alles heb gedaan wat ik kon doen, en goed heb gehandeld. Toch zou ik graag een verklaring afleggen, maar dat mag dus niet
pi_73400046
Vaag
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:06 schreef dingdang het volgende:
tot mn verbazing blijven andere automobilsten zitten, en fietsers blijven op een afstandje rijden.
Tja, zo gaat dat nu eenmaal
Goed gehandeld TS
pi_73400074
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef dingdang het volgende:
Toch zou ik graag een verklaring afleggen, maar dat mag dus niet
Wat wil je verklaren?
pi_73400473
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:13 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat wil je verklaren?
denk dat ik wel essensiele informatie heb over de toedracht... De automobilist was 21, en had een verlaagd golfje met spoilers enzo.. dan kan je wel een beetje raden wat er gebeurd is
Als hij daarna ook nog zeer ongepaste opmerkingen maakt (zoals "och dit valt wel mee, heb wel eens veel erger meegemaakt"), dan ben je bij mij niet aan het juiste adres.. Hoe haalt iemand het in zn hoofd zoiets te zeggen nadat je iemand hebt aangereden
pi_73400662
Politie.

Wel goed gehandeld...!
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_73400887
De cultuur hierin is echt slecht in Nederland.
En de Nederlandse politie systeem is om te lachen.
Dit is een van de redenen waarom ik niet in Nederland wil blijven.
pi_73401215
TS!

Maar de politie, wat een kneuzen zeg. Als ze altijd zo laks zijn, waar moet het dan heen met NL.
pi_73401595
Welke mongool heeft mijn post verwijderd?
pi_73401949
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:30 schreef SonyTRV420E het volgende:
Helemaal mee eens
pi_73402001
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Fok!-policy is dat de posts van kutusers zonder UI door eenieder verwijderd kunnen en mogen worden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_73402059
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:30 schreef SonyTRV420E het volgende:
Houdoe! :w.
pi_73402099
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef dingdang het volgende:

[..]

denk dat ik wel essensiele informatie heb over de toedracht... De automobilist was 21, en had een verlaagd golfje met spoilers enzo.. dan kan je wel een beetje raden wat er gebeurd is
Dat kan de politie dan ook wel denk ik .
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:55:22 #20
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73402117
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Dat was ik.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_73402142
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Ezio het volgende:

[..]

Fok!-policy is dat de posts van kutusers zonder UI door eenieder verwijderd kunnen en mogen worden
Fuck off!!! ik post het toch niet voor niets nerd!

Oh....verkeerde....het was voor degene hierboven
pi_73402195
Soortgelijk geval meegemaakt.

http://www.bndestem.nl/re(...)j-ongeval-A16A17.ece

Ik was toevallig als eerste ter plaatse, 112 gebeld, samen met de politie (was snel ter plaatse) dode man uit de sloot getrokken, en een poging gedaan om te reanimeren tot het ambulancepersoneel het overnam. Omdat ik nog aan het werk was ( ik ben vrachtwagenchauffeur) heeft een van de agenten mij geëxcuseerd. Later heb ik nog 8844 gebeld om mijn gegevens door te geven, mochten ze me nog willen spreken.

Niets meer van vernomen.

Het is niet omdat ik zit te wachten op een lintje ofzo, maar ik had ook graag even mijn verhaal willen doen, al was het om het kwijt te kunnen, of om te weten hoe het met de overlevenden staat...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:57:00 #23
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73402204
quote:

[..]

Als hij daarna ook nog zeer ongepaste opmerkingen maakt (zoals "och dit valt wel mee, heb wel eens veel erger meegemaakt"), dan ben je bij mij niet aan het juiste adres.. Hoe haalt iemand het in zn hoofd zoiets te zeggen nadat je iemand hebt aangereden
Maar dan is hij dus wel gestopt? Dan heeft de politie waarschijnlijk zijn gegevens al en hebben ze je inderdaad niet nodig.
pi_73402477
quote:

[..]

Ik weet niet of ik mij zou kunnen inhouden.
Verder top gehandeld.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_73402493
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik mij zou kunnen inhouden.

Ik denk van wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')