Las vandaag op een lokale site dat hij het bewustzijn was verloren (dat klopt ook, want heb ik zelf gezien), maar dat hij later gelukkig weer is bijgekomen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef roelke87 het volgende:
Dat is inderdaad best wel vaag... Weet je hoe die jongen het nu maakt? Alleen daarvoor al zou ik mijn gegevens willen opgeven. Zeker als je ook nog bent gaan helpen.
Tja, zo gaat dat nu eenmaalquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:06 schreef dingdang het volgende:
tot mn verbazing blijven andere automobilsten zitten, en fietsers blijven op een afstandje rijden.
Wat wil je verklaren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef dingdang het volgende:
Toch zou ik graag een verklaring afleggen, maar dat mag dus niet
denk dat ik wel essensiele informatie heb over de toedracht... De automobilist was 21, en had een verlaagd golfje met spoilers enzo.. dan kan je wel een beetje raden wat er gebeurd isquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:30 schreef SonyTRV420E het volgende:
De cultuur hierin is echt slecht in Nederland.
En de Nederlandse politie systeem is om te lachen.
Dit is een van de redenen waarom ik niet in Nederland wil blijven.
Fok!-policy is dat de posts van kutusers zonder UI door eenieder verwijderd kunnen en mogen wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Welke mongool heeft mijn post verwijderd?
Houdoe! :w.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:30 schreef SonyTRV420E het volgende:
De cultuur hierin is echt slecht in Nederland.
En de Nederlandse politie systeem is om te lachen.
Dit is een van de redenen waarom ik niet in Nederland wil blijven.
Dat kan de politie dan ook wel denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef dingdang het volgende:
[..]
denk dat ik wel essensiele informatie heb over de toedracht... De automobilist was 21, en had een verlaagd golfje met spoilers enzo.. dan kan je wel een beetje raden wat er gebeurd is
Dat was ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Welke mongool heeft mijn post verwijderd?
Fuck off!!! ik post het toch niet voor niets nerd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Fok!-policy is dat de posts van kutusers zonder UI door eenieder verwijderd kunnen en mogen worden
Maar dan is hij dus wel gestopt? Dan heeft de politie waarschijnlijk zijn gegevens al en hebben ze je inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef dingdang het volgende:
[..]
denk dat ik wel essensiele informatie heb over de toedracht... De automobilist was 21, en had een verlaagd golfje met spoilers enzo.. dan kan je wel een beetje raden wat er gebeurd is
Als hij daarna ook nog zeer ongepaste opmerkingen maakt (zoals "och dit valt wel mee, heb wel eens veel erger meegemaakt"), dan ben je bij mij niet aan het juiste adres.. Hoe haalt iemand het in zn hoofd zoiets te zeggen nadat je iemand hebt aangereden
Ik weet niet of ik mij zou kunnen inhouden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef dingdang het volgende:
[..]
Als hij daarna ook nog zeer ongepaste opmerkingen maakt (zoals "och dit valt wel mee, heb wel eens veel erger meegemaakt"), dan ben je bij mij niet aan het juiste adres.. Hoe haalt iemand het in zn hoofd zoiets te zeggen nadat je iemand hebt aangereden
Ik denk van wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij zou kunnen inhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |