abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73404366
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld is iets anders dan analyseren dat je geld niet safe is bij DSB.
niet volgens xenobilol, en daar reageer ik op.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Eg_Wel het volgende:
"Ungefundeerde blinde haat en agressie"

Maar waar dan?
we moeten ze al in steegjes opwachten. Hoe moet ik dat dan anders duiden?
pi_73404543
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

LOL nee natuurlijk niet. Maar door het melden dat een bank zijn zaken niet goed op orde heeft en je NU je geld er uit moet halen, en ja er van uitgaande dat die bank ook echt niet goed handelt zorgt ervoor dat iedereen dus tegelijk zijn geld er uit wil halen, en je dus mensen zult hebben die hun geld dus kwijt zijn!! Door het feit dat het in de media werd geroepen. Dit soort zaken zijn veel beter dat een AFM de banken goed bekijkt en als er problemen zijn, het uit de media houdt, want bankruns zorgen alleen maar voor grote zorgen.
De AFM, bedoel je die faalhazen die juist niets ondernemen ook niet als het feitelijk al te laat is? En een bank mag wel zaken doen waar andere mensen veel last van hebben? Is de huidige situatie feitelijk niet het gevolg van het handelen van de banken? Of moeten we dat ook maar helemaal afschuiven op klanten die de leningen wouden hebben? Dat bankiers gretig zijn dat is prima, maar als spaarders hun geld terug willen blijken deze 'halfgoden' plotseling volkomen te falen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:51:44 #28
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73404563
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

[..]

Als symbolisch, als "stoere taal" op internet? Of dacht je nou werkelijk dat door die ene post er mensen al fysieke knokploegen aan het samenstellen waren?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:53:07 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73404611
-weg, speculatief-

[ Bericht 23% gewijzigd door Bolkesteijn op 06-10-2009 00:19:45 ]
pi_73404627
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Als symbolisch, als "stoere taal" op internet? Of dacht je nou werkelijke door de ene post dat mensen al fysieke knokploegen aan het samenstellen waren?
ik geloof dat ik notarissen en de DSB nu door elkaar aan het halen ben. Denmn it, hou ik het nog uit elkaar met al dat tuig en criminelen... (my bad)
pi_73404654
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als jij roept om iets te boycotten, hebben daar andere geen last van. Zie alleen al alle anti bont mensen, mensen die fastfood boycotten etc. etc. Het maakt verder niet uit want het feit dat jij boycot, zorgt er niet voor dat anderen daar last van hebben. Die maken gewoon nog steeds gebruik van de producten. Als je dingen zegt over een bank, betrek je er direct anderen bij ..
Als genoeg mensen een fastfood keten boycotten gaan ze gewoon failliet zonder dat de overheid ze red, Daar hebben fastfood liefhebbers ook last van. Maar die kunnen natuurlijk gewoon naar een andere fastfoodketen (overigens zijn er ook banken zat) met hun overtollig lijfvet. Dat komt omdat een fastfood restaurant iets produceert wat je mee kan nemen, maar het virtuele geld van een bank blijkt plotseling in rook op te gaan. Een truc overigens die fitnessgoeroe's maar wat graag zouden leren van de banken
I'll sing you a lullaby.
pi_73404663
Geen akkoord, niet op komen dagen. Matig, weer .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73404742
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De AFM, bedoel je die faalhazen die juist niets ondernemen ook niet als het feitelijk al te laat is? En een bank mag wel zaken doen waar andere mensen veel last van hebben? Is de huidige situatie feitelijk niet het gevolg van het handelen van de banken? Of moeten we dat ook maar helemaal afschuiven op klanten die de leningen wouden hebben? Dat bankiers gretig zijn dat is prima, maar als spaarders hun geld terug willen blijken deze 'halfgoden' plotseling volkomen te falen
Ik moet het met je eens zijn wat betreft AFM ... sinds Hoogervorst daar zit is het er naar mijn mening niet veel beter op geworden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73404883
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

[..]

Het zou ook niet mijn stijl zijn overigens, ik opperde alleen dat men het ook op die manier kan oplossen. Het verbaasd mij overigens nog steeds dat er meer agressie tegen ambulance broeders is dan tegen bankiers. Misschien dat mensen een hartstilstand krijgen van de 'bankstress' en dat vervolgens afreageren op de ambulance broeder
I'll sing you a lullaby.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:03:31 #35
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73405060
Geen akkoord en geen aanwezigheid in Radar?? Ai.. Ik trek per direct mijn weddenschap terug DSB bashing here we go!
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_73405149
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het zou ook niet mijn stijl zijn overigens, ik opperde alleen dat men het ook op die manier kan oplossen. Het verbaasd mij overigens nog steeds dat er meer agressie tegen ambulance broeders is dan tegen bankiers. Misschien dat mensen een hartstilstand krijgen van de 'bankstress' en dat vervolgens afreageren op de ambulance broeder
laten we het erop houden dat het verbazingwekkend is dat er uberhaupt agressie is, en dat het niks, maar dan ook niks oplost of bijdraagt.
pi_73405409
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

laten we het erop houden dat het verbazingwekkend is dat er uberhaupt agressie is, en dat het niks, maar dan ook niks oplost of bijdraagt.
Mmmm.... dankzij het nodige geweld spreken we nu niet verplicht Duits

Ik veroordeel geweld in het algemeen ook, maar vaak kan ik wel begrijpen dat het voorkomt.
I'll sing you a lullaby.
pi_73405562
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik veroordeel geweld in het algemeen ook, maar vaak kan ik wel begrijpen dat het voorkomt.
ik kan het laatste niet begrijpen, maar goed.

ik spreek mij aziatische talen dan ook beter dan Deutsch
pi_73405633
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het begrijpen .. is wel een dubieus geval. Dat als iemand je vrouw, kind of familie lid vermoord komt er natuurlijk agressie in je op en wil je diegene wat aandoen, of zelfs omleggen. Of het daarentegen mag! Is een heel ander verhaal. Ik snap ook wel dat agressie op komt bloeien in sommige gevallen.. of het verstandig is en het de juiste manier is om iets op te lossen betwijfel ik
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73406305
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

die achtergestelde obligaatsies van dsb bestaan niet, het zijn achtergestelde deposito rekeningen

de perpetuals ( beursgenoteerde achtergestelde obligaties ) van ing , eureko e.d lopen nu ongeveer tegen de 100% .. een half jaar geleden waren die ingestort van 100 naar 30.... nu weer hersteld dus...
het achtergestelde spul noteert op een slordige 60% tot 80%, toch? Voornamelijk door renterisico, niet zoveer gedreven (meer) door insolventierisico.

Welke achtergestelde perp. van INGof Euroko noteert tegen de 100%?

EUREKO 8,375% (AEX: EUR15109)Koers (vertraagd): 99,00
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:33:07 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73406601
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
.....................................
DSB heeft onvoldoende fondsen om alle ellende te compenseren

Overheid wordt verzocht om te compenseren
Toen maar eens ff het jaarverslag gedownload 2008

Eigen vermogen 242.891
Garantievermogen381.253
-------------------------------------
Totaal aansprakelijk vermogen = 624144

Totaal verkocht aan koopsommen 2.000.000

dus er kan 30% terugbetaald worden op de koopsommen en dan is DSB failliet
pi_73406857
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Toen maar eens ff het jaarverslag gedownload 2008

Eigen vermogen 242.891
Garantievermogen381.253
-------------------------------------
Totaal aansprakelijk vermogen = 624144

Totaal verkocht aan koopsommen 2.000.000

dus er kan 30% terugbetaald worden op de koopsommen en dan is DSB failliet
*ahum* er staan ook nog een slordige 6 miljard aan overige vorderingen tegenover. En een sloridge 6mld -/- 642144 -/- 2000000 aan schulden. Wel de hele balans lezen. In theorie, die natuurlijk waard is in de praktijk, zou er bij failissement na terugbetaling van de koopsommen en alle schulden 624.144 mln over moeten blijven.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:40:46 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73407021
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

*ahum* er staan ook nog een slordige 6 miljard aan overige vorderingen tegenover. En een sloridge 6mld -/- 642144 -/- 2000000 aan schulden. Wel de hele balans lezen.
Die hele balans heb ik dus gelezen en die vorderingen slaan op de te hoge hypotheken boven de marktwaarde die weer betaald worden door uitgegeven notes

Als je die hypotheken tegen marktwaarde waardeert is DSB allang failliet
pi_73407100
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Die hele balans heb ik dus gelezen en die vorderingen slaan op de te hoge hypotheken boven de marktwaarde die weer betaald worden door uitgegeven notes

Als je die hypotheken tegen marktwaarde waardeert is DSB allang failliet
aha, wat is de marktwaarde dan?
pi_73407466
Vanavond Antoinette Hertsenberg van Tros Radar bij Pauw en Witteman over DSB.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:53:27 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73407628
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

aha, wat is de marktwaarde dan?
Vertel mij maar wat jij biedt op een hypotheek van 300.000 op een huis van 225.000 zoals in radar voorbij kwam met een bewoner die de 8,4% rente niet kan betalen en arbeidsongeschikt is geworden maar dat de koopsompolis die hij nu juist daarvoor heeft aangeschaft niet uitbetaald
---------------------------------------------------------------

Per saldo heb je dus een vordering op een arbeidsongeschikte zwerver met een schuld van 75.000 tegen een rente van 8,4% met een inkomen van 600 euro per maand bijstand[ onder de beslagvrije voet dus als bank kan je daar geen beslag op leggen want daar moet hij van eten en vooral veel drinken

Ik bied voor die hyptheek 175.000 en hoop dan het huis in deze markt te kunnen verkopen binnen 6 maanden voor minimaal 200.000 euri

Dat is dus 40% verlies voor Dirk en dat kan hij niet hebben dus hij is nu al pleitte
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:55:37 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73407727
En al die debielen die Dirk aan dat garantievermogen hebben geholpen dmv achtergestelde deposito's kunnen fluiten naar hun geld
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:58:49 #48
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73407866
Tsja. DSB gaat gewoon down. Niks aan te doen helaas. Daar zit nu een smet op van hier tot Tokyo. Vrijwel niemand wil meer met die bank in zee. Kwestie van vertrouwen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:03:08 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73408055
Die wachtrij voor fucking internetbankieren

Hey maar even serieus he. Is het slim om het geld te moven? Of is er eigenlijk momenteel nog niet zoveel aan de hand?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:04:56 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73408131
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef haatbaard het volgende:
Tsja. DSB gaat gewoon down. Niks aan te doen helaas. Daar zit nu een smet op van hier tot Tokyo. Vrijwel niemand wil meer met die bank in zee. Kwestie van vertrouwen.
DSB = allang failliet

Kan ook niet anders als je aan de zwakste groep van NL voor 2.000.000.000 euro aan waardeloze shit verkoopt die je financiert dmv overwaarde op hun huis die er niet is en waarover je ook nog eens woekerrente rekent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')