Ik haal het ook altijd, maar niet met 10-en.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Herkenbaar, alleen ben ik niet dom en haal het wel gewoon.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Conflict het volgende:
Komt door Fok! idd.
Ik ben nu postbode, Danny, bedankt
Het is ook zo een lang topic om te lezen.quote:
Aan het werk, lui vrouwmensch!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef marshmallow het volgende:
Te bekend probleem.
Zou vandaag hard aan m'n studie gaan. Heb nog steeds niks gedaan en heb inmiddels al besloten dat morgen een betere dag ervoor is
Oké. Dat is makkelijk gezegd. Maar om je toch proberen aan te sporen: waarom is morgen een betere dag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef marshmallow het volgende:
Te bekend probleem.
Zou vandaag hard aan m'n studie gaan. Heb nog steeds niks gedaan en heb inmiddels al besloten dat morgen een betere dag ervoor is
Als het morgen ook kan dan is dat een betere dag. Stel dat hij vanavond dood gaat dan heeft marshmallow mooi voor Jan Lul zitten studeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Oké. Dat is makkelijk gezegd. Maar om je toch proberen aan te sporen: waarom is morgen een betere dag?
Zijquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:14 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als het morgen ook kan dan is dat een betere dag. Stel dat hij vanavond dood gaat dan heeft marshmallow mooi voor Jan Lul zitten studeren.
hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:52 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ken het maar al te goed, maar ik heb uiteindelijk DE oplossing gevonden het is namelijk heel simpel:
Je gaat als volgt... nee wacht even. Daar kom ik morgen op terug. Nu eerst even gamen.
Whaha, hier precies hetzelfdequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef Brainfish het volgende:
Friggin' herkenbaar inderdaad.![]()
Ik doe eerst de leuke dingen en daarna pas de minder leuke dingen. Maar tegen de tijd dat ik de minder leuke dingen wil doen, dan ben ik moe en ga ik slapen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:52 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ken het maar al te goed, maar ik heb uiteindelijk DE oplossing gevonden het is namelijk heel simpel:
Je gaat als volgt... nee wacht even. Daar kom ik morgen op terug. Nu eerst even gamen.
Aan het werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:05 schreef jna het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik al een uur te twijfelen of ik nu aan mn scriptie ga werken of morgen. Hij moet btw woensdag af
Kut.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nu zelfs aan het uitstellen dat ik naar bed ga.
Naar bed!
En ik ben dól op slapen!![]()
Kun je nagaan!!!![]()
Nu ga ik écht. ECHT!!!
Ja alleen gaat dat resulteren in dat we ondersteuning gaan zoeken op momenten dat we gewoon moeten beginnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien moeten we elkaar ondersteunen
quote:
Cursus zelfmanagement.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef appelsjap het volgende:
Vandaag kwam ik erachter dat ze bij ons op de uni cursussen 'Zelfmanagement' geven; voor mensen die voortdurend alles uitstellen
Ja, dat vertelde ik ook. Ik doe nooit wat, en leer altijd een dag van te voren, maar haal het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Cursus zelfmanagement.
Als je je eigen zaakjes niet eens op orde kan houden vind ik het al netjes dat je op de uni bent terecht gekomen
En bent u daar nu weer mee bezig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef Kriegel het volgende:
Tering, 80% van dit topic komt me wel héél bekend voor. Ik heb er echt constant last van, loop altijd achter de feiten aan, en het toch steeds weer opnieuw verdommen de boel op tijd af te maken hè.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef TonyMalony het volgende:
Herkenbaar, maar ik kom er vaak nog wel goed mee weg.
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Ellatjuh het volgende:
ik stel ook alles vrolijk uit
liefst op het laatste moment dingen doen en dan weer balen dat ik het niet eerder heb gedaan![]()
En ik maar werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Eindelijk gedoucht.
Ik heb nu nog een half uur om op te ruimen, mijn auto te wassen en naar de markt te gaan (voor stofzuigerzakken), want ik moet om 14.30 bij oma zijn om met haar naar een afspraak in het ziekenhuis te gaan.
Oma woont naast de markt gelukkig.
Ik kan mezelf voorspellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Heel herkenbaar. Ik wilde dit weekend beginnen aan zo'n saaie Mexicaanse griep-opdracht die 3 weken geleden was opgegeven, niks gedaan uiteraard, vandaag ook niet, morgenmiddag ben ik vroeg klaar met school dus wil ik het dan maken, maar uiteraard stel ik het weer uit.
Dan uiteindelijk is het donderdagavond en zit ik alles snel te maken, en misschien zelfs vrijdag eerder opstaan om het af te maken.
Dat doe je gewoon met opzetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik kan mezelf voorspellen
Nu ff tot morgenavond wachten
Zeker niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon met opzet
je moet juist niet wachten he, JE MOET ERAAN BEGINNEN!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En? En?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik begin zometeen (serieus).quote:
Ooooh, dat ken ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:42 schreef appelsjap het volgende:
Ik stel voortdurend alles uit; nja alles. Vooral schoolzaken. Opdrachten, vragen, papers etc maak ik altijd een dagvan te voren al heb ik echt 3 weken de tijd.
Presentaties en tentamens leer ik ook één dag van te voren waardoor ik meestal kut cijfers haal.
Klacht: IK.
Herhalen, herhalen, herhalen, dan ga je dat tentamen in en dan weet je ook gewoon de antwoorden. Genieten is dat, dat je dan andere mensen ziet zitten zweten en rond zich ziet kijken van: HELP!?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Muzz_ het volgende:
Ik begin voor het eerst van mijn leven dit jaar weken van te voren voor school werk.
Nu loop ik juist weer rete ver voor en begint alles zo simpel te lijken
Toppunt van leedvermaakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Herhalen, herhalen, herhalen, dan ga je dat tentamen in en dan weet je ook gewoon de antwoorden. Genieten is dat, dat je dan andere mensen ziet zitten zweten en rond zich ziet kijken van: HELP!?!Dat zijn ook altijd de figuren die dan na 10 minuten opstaan en heel stoer doen alsof ze het niet erg vinden het verknald te hebben, herkansing jonge jwz. Uhu
OOOOOOMG ! In mijn tijd was alles beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Herhalen, herhalen, herhalen, dan ga je dat tentamen in en dan weet je ook gewoon de antwoorden. Genieten is dat, dat je dan andere mensen ziet zitten zweten en rond zich ziet kijken van: HELP!?!Dat zijn ook altijd de figuren die dan na 10 minuten opstaan en heel stoer doen alsof ze het niet erg vinden het verknald te hebben, herkansing jonge jwz. Uhu
Oke, nu begin ik. Echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik begin zometeen (serieus).
Slaap kan ik toch wel ff uitstellen (), dus ik maak het gewoon in 1 keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |