Je ontkomt er toch niet aanquote:
Ik moet bus 16 pakken, maar die gaat weer anders enzo. Ik ga expres een uur vroeger daardoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoond, waar jij naar toe moet. Maar ik weet niet welke bus je moet pakken, omdat half Eindhoven weer open ligt
.
Huppakee, dan heb je het beter dan mij getroffen.
9m2?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb nog een kamer in de aanbieding iets van 9m^2 voor 350 euro in de maand, hartje Rotterdam.
+badkamer, woonkamer, keuken tuin en kelderbox. Enkel te delen met moi.
Ik heb hem even gefastforward naar een potentieel geïnteresseerde.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb nog een kamer in de aanbieding iets van 9m^2 voor 350 euro in de maand, hartje Rotterdam.
+badkamer, woonkamer, keuken tuin en kelderbox. Enkel te delen met moi.
Heidi en Spencer misschien uit elkaarquote:
Ouiquote:
Boeiend, fok hunquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heidi en Spencer misschien uit elkaar
Ah oke, 16 gaat normaal de andere kant op namelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet bus 16 pakken, maar die gaat weer anders enzo. Ik ga expres een uur vroeger daardoor.dan loop ik daar met de gedachte, hier kan Allure hier gewoond hebben, maar hier ook en hier ook en hier ook.
Nou, ik heb nu 10m², maar het kost dan ook maar 170 euro p/m. Maar nu ga ik dus voor de eckte betere shit.
Spanga chickiequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem even gefastforward naar een potentieel geïnteresseerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |