alvast even quotenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef cinytje het volgende:
ja er zullen vast wel mee topics over zijn maar kon er geen vinden!!
mijn vriend en ik zijn opzoek naar een leuke vrouw/dame die wel in is voor een trio!
natuurlijk willen wij die gene wel eerst leren kennen!
zou graag een leuke reactie krijgen!! via mail mag ook!
- knip -
of tips om iemand te vinden zijn ook harstikke welkom!!
Niemand leest tegenwoordig de policy nog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:45 schreef Northside het volgende:
Zonder pics geen reacties, dat weet je.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef teknomist het volgende:
Ok, dan doe ik hierbij een oproepje voor 2 vrouwen die met mij een trio willen doen.
Precies, valt tegen dit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand leest tegenwoordig de policy nog.
Staat er zo duidelijk in: "Contactadvertentie plaatsen? Prima, maar alleen als je er een foto van jezelf bij doet."
Wn het lullige is,. dit soort fotolozen verpest het voor de rest. Wedden dat er dadelijk een slotje op dit topic komt en dat een volgend contacttopic met argusogen wordt bekeken?quote:
Als het er nog niet in staat zou het er in moeten staan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Niemand leest tegenwoordig de policy nog.
Staat er zo duidelijk in: "Contactadvertentie plaatsen? Prima, maar alleen als je er een foto van jezelf bij doet."
DIT IS EEN GRAPJEquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef cinytje het volgende:
[ afbeelding ]
of kijk even op
nou hier dan een foto van mij!
me vriend wou er nog geen foto op hebben!
maar als er iemand serieus intresse heeft graag mailtje
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
Als je die vriend van je nou 's thuislaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |