Dat is met dubbel M. Ik bedoel gewoon zo 1tje met tieten en een kutquote:
Geef ons raad over hoe je met meisjes dient om te gaan oh superervaren bedrijver van de liefde!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gespreksgeschiedenis?
Oh wacht, je praat alleen digitaal. Juist.
I know, ik ben zo trots als een paauw.quote:
Ohja want et 1 sluit et ander uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gespreksgeschiedenis?
Oh wacht, je praat alleen digitaal. Juist.
Dus wat is je klacht....?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus ik was net zo aan et praten met een meisje. Denk ik ik doe eens gek laat ik vragen hoe dr weekend was. Zegt ze dat ik dat gister ook heb gevraagd![]()
Gelukkig bestaat er gespreksgeschiedenis
Altijd alles ontkennen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ben ik helemaal gedistVroeg ze of ik nog mooie muziek had dus ik stuurde haar door naar mn bazen hyves zegt ze in 1x ooh jij krabbelt met die en die die ken ik ook wel ben je met haar geweest
![]()
En eigenlijk ga ik een beetje met haar maar als ik dat zeg dan kan ik niet buiten de boot eten alleen als ik et ontken dan gaat ze toch wel met haar over mij praten![]()
hyves![]()
![]()
![]()
Vanaf nu gaat dit klaag topic over hyves
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben alweer een goede 4 dagen gestoptquote:
Mijn klacht is dat ik 2x etzelfde vraag aan haarquote:
Maar ik hou zo van bowlenquote:
Klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Kerol het volgende:
Als je echt interesse in 't meissie haar leven had, had je het wel onthouden
Te laat. Normaal doe ik dat ook altijdquote:
Toen ze vroeg of jij met haar ging had je gewoon nee moeten zeggen. En als ze dan zegt: "Ja hallo ik zie het toch" gewoon blijven ontkennen zonder argumenten te geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Te laat. Normaal doe ik dat ook altijdAlleen laatst vroeg zon ander meisje ook al of ik ging chille met haar en ik wist dat zij haar ook wel kende en toen zei ik heel lief nee sorry dat kan ik ... niet maken want zij wist ook wel dat ik beetje met haar ging, en dat had ze toen verteld aan haar
Dus toen scoorde ik punten
Als je hiermee aanneemt dat ik irl ook zo praat zou je wel gelijk hebben ja, maar dit is maar fokquote:
Mm. Opzich is dat ook een goede tactiek ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen ze vroeg of jij met haar ging had je gewoon nee moeten zeggen. En als ze dan zegt: "Ja hallo ik zie het toch" gewoon blijven ontkennen zonder argumenten te geven.
Dat komt doordat je een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebt (niet te verwarren met schizofrenie) TS, zo op het eerste oog zijn het er nu nog drie, maar zoek hulp voordat het er meer worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus ik was net zo aan et praten met een meisje. Denk ik ik doe eens gek laat ik vragen hoe dr weekend was. Zegt ze dat ik dat gister ook heb gevraagd![]()
Gelukkig bestaat er gespreksgeschiedenis
Ik zeg dan altijd: "Ja, ik was met haar bezig en nu nog wel maar ik weet het niet.. Ze is heel leuk maar ik weet niet goed of ze wel bij me past.". Dit houdt alle deuren open, maar je bent nog steeds 'lief'.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm. Opzich is dat ook een goede tactiek ja.
Maar ik ga er toch meer voor om alvast die vertrouwensband op te bouwen en te laten zien dat als ik een beetje met iemand ga ook trouw ben. En dan kan je als je klaar bent met de ene altijd wel weer 1 of ander smoesje verzinnen waardoor jij zelf er nog steeds als goede jongen uit blijft komen, en dan kan je die andere 10x zo snel regelen omdat ze je al vertrouwd.
Hehe dat is zon beetje precies wat ik net tegen dr had gezegdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: "Ja, ik was met haar bezig en nu nog wel maar ik weet het niet.. Ze is heel leuk maar ik weet niet goed of ze wel bij me past.". Dit houdt alle deuren open, maar je bent nog steeds 'lief'.
Boks.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe dat is zon beetje precies wat ik net tegen dr had gezegd![]()
Ik tik 'm aanquote:
Et aantal kwaliteitsusers stijgt met de minuutquote:
Mijn heldenradar wees me de weg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et aantal kwaliteitsusers stijgt met de minuut
Kwaliteitsinjectie:quote:
Slimmiequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het album waarvan zelfs wikipedia het bestaan niet wistquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kwaliteitsinjectie:
Die waren van dat ene album
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef BorusBulldog het volgende:
TS deed MSNuh en werd geowned door een 11 jarige JB.
Underground rnbquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het album waarvan zelfs wikipedia het bestaan niet wist.
Zoals et hoort in een waar kwaliteitstopicquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gehoord dat hier alleen kwaliteitusers posten?
Ohja en dat is trouwens onzin want ik heb wel meer dan dat en dat was geen probleemquote:
De kraaltjes die ik haar pimpneger heb gegeven nadat ik dr gepaalt hadquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat heeft zij allemaal in haar oor hangen?
Haar sleutelbos.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat heeft zij allemaal in haar oor hangen?
En dan was dit gewoon nog op een (1e x dat ik et vroeg) zondag en maandag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja wat een terechte klacht. Dat overkomt mij ook nog wel eens.
Beter vraag je haar dan gewoon nietsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan was dit gewoon nog op een (1e x dat ik et vroeg) zondag en maandag.
Moet je nagaan als je die variabelen gaat verplaatsen naar zaterdagavond en zondag, dan kan je de klacht nog wel een paar keer tot de macht doen
Genoeg over mij, nu praten we over jou :$quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter vraag je haar dan gewoon niets.
Ik kwam net allemaal topics tegen van mn oude accountquote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé hier heb ik ook nog eens in gepost.
Wat is je oude account?quote:Op zondag 13 december 2009 12:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kwam net allemaal topics tegen van mn oude accountDat is pas grappig
!
Ahquote:Op zondag 13 december 2009 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
De ts van dit koningstopic![]()
![]()
Kakkerlakkensyndroom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |